IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası

IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası (https://www.ircforumlari.net/)
-   Unreal IRCd (https://www.ircforumlari.net/unreal-ircd/)
-   -   Unrealda Bir edit. (https://www.ircforumlari.net/unreal-ircd/32587-unrealda-bir-edit.html)

Soulfly 10 Haziran 2007 18:00

Unrealda Bir edit.
 
Kod:

poLoSport Kimlik Bilgisi: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] * King Of the heaven
poLoSport is a registered and identified nick
poLoSport Bağlı Olduğu Server: irc.KaliteliHizmet.Com [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
poLoSport is an IRC Operator - Network Administrator
poLoSport (/WHOIS) Listesinin sonu.

bu haldeyken

Kod:

poLoSport Kimlik Bilgisi: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] * King Of the heaven
poLoSport is a registered and identified nick
poLoSport is an IRC Operator - Network Administrator
poLoSport (/WHOIS) Listesinin sonu.

bu hale nasil getireceğiz ? bilgisi olan arkadas varmidir.

ReiS 10 Haziran 2007 18:08

Cevap: Unrealda Bir edit.
 
Hazır konu açılmışken bir soruda ben sorayım unreal'de bazı editlemeler yapılarak operlerin hangi kanalda olduklarıda gizlenebiliyor yani /mode nick +p komutu dışında bir opere whois çekildiginde hangi kanalda olduklarıda gizlenebiliyor bununda cvbını alabilirsem poLoSport senin vermiş oldugun whoisde'de gözükmüyor kanallar eğer sen biliyorsan yardım edebilirmisin?

Soulfly 10 Haziran 2007 18:15

Cevap: Unrealda Bir edit.
 
sana güzel bir oper whois yapalim o zaman

öncelikler unrelda +h eklemesen bile operlerin +h aliyor önce onu yokedelim

include/struct.h

Kod:


#define OFLAG_LOCAL(OFLAG_REHASH|OFLAG_HELPOP|OFLAG_GLOBOP|OFLAG_WALLOP|OFLAG_LOCOP|OFLAG_LROUTE|OFLAG_LKILL|OFLAG_KLINE|OFLAG_UNKLINE|OFLAG_LNOTICE)

yukardaki ile değiştir...

Kod:


#define OFLAG_LOCAL(OFLAG_REHASH|OFLAG_GLOBOP|OFLAG_WALLOP|OFLAG_LOCOP|OFLAG_LROUTE|OFLAG_LKILL|OFLAG_KLINE|OFLAG_UNKLINE|OFLAG_LNOTICE)

daha sonra operlere whois çekildiğinde kanallari gözükmesin diyorsun onun içinde

kanallar için

pico Unreal3.2/modules/m_whois.c nin içinde

Kod:

/* Hey, if you are editting here... don't forget to change the webtv w_whois ;p. */
satırının hemen altına


Kod:

if (IsOper(sptr) && IsOper(acptr))
                showchannel = 1;
                else if (!IsOper(acptr))
              showchannel = 1;
              else
              showchannel = 0;

ekle ve kaydet

daha sonra

make
./unreal restart

Soldy 10 Haziran 2007 21:04

Cevap: Unrealda Bir edit.
 
Alıntı:

poLoSport Nickli Üyeden Alıntı
Kod:

poLoSport Kimlik Bilgisi: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] * King Of the heaven
poLoSport is a registered and identified nick
poLoSport Bağlı Olduğu Server: irc.KaliteliHizmet.Com [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
poLoSport is an IRC Operator - Network Administrator
poLoSport (/WHOIS) Listesinin sonu.

bu haldeyken

Kod:

poLoSport Kimlik Bilgisi: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] * King Of the heaven
poLoSport is a registered and identified nick
poLoSport is an IRC Operator - Network Administrator
poLoSport (/WHOIS) Listesinin sonu.

bu hale nasil getireceğiz ? bilgisi olan arkadas varmidir.

Kod:

cd Unreal3.2
Kod:

pico src/modules/m_whois.c
Kod:

                        if (!(IsULine(acptr) && !IsOper(sptr) && HIDE_ULINES))
                                sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_WHOISSERVER),
                                    me.name, parv[0], name, user->server,
                                    a2cptr ? a2cptr->info : "*Not On This Net*");

satırını bulun alttaki şekilde değiştirin.

Kod:

/*                        if (!(IsULine(acptr) && !IsOper(sptr) && HIDE_ULINES))
                                sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_WHOISSERVER),
                                    me.name, parv[0], name, user->server,
                                    a2cptr ? a2cptr->info : "*Not On This Net*"); */

kaydedip dosyadan çıkın.

Kod:

make
Kod:

./unreal rehash

CONSTANTiN 10 Haziran 2007 21:12

Cevap: Unrealda Bir edit.
 
Soldy emre kardeşim teşekkürler..

Soulfly 11 Haziran 2007 22:27

Cevap: Unrealda Bir edit.
 
poLoSport Kimlik Bilgisi: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] * ...
poLoSport is a registered and identified nick
poLoSport is an IRC Operator - Network Administrator
poLoSport (/WHOIS) Listesinin sonu.


harika oldu :)

-Rai- 26 Haziran 2007 20:09

Cevap: Unrealda Bir edit.
 
Soldy Ya Yapıyorum oLmuyor Ya

bLueStar` 04 Temmuz 2007 08:06

Cevap: Unrealda Bir edit.
 
Alıntı:

Soldy Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 222179)
Kod:

cd Unreal3.2
Kod:

pico src/modules/m_whois.c
Kod:

                        if (!(IsULine(acptr) && !IsOper(sptr) && HIDE_ULINES))
                                sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_WHOISSERVER),
                                    me.name, parv[0], name, user->server,
                                    a2cptr ? a2cptr->info : "*Not On This Net*");

satırını bulun alttaki şekilde değiştirin.

Kod:

/*                        if (!(IsULine(acptr) && !IsOper(sptr) && HIDE_ULINES))
                                sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_WHOISSERVER),
                                    me.name, parv[0], name, user->server,
                                    a2cptr ? a2cptr->info : "*Not On This Net*"); */

kaydedip dosyadan çıkın.

Kod:

make
Kod:

./unreal rehash

Sadece, adminlerden kaldırmanın bir yolu yokmu?

GeCeLeRiN_YaRGICI 24 Temmuz 2007 13:42

Yanıt: Unrealda Bir edit.
 
Selam.

Peki idle suresini nasıl kaldırabiliriz..?

Nightmare 16 Eylül 2007 22:02

Cevap: Unrealda Bir edit.
 
benden tam onu soracaktm güzel soru


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:49.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2025 IRCForumlari.Net Sparhawk