IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası

IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası (https://www.ircforumlari.net/)
-   Unreal IRCd (https://www.ircforumlari.net/unreal-ircd/)
-   -   ~ & İşaretLerine Hayır Denirse sOnra NasıL İzin veriLir ? (https://www.ircforumlari.net/unreal-ircd/351428-amp-isaretlerine-hayir-denirse-sonra-nasil-izin-verilir.html)

r0cc0 29 Ağustos 2010 22:57

~ & İşaretLerine Hayır Denirse sOnra NasıL İzin veriLir ?
 
Meraba Arkadaşlar . Çok AciL Yardıma İhtiyacım var ...

This will give +a the & prefix and ~ for +q (just like +o is @)

Kısmına Hayır Demiş oto KuruLum . Şimdi Aktif Etmek istiyorum .
Sunucuda SaDeCe +o ( @ ) +h ( % ) +v ( + ) Mevcut .

+q [ ~ ] ve +a [ & ] yı Açmak istiyorum .

Entrance 29 Ağustos 2010 23:15

Cevap: ~ & İşaretLerine Hayır Denirse sOnra NasıL İzin veriLir ?
 
Alıntı:

r0cc0 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1040499486)
Meraba Arkadaşlar . Çok AciL Yardıma İhtiyacım var ...

This will give +a the & prefix and ~ for +q (just like +o is @)

Kısmına Hayır Demiş oto KuruLum . Şimdi Aktif Etmek istiyorum .
Sunucuda SaDeCe +o ( @ ) +h ( % ) +v ( + ) Mevcut .

+q [ ~ ] ve +a [ & ] yı Açmak istiyorum .



Kod:

cd
Kod:

cd Unreal3.2
Kod:

./Config
önümüze "yes" ve/veya "no" gelicek

bunlara ; "y" diyerek geçiyorz ..

@ & ~ işaretleri ile ilgili "yes" ve/veya "no" gelicek

onlara "y" diyoruz..

ve daha sonra

Kod:

make
./unreal restart

bu işlemlerden sonra istedikleriniz olucaktır. eğerki , founder'i değiştirmek istiyorsanız şu satırları izleyiniz..

include/common.h

Kod:

#define CHPFIX        "(qaohv)~&@%+"

aşağıdaki ile değiştir

#define CHPFIX        "(qaohv).&@%+"

src/api-isupport.c

Kod:

#ifdef PREFIX_AQ
  IsupportAdd(NULL, "STATUSMSG", "~&@%+");

aşağıdaki ile değiştir

#ifdef PREFIX_AQ
  IsupportAdd(NULL, "STATUSMSG", ".&@%+");

src/channel.c

Kod:

#ifdef PREFIX_AQ
    if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
        buf[idx++] = '~';
    else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
        buf[idx++] = '&';
    else
#endif

aşağıdaki ile değiştir

 #ifdef PREFIX_AQ
    if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
        buf[idx++] = '.';
    else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
        buf[idx++] = '&';
    else
#endif

src/webtv.c

Kod:

#else
              if (access & CHFL_CHANOWNER)
                *(buf + len++) = '~';
              else if (access & CHFL_CHANPROT)
                *(buf + len++) = '&';
#endif

aşağıdaki ile değiştir

#else
              if (access & CHFL_CHANOWNER)
                *(buf + len++) = '.';
              else if (access & CHFL_CHANPROT)
                *(buf + len++) = '&';
#endif

src/modules/m_message.c

Kod:

#ifdef PREFIX_AQ
                case '&':
                  prefix |= PREFIX_ADMIN | PREFIX_OWNER;
                    break;
                case '~':
                  prefix |= PREFIX_OWNER;
                  break;
#else

aşağıdaki ile değiştir

#ifdef PREFIX_AQ
                case '&':
                  prefix |= PREFIX_ADMIN | PREFIX_OWNER;
                    break;
                case '.':
                  prefix |= PREFIX_OWNER;
                  break;
#else

Kod:

#ifdef PREFIX_AQ
              else if (prefix & PREFIX_ADMIN)
                pfixchan[0] = '&';
              else if (prefix & PREFIX_OWNER)
                pfixchan[0] = '~';
#endif

aşağıdaki ile değiştir

#ifdef PREFIX_AQ
              else if (prefix & PREFIX_ADMIN)
                pfixchan[0] = '&';
              else if (prefix & PREFIX_OWNER)
                pfixchan[0] = '

src/modules/m_who.c

Kod:

#ifdef PREFIX_AQ
    if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
        status[i++] = '~';
    else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
        status[i++] = '&';
    else
#endif

aşağıdaki ile değiştir

#ifdef PREFIX_AQ
    if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
        status[i++] = '.';
    else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
        status[i++] = '&';
    else
#endif

src/modules/m_whois.c

Kod:

#ifdef PREFIX_AQ
              if (access & CHFL_CHANOWNER)
                *(buf + len++) = '~';
              else if (access & CHFL_CHANPROT)

                *(buf + len++) = '&';
              else
#endif

aşağıdaki ile değiştir

#ifdef PREFIX_AQ
              if (access & CHFL_CHANOWNER)
                *(buf + len++) = '.';
              else if (access & CHFL_CHANPROT)

                *(buf + len++) = '&';
              else
#endif

Kod:

cd
Kod:

cd Unreal3.2
Kod:

make
Kod:

make install
Kod:

./unreal restart
umarım işinize yarar.

Not ; Alıntıdır.

r0cc0 29 Ağustos 2010 23:25

Cevap: ~ & İşaretLerine Hayır Denirse sOnra NasıL İzin veriLir ?
 
ßen SaDeCe ~ % İşaretlerini Aktif EdeCem . Ayrıca
cd
cd Unreal3.2

Uygulayınca Yes veya No Seçeneği geLmedi ?
unreal klasoru içine kurulu ßenim unrealim .

oto kurulum yaptım direk ßu klasore kurdu

cd
cd unreal

diyince de klasore giriyor . yes no seçeneği gelmiyor .

----------

unreal e
./Config

Çekince de

Kod:

Do you want to enable the server anti-spoof protection?
[No] -> y
What directory are all the server configuration files in?
[/home/chatt/unreal] ->
What is the path to the ircd binary including the name of the binary?
[/home/chatt/unreal/src/ircd] ->
Would you like to compile as a hub or as a leaf?
Type Hub to select hub and Leaf to select leaf.
[Hub] ->
What is the hostname of the server running your IRCd?
[drk.direkhizmet.com] ->
What should the default permissions for your configuration files be? (Set this to 0 to disable)
It is strongly recommended that you use 0600 to prevent unwanted reading of the file
[0600] ->
Do you want to support SSL (Secure Sockets Layer) connections?
[No] ->

Aşamaları geLdi . ßunLara Cvp verirsek Kurulum ßozuLmazmı ?

Entrance 29 Ağustos 2010 23:40

Cevap: ~ & İşaretLerine Hayır Denirse sOnra NasıL İzin veriLir ?
 
Alıntı:

r0cc0 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1040499536)
ßen SaDeCe ~ % İşaretlerini Aktif EdeCem . Ayrıca
cd
cd Unreal3.2

Uygulayınca Yes veya No Seçeneği geLmedi ?
unreal klasoru içine kurulu ßenim unrealim .

oto kurulum yaptım direk ßu klasore kurdu

cd
cd unreal

diyince de klasore giriyor . yes no seçeneği gelmiyor .

----------

unreal e
./Config

Çekince de

Kod:

Do you want to enable the server anti-spoof protection?
[No] -> y
What directory are all the server configuration files in?
[/home/chatt/unreal] ->
What is the path to the ircd binary including the name of the binary?
[/home/chatt/unreal/src/ircd] ->
Would you like to compile as a hub or as a leaf?
Type Hub to select hub and Leaf to select leaf.
[Hub] ->
What is the hostname of the server running your IRCd?
[drk.direkhizmet.com] ->
What should the default permissions for your configuration files be? (Set this to 0 to disable)
It is strongly recommended that you use 0600 to prevent unwanted reading of the file
[0600] ->
Do you want to support SSL (Secure Sockets Layer) connections?
[No] ->

Aşamaları geLdi . ßunLara Cvp verirsek Kurulum ßozuLmazmı ?

Kod:

cd Unreal3.2

Kod:

./Config , ./Configure , ./configure
Sürümüne göre değişmektedir deneyiniz önünüze gelen
[enter to continue]
Yazısına direk enterla geçiniz sonra sında ise
.Daha sonra cıkan % lik kısımı space (boşluk) tuşuna basarak geçiyoruz.
Zaten Unreal kurulu oldugu ıcın sizin login adınızı değiştirmenize gerek yok
taki şu kısma kadar [enter] lamaya devam ediniz

Do you want to enable prefixes for chanadmin and chanowner?
This will give +a the & prefix and ~ for +q (just like +o is @) ..

Diye devam eden kısma

YES , Diyoruz ve devam ediyoruz
make cektikden sonra
./unreal restart

Bu şekilde izin verebilirsiniz..

Alıntıdır.

r0cc0 17 Eylül 2010 22:53

Cevap: ~ & İşaretLerine Hayır Denirse sOnra NasıL İzin veriLir ?
 
Tşk Ederim Hallettim . Saol Kardes

KaRaKuLe1 08 Ocak 2011 17:07

Cevap: ~ & İşaretLerine Hayır Denirse sOnra NasıL İzin veriLir ?
 
Restarting UnrealIRCd
cat: yes/ircd.pid: No such file or directory
kill: usage: kill [-s sigspec | -n signum | -sigspec] pid | jobspec ... or kill -l [sigspec]
-bash-3.2$

Restart Cekdikten Sonra Bu Uyarı Cıkıyor.

----------

Serveri Su Anda Ne Durdurabiliyorum , Ne Restartlayabiliyorum , Nede Baslatabiliyorum. Yardımcı Olursanız Minnettar Kalırım.


NOT : Sorunum Çözülmüştür.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:59.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2025 IRCForumlari.Net Sparhawk