![]() |
Cevap: Dosyası Aranıyor Alıntı:
|
Cevap: Dosyası Aranıyor Unreal3.2/src dizinesinde olan modullerde edit ve duzenlemelerde sunucuda aktif olmasi icin tabiki make ve restart gerekiyor. aSi senin dedigin ornek; modules/m_whois.c gibi modullerde yapilan edit ve duzenlemelerde sadece make ve rehash cekmen yeterli oluyor. :) |
Cevap: Dosyası Aranıyor Alıntı:
edit yapılır ve sonrasında Unreal3.2 dizininde make ve make install yapılır sonra da unreal restart lanır böylece değişir... Ayrıca konuyu tekrar gözden geçirince birşeyi daha fark ettim aynı şeyi bende daha önce gözden kaçırmışım modul derlemesinde uzantı yazılmaz Kod: make CUSTOMMODULE=s_err.c Doğrusu: Kod: make CUSTOMMODULE=s_err |
Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:43. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2025 IRCForumlari.Net Sparhawk