IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası

IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası (https://www.ircforumlari.net/)
-   Unreal IRCd (https://www.ircforumlari.net/unreal-ircd/)
-   -   Access İŞaret (https://www.ircforumlari.net/unreal-ircd/37701-access-isaret.html)

dreadfuL 09 Eylül 2007 04:31

Access İŞaret
 
linklere baktım birtanesinde buldum yaptım olmadıydı hata verdi

arkadaslar sadece kanal founderinin işaretini "." (NOKTA) yapmak istiorum yardim..

NeTDeLiSi 09 Eylül 2007 11:20

Cevap: Access İŞaret
 
Buradaki olmadımı ?


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

dreadfuL 09 Eylül 2007 15:27

Yanıt: Access İŞaret
 
kardes benim ircd 3.2.6 sanırım dosyalar eksik ?
src/webtv.c yok bende..

dreadfuL 11 Eylül 2007 01:42

Yanıt: Access İŞaret
 
KARDEŞ ŞU Unreal3.2.6 icin Kanal founder işaretini deişmeyi bilen biri yokmu ? bir yardım artık. o linkteki verilenler olmyor kisinde dosya eksik kimisinde farklı anlamadim. Unreal3.2.6 icin söylerseniz sevvinirim.

BehroozWolf 11 Eylül 2007 03:43

Cevap: Access İŞaret
 
Arkadaslar anlatmis ama, birkez bende tekrarlamak isterim.

pico Unreal3.2/include/common.h

Kod:

#define CHPFIX        "(qaohv)~&@%+"
Olan satirimizi asagidaki gibi deistirelim.

Kod:

#define CHPFIX        "(qaohv).&@%+"
pico Unreal3.2/src/api-isupport.c

Kod:

#ifdef PREFIX_AQ
  IsupportAdd(NULL, "STATUSMSG", ~&@%+);

Olan satirimizi asagidaki gibi deistirelim.

Kod:


#ifdef PREFIX_AQ
  IsupportAdd(NULL, "STATUSMSG", ".&@%+");

pico Unreal3.2/src/channel.c

Kod:


#ifdef PREFIX_AQ
    if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
        buf[idx++] = '~';
    else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
        buf[idx++] = '&';
    else
#endif

Olan satirimizi asagidaki gibi deistirelim

Kod:


#ifdef PREFIX_AQ
    if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
        buf[idx++] = '.';
    else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
        buf[idx++] = '&';
    else
#endif

Unreal3.2/src/webtv.c

Kod:


#else
              if (access & CHFL_CHANOWNER)
                *(buf + len++) = '~';
              else if (access & CHFL_CHANPROT)
                *(buf + len++) = '&';
#endif

Olan satirimizi asagidaki gibi deistirelim

Kod:


#else
              if (access & CHFL_CHANOWNER)
                *(buf + len++) = '.';
              else if (access & CHFL_CHANPROT)
                *(buf + len++) = '&';
#endif

pico Unreal3.2/src/modules/m_message.c

Kod:

#ifdef PREFIX_AQ
                case '&':
                  prefix |= PREFIX_ADMIN | PREFIX_OWNER;
                    break;
                case '~':
                  prefix |= PREFIX_OWNER;
                  break;
#else

Olan satirimizi asagidaki gibi deistirelim

Kod:


#ifdef PREFIX_AQ
                case '&':
                  prefix |= PREFIX_ADMIN | PREFIX_OWNER;
                    break;
                case '.':
                  prefix |= PREFIX_OWNER;
                  break;
#else

Gene ayni dosyada, buna benzer satirlar olur, onlarida degistirelim.

Kod:

#ifdef PREFIX_AQ
              else if (prefix & PREFIX_ADMIN)
                pfixchan[0] = '&';
              else if (prefix & PREFIX_OWNER)
                pfixchan[0] = '~';
#endif

Olan satirimizi asagidaki gibi deistirelim

Kod:


#ifdef PREFIX_AQ
              else if (prefix & PREFIX_ADMIN)
                pfixchan[0] = '&';
              else if (prefix & PREFIX_OWNER)
                pfixchan[0] = '

pico Unreal3.2/src/modules/m_who.c

Kod:

#ifdef PREFIX_AQ
    if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
        status[i++] = '~';
    else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
        status[i++] = '&';
    else
#endif

Olan satirimizi asagidaki gibi deistirelim
Kod:


#ifdef PREFIX_AQ
    if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
        status[i++] = '.';
    else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
        status[i++] = '&';
    else
#endif

pico Unreal3.2/src/modules/m_whois.c

Kod:

#ifdef PREFIX_AQ
              if (access & CHFL_CHANOWNER)
                *(buf + len++) = '~';
              else if (access & CHFL_CHANPROT)
 
                *(buf + len++) = '&';
              else
#endif

Olan satirimizi asagidaki gibi deistirelim
Kod:


#ifdef PREFIX_AQ
              if (access & CHFL_CHANOWNER)
                *(buf + len++) = '.';
              else if (access & CHFL_CHANPROT)
 
                *(buf + len++) = '&';
              else
#endif

(Döküman kime ayit bilmiyorum, bilgisayarimda *.txt halinde duruyormus biraz toparlayip paylasmak istedim.)

Unreal3.2.3 üzerinde denenip onaylanmistir.

dreadfuL 11 Eylül 2007 16:28

Yanıt: Access İŞaret
 
kardeş saolasın ama 3.2.6 da webtv.c dosyası yok anlatamıyorum sanırım :) her mesajımda söyledim ve 3.2.6 icin birinin söylemesini rica ettiydim yine yordugum icin kusura bakma.
+ webtv.c haric tüm dosylaarı yaptım make cekip restartladım olmadı o yüzden 3.2.6 icin dedim :S

Cemalizim 11 Eylül 2007 21:48

Cevap: Access İŞaret
 
Ißo ßizim Ati Yapamıyormu :)

dreadfuL 12 Eylül 2007 01:49

Yanıt: Access İŞaret
 
ati mi :) sus da azımı bozmayayım:) aTi önce klavye kullanmayı ögrensin:)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:49.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2025 IRCForumlari.Net Sparhawk