IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

 Kayıt ol  Topluluk
Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 27 Ocak 2011, 00:34   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Unreal Excess Flood Sorunu




* Mbot IRC`den Çıktı (Excess Flood) Bu Excess Flood Suresini nasıl uzatabilirim bot excess floodtan dussun istemiyorum Yardımcı olabilecek varmı ?

----------

Yokmu hiç bilen bir arkadas
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları reklam ver Benimmekan Mobil Sohbet
Alt 27 Ocak 2011, 01:04   #2
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Unreal Excess Flood Sorunu




Crazyb0y Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
* Mbot IRC`den Çıktı (Excess Flood) Bu Excess Flood Suresini nasıl uzatabilirim bot excess floodtan dussun istemiyorum Yardımcı olabilecek varmı ?




Unreal3.2/src/s_bsd.c dizindeki modulde, aşağıdaki satırdan düzenlemeleri yapabilirsin.

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
/* ** read_packet ** ** Read a 'packet' of data from a connection and process it. Read in 8k ** chunks to give a better performance rating (for server connections). ** Do some tricky stuff for client connections to make sure they don't do ** any flooding >:-) -avalon */ #ifndef USE_POLL static int read_packet(aClient *cptr, fd_set *rfd) { int dolen = 0, length = 0, done; time_t now = TStime(); if (FD_ISSET(cptr->fd, rfd) && !(IsPerson(cptr) && DBufLength(&cptr->recvQ) > 6090)) { SET_ERRNO(0); #ifdef USE_SSL if (cptr->flags & FLAGS_SSL) length = ircd_SSL_read(cptr, readbuf, sizeof(readbuf)); else #endif length = recv(cptr->fd, readbuf, sizeof(readbuf), 0); cptr->lasttime = now; if (cptr->lasttime > cptr->since) cptr->since = cptr->lasttime; cptr->flags &= ~(FLAGS_PINGSENT | FLAGS_NONL); /* * If not ready, fake it so it isnt closed */ if (length < 0 && ERRNO == P_EWOULDBLOCK) return 1; if (length <= 0) return length; } /* ** For server connections, we process as many as we can without ** worrying about the time of day or anything :) */ if (IsServer(cptr) || IsConnecting(cptr) || IsHandshake(cptr)) { if (length > 0) if ((done = dopacket(cptr, readbuf, length))) return done; } else { /* ** Before we even think of parsing what we just read, stick ** it on the end of the receive queue and do it when its ** turn comes around. */ if (!dbuf_put(&cptr->recvQ, readbuf, length)) return exit_client(cptr, cptr, cptr, "dbuf_put fail"); if (IsPerson(cptr) && DBufLength(&cptr->recvQ) > get_recvq(cptr)) { sendto_snomask(SNO_FLOOD, "*** Flood -- %s!%s@%s (%d) exceeds %d recvQ", cptr->name[0] ? cptr->name : "*", cptr->user ? cptr->user->username : "*", cptr->user ? cptr->user->realhost : "*", DBufLength(&cptr->recvQ), get_recvq(cptr)); return exit_client(cptr, cptr, cptr, "Excess Flood"); } while (DBufLength(&cptr->recvQ) && !NoNewLine(cptr) && ((cptr->status < STAT_UNKNOWN) || (cptr->since - now < 10))) { /* ** If it has become registered as a Service or Server ** then skip the per-message parsing below. */ if (IsServer(cptr)) { dolen = dbuf_get(&cptr->recvQ, readbuf, sizeof(readbuf)); if (dolen <= 0) break; if ((done = dopacket(cptr, readbuf, dolen))) return done; break; } dolen = dbuf_getmsg(&cptr->recvQ, readbuf, sizeof(readbuf)); /* ** Devious looking...whats it do ? well..if a client ** sends a *long* message without any CR or LF, then ** dbuf_getmsg fails and we pull it out using this ** loop which just gets the next 512 bytes and then ** deletes the rest of the buffer contents. ** -avalon */ while (dolen <= 0) { if (dolen < 0) return exit_client(cptr, cptr, cptr, "dbuf_getmsg fail"); if (DBufLength(&cptr->recvQ) < 510) { cptr->flags |= FLAGS_NONL; break; } dolen = dbuf_get(&cptr->recvQ, readbuf, 511); if (dolen > 0 && DBufLength(&cptr->recvQ)) DBufClear(&cptr->recvQ); } if (dolen > 0 && (dopacket(cptr, readbuf, dolen) == FLUSH_BUFFER)) return FLUSH_BUFFER; } } return 1; } #else /* handle taking care of the client's recvq here */ static int do_client_queue(aClient *cptr) { int dolen = 0, done; while (DBufLength(&cptr->recvQ) && !NoNewLine(cptr) && ((cptr->status < STAT_UNKNOWN) || (cptr->since - now < 10))) { /* If it's become registered as a server, just parse the whole block */ if (IsServer(cptr)) { dolen = dbuf_get(&cptr->recvQ, readbuf, sizeof(readbuf)); if (dolen <= 0) break; if ((done = dopacket(cptr, readbuf, dolen))) return done; break; } #if defined(MAXBUFFERS) dolen = dbuf_getmsg(&cptr->recvQ, readbuf, rcvbufmax * sizeof(char)); #else dolen = dbuf_getmsg(&cptr->recvQ, readbuf, sizeof(readbuf)); #endif if (dolen <= 0) { if (dolen < 0) return exit_client(cptr, cptr, cptr, "dbuf_getmsg fail"); if (DBufLength(&cptr->recvQ) < 510) { cptr->flags |= FLAGS_NONL; break; } /* The buffer is full (more than 512 bytes) and it has no \n * Some user is trying to trick us. Kill their recvq. */ DBufClear(&cptr->recvQ); break; } else if (dopacket(cptr, readbuf, dolen) == FLUSH_BUFFER) return FLUSH_BUFFER; } return 1; } #define MAX_CLIENT_RECVQ 8192 /* 4 dbufs */ static int read_packet(aClient *cptr) { int length = 0, done; /* If data is ready, and the user is either not a person or * is a person and has a recvq of less than MAX_CLIENT_RECVQ, * read from this client */ if (!(IsPerson(cptr) && DBufLength(&cptr->recvQ) > MAX_CLIENT_RECVQ)) { errno = 0; #ifdef USE_SSL if (cptr->flags & FLAGS_SSL) length = ircd_SSL_read((SSL *)cptr->ssl, readbuf, sizeof(readbuf)); else #endif length = recv(cptr->fd, readbuf, sizeof(readbuf), 0); cptr->lasttime = now; if (cptr->lasttime > cptr->since) cptr->since = cptr->lasttime; cptr->flags &= ~(FLAGS_PINGSENT | FLAGS_NONL); /* * If not ready, fake it so it isnt closed */ if (length < 0 && ((ERRNO == P_EWOULDBLOCK) || ERRNO == P_EAGAIN))) return 1; if (length <= 0) return length; } /* * For server connections, we process as many as we can without * worrying about the time of day or anything :) */ if (IsServer(cptr) || IsConnecting(cptr) || IsHandshake(cptr)) { if (length > 0) if ((done = dopacket(cptr, readbuf, length))) return done; } else { /* * Before we even think of parsing what we just read, stick * it on the end of the receive queue and do it when its turn * comes around. */ if (!dbuf_put(&cptr->recvQ, readbuf, length)) return exit_client(cptr, cptr, cptr, "dbuf_put fail"); if (IsPerson(cptr) && #ifdef NO_OPER_FLOOD !IsAnOper(cptr) && #endif DBufLength(&cptr->recvQ) > get_recvq(cptr)) { sendto_snomask(SNO_FLOOD, "Flood -- %s!%s@%s (%d) Exceeds %d RecvQ", cptr->name[0] ? cptr->name : "*", cptr->user ? cptr->user->username : "*", cptr->user ? cptr->user->realhost : "*", DBufLength(&cptr->recvQ), get_recvq(cptr)); return exit_client(cptr, cptr, cptr, "Excess Flood"); } return do_client_queue(cptr); } return 1; } #endif


 
Alıntı ile Cevapla

Alt 27 Ocak 2011, 03:19   #3
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Unreal Excess Flood Sorunu




ama nerelerini
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 27 Ocak 2011, 03:33   #4
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Unreal Excess Flood Sorunu




İlgi alanın unreal diye görünüyor, biraz çaba göster hem unreali anla hemde öğren test sunucusu aç yedek al editlemeler yap boz .core oluştur yık tekrar yap bu şekilde alışma bence hiç birşey anlamazsın not düşersin ancak anlayan kişi yokmu diye
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
biraz forumu dolaş bu tip başlıklar vardır. Örnek al biraz çaba göster terle
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

 
Alıntı ile Cevapla

Cevapla

Etiketler
excess, flood, sorunu, unreal


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
UnreaL de Excess fLood rX Unreal IRCd 8 17 Temmuz 2009 19:04
Excess Flood Olmaması İçin moonshield mIRC Scripting Sorunları 11 04 Şubat 2007 00:56
Yardım Excess Flood ban açamıyorum :( BlueFan mIRC Scripting Sorunları 9 19 Mart 2006 00:36