IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası

IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası (https://www.ircforumlari.net/)
-   Unreal IRCd (https://www.ircforumlari.net/unreal-ircd/)
-   -   (~) (.) isaretleri hakkinda (https://www.ircforumlari.net/unreal-ircd/42292-isaretleri-hakkinda.html)

k3y 26 Kasım 2007 09:59

(~) (.) isaretleri hakkinda
 
umuyorum bir arkadasimiz cikipta detayli sekilde bunu anlatir diger konulardakileri uyguladim ama ne biliyim hep sorun veriyor arkadaslar benim yapmak istedigim sudur ; ~ (founder) isaretini . nokta seklinde yapicam bunu detayli sekilde anlatacak arkadasimiz olursa sevinirim ....

PatrOnas 26 Kasım 2007 11:25

Cevap: (~) (.) isaretleri hakkinda
 
Alıntı:

Teqnic Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 96558)
include/common.h
Kod:

#define CHPFIX        "(qaohv)~&@%+"
aşağıdaki ile değiştir
#define CHPFIX        "(qaohv).&@%+"

src/api-isupport.c
Kod:

#ifdef PREFIX_AQ
  IsupportAdd(NULL, "STATUSMSG", "~&@%+");
aşağıdaki ile değiştir
#ifdef PREFIX_AQ
  IsupportAdd(NULL, "STATUSMSG", "<A href="mailto:.&@%+");[/code">.&@%+");

src/channel.c
Kod:

#ifdef PREFIX_AQ
    if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
        buf[idx++] = '~';
    else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
        buf[idx++] = '&';
    else
#endif
aşağıdaki ile değiştir
 #ifdef PREFIX_AQ
    if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
        buf[idx++] = '.';
    else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
        buf[idx++] = '&';
    else
#endif

src/webtv.c
Kod:

#else
              if (access & CHFL_CHANOWNER)
                *(buf + len++) = '~';
              else if (access & CHFL_CHANPROT)
                *(buf + len++) = '&';
#endif
aşağıdaki ile değiştir
#else
              if (access & CHFL_CHANOWNER)
                *(buf + len++) = '.';
              else if (access & CHFL_CHANPROT)
                *(buf + len++) = '&';
#endif

src/modules/m_message.c
Kod:

#ifdef PREFIX_AQ
                case '&':
                  prefix |= PREFIX_ADMIN | PREFIX_OWNER;
                    break;
                case '~':
                  prefix |= PREFIX_OWNER;
                  break;
#else
aşağıdaki ile değiştir
#ifdef PREFIX_AQ
                case '&':
                  prefix |= PREFIX_ADMIN | PREFIX_OWNER;
                    break;
                case '.':
                  prefix |= PREFIX_OWNER;
                  break;
#else

Kod:

#ifdef PREFIX_AQ
              else if (prefix & PREFIX_ADMIN)
                pfixchan[0] = '&';
              else if (prefix & PREFIX_OWNER)
                pfixchan[0] = '~';
#endif
aşağıdaki ile değiştir
#ifdef PREFIX_AQ
              else if (prefix & PREFIX_ADMIN)
                pfixchan[0] = '&';
              else if (prefix & PREFIX_OWNER)
                pfixchan[0] = '

src/modules/m_who.c
Kod:

#ifdef PREFIX_AQ
    if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
        status[i++] = '~';
    else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
        status[i++] = '&';
    else
#endif
aşağıdaki ile değiştir
#ifdef PREFIX_AQ
    if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
        status[i++] = '.';
    else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
        status[i++] = '&';
    else
#endif

src/modules/m_whois.c
Kod:

#ifdef PREFIX_AQ
              if (access & CHFL_CHANOWNER)
                *(buf + len++) = '~';
              else if (access & CHFL_CHANPROT)
                *(buf + len++) = '&';
              else
#endif
aşağıdaki ile değiştir
#ifdef PREFIX_AQ
              if (access & CHFL_CHANOWNER)
                *(buf + len++) = '.';
              else if (access & CHFL_CHANPROT)
                *(buf + len++) = '&';
              else
#endif

Kod:

cd
Kod:

cd Unreal3.2
Kod:

make
Kod:

make install
Kod:

./unreal restart
Umarım işinize yarar.

ALINTIDIR.Teqnic Kardeşim Güzel Anlatımın için Teşekkürler

BehroozWolf 26 Kasım 2007 15:36

Cevap: (~) (.) isaretleri hakkinda
 
Petronas arkadaşımızın verdigi Unreal3.2.3 için gecerli. Unreal3.2.6 dosya yerleri degistigi için editlememiz gereken dosyalar;

include/common.h

src/api-support.c
src/modules/m_whois.c
src/modules/m_who.c
src/modules/m_names.c
src/modules/m_messege.c
src/modules/webtv.c

PatrOnas 26 Kasım 2007 16:59

Cevap: (~) (.) isaretleri hakkinda
 
Unreal3.2.6 içiin olacak diye birşey dememiş ki :)

Mickey 26 Kasım 2007 17:01

Cevap: (~) (.) isaretleri hakkinda
 
Alıntı:

PetronaS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 293202)
Unreal3.2.6 içiin olacak diye birşey dememiş ki :)

Oda zaten olacak diye yazmamış ilerde birisi lütfen 3.2.6 için ~ . işareti hakkında yardımcı olun diye başlık açılmasın diye yazmış.

PatrOnas 26 Kasım 2007 17:06

Cevap: (~) (.) isaretleri hakkinda
 
Yarın olmadan bana Günaydın Diyebilir misin ? Ben nerden bilebilirim 3.2.3 için isteyip istemediğini.İstediği Yardımı Düzgün istesin Bizde Varsa bilgimiz Yardım Ederiz Hocam.

Mickey 26 Kasım 2007 17:11

Cevap: (~) (.) isaretleri hakkinda
 
Alıntı:

PetronaS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 293204)
Yarın olmadan bana Günaydın Diyebilir misin ? Ben nerden bilebilirim 3.2.3 için isteyip istemediğini.İstediği Yardımı Düzgün istesin Bizde Varsa bilgimiz Yardım Ederiz Hocam.

tabi bide işin o boyutu var :D
neyse artık bütün verilmesi gerekenler verilmiş başka bişi isterser sen veya bizde ona yardım etmeye çalışırız ;)

ad3m 08 Aralık 2007 06:02

Cevap: (~) (.) isaretleri hakkinda
 
Ufak birşey gözden kaçmış sanırım..

Alıntı:

src/api-isupport.c
#ifdef PREFIX_AQ
IsupportAdd(NULL, "STATUSMSG", "~&@%+");
aşağıdaki ile değiştir
#ifdef PREFIX_AQ
IsupportAdd(NULL, "STATUSMSG", "<A href="mailto:.&@%+");[/code">.&@%+");
Burada IsupportAdd(NULL, "STATUSMSG", "<A href="mailto:.&@%+");[/code">.&@%+"); şeklinde değiştirirseniz kesinlikle make çekerken error alirsiniz.

Kod:

IsupportAdd(NULL, "STATUSMSG", ".&@%+");
Şeklinde değiştirmeniz yeterli olacaktir, Teqnic karde$imiz böyle bir çalışma sergiledigi icin kendisine teşekkürler ederim.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:19.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2025 IRCForumlari.Net Sparhawk