~& işaretleri kaldırmak istiyorum. Arkadaşlar Merhaba, Yeni IRC kurdum. Unreal 3.2.10 Ben kanal listesinde userların sadece @, + ve normal user olarak gözükmelerini istiyorum. Yani botların yanında çıkan & ve Founder'ın yanında çıkan ~ işaretinin olmasını istemiyorum. Opların derecesi ne olursa olsun herkesin @ olarak çıkmasını istiyorum. Nereden halledebilirim bunu yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler. |
Cevap: ~& işaretleri kaldırmak istiyorum. unreal kurulumu esnasında ./Config çalıştırdığınızda tercihlerinizi sorarken bunuda soruyor zaten .~ Kod: Do you want to enable prefixes for chanadmin and chanowner? kanal admini(yani super op/sop/protectop) ve kanal sahipleri için +a (&) ve +q (~) gibi modlar/prefixlerin kullanılmasını istiyormusunuz istiyorsanız abe yes deyin istemiyorsanız no deyin denmiş bu prefixlerin şu bu o tarafından desteklendiğinden bahsetmiş vs vs ... |
Cevap: ~& işaretleri kaldırmak istiyorum. Bilmem ayıp olurmu ama bende Unreal3.2.10.1 ~ . yapmak istiyorum Forumda anlatılmış ama karmaşık geldi güncel bir şekilde anlatabilirmisiniz |
Cevap: ~& işaretleri kaldırmak istiyorum. kendi konumu uplayayım. unreal4'te bu ayarı nereden yapabilirim? ~& gibi işaretleri istemiyorum. sop aop founder herkesin @ olarak gözükmesini istiyorum. |
Cevap: ~& işaretleri kaldırmak istiyorum. Alıntı:
Kurulum soru/seçeneklerindeki; Kod: Do you want to enable prefixes for chanadmin and chanowner? İyi forumlar. |
Cevap: ~& işaretleri kaldırmak istiyorum. öncelikle merhaba.. kanal yetkili işaretlerini değiştirmek için öncelikle mümkünse unreal'i stoplayın yada aşşağıdaki işlemlerin sonunda sunucunuza restart atmalısınız.. hemen başlayalım.. SSHDE LOGİN OLUN; daha sonra cd Unreal3.2 Unreal3.2 vs klasöründe pico include/common.h yapiyorsunuz daha sonra şu satırı buluyorsunuz; #define CHPFIX “(qaohv)~&@%+” şu şekilde değiştiriyorsunuz;#define CHPFIX “(qaohv).&@%+” daha sonra; pico src/api-isupport.c yapıp ctrl + w tuşu ile şu satırı bulup;#ifdef PREFIX_AQ IsupportAdd(NULL, “STATUSMSG”, ~&@%+); şu şekilde değiştiriyorsunuz;#ifdef PREFIX_AQ IsupportAdd(NULL, “STATUSMSG”, “.&@%+”); daha sonra; pico src/channel.c yapıp; şu satırı; #ifdef PREFIX_AQ if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER) buf[idx++] = ‘~’; else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT) buf[idx++] = ‘&’; else #endif şu şekilde değiştirin;#ifdef PREFIX_AQ if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER) buf[idx++] = ‘.’; else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT) buf[idx++] = ‘&’; else #endif daha sonra; pico src/webtv.c yapıp; şu satırı;#else if (access & CHFL_CHANOWNER) *(buf + len++) = ‘~’; else if (access & CHFL_CHANPROT) *(buf + len++) = ‘&’; #endif bu şekilde değiştirin;#else if (access & CHFL_CHANOWNER) *(buf + len++) = ‘.’; else if (access & CHFL_CHANPROT) *(buf + len++) = ‘&’; #endif daha sonra pico src/modules/m_message.c şu satırı; #ifdef PREFIX_AQ case ‘&’: prefix |= PREFIX_ADMIN | PREFIX_OWNER; break; case ‘~’: prefix |= PREFIX_OWNER; break; #else şu şekilde değiştirin; #ifdef PREFIX_AQ case ‘&’: prefix |= PREFIX_ADMIN | PREFIX_OWNER; break; case ‘.’: prefix |= PREFIX_OWNER; break; #else daha sonra; şu kodu;#ifdef PREFIX_AQ else if (prefix & PREFIX_ADMIN) pfixchan[0] = ‘&’; else if (prefix & PREFIX_OWNER) pfixchan[0] = ‘~’; #endif şununla değiştirin; #ifdef PREFIX_AQ else if (prefix & PREFIX_ADMIN) pfixchan[0] = ‘&’; else if (prefix & PREFIX_OWNER) pfixchan[0] = ‘.’; #endif daha sonra; pico src/modules/m_who.c şu kodu;#ifdef PREFIX_AQ if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER) status[i++] = ‘~’; else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT) status[i++] = ‘&’; else #endif şununla değiştirin;#ifdef PREFIX_AQ if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER) status[i++] = ‘.’; else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT) status[i++] = ‘&’; else #endif daha sonra pico src/modules/m_whois.c şu kodu; #ifdef PREFIX_AQ if (access & CHFL_CHANOWNER) *(buf + len++) = ‘~’; else if (access & CHFL_CHANPROT) *(buf + len++) = ‘&’; else #endif şununla değiştirin;#ifdef PREFIX_AQ if (access & CHFL_CHANOWNER) *(buf + len++) = ‘.’; else if (access & CHFL_CHANPROT) *(buf + len++) = ‘&’; else #endif daha sonra make clean make make install ./unreal start --IRCForumlari.NET ; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:23 -->-> Daha önceki mesaj 10:44 -- Unreal4 içinde aynı klasörler içerisindeki değişiklik sağlanması gerekiyor arkadaşlar.. |
Cevap: ~& işaretleri kaldırmak istiyorum. adam simge degistirilmesini istememis ki dostum, ~ & isaretlerinini gorunmesini istemiyorum demis. Senin verdigin simgeleri degistirmeye yariyor. |
Cevap: ~& işaretleri kaldırmak istiyorum. Alıntı:
sanırım arkadaş bunu sorunca oda o konuda yardımcı olmak istemiş |
Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:39. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 3
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2024 IRCForumlari.Net