![]() |
ircops module edit Kod: /* Kod: sendto_realops("%s /ircops komutunu kullandı.", sptr->name); Bilgisi olan yardımcı olursa şimdiden çok tşk ederim. |
Cevap: ircops module edit /ircops komutunu notice olarak nasıl gösterebilirim.Denedim ama bir türlü yapamadım.Yeni konu açmak yerine bu başlık altında sormak istedim |
Cevap: ircops module edit Alıntı:
me.name, RPL_IRCOPS, sptr->name, acptr->name, find_otype(acptr->umodes), acptr->user->server, (IsAway(acptr) ? " [Meşgul]" : IsHelpOp(acptr) ? " " : "")); bu satırları şununla değiştirin: sendto_one(sptr, ":%s NOTICE %s :\2%s\2 %s \2%s\2" "%s", me.name, sptr->name, acptr->name, find_otype(acptr->umodes), acptr->user->server, (IsAway(acptr) ? " [Meşgul]" : IsHelpOp(acptr) ? " " : "")); --------------- sendto_one(sptr, ":%s %d %s :%s", me.name, RPL_IRCOPS, sptr->name, buf); sendto_one(sptr, ":%s %d %s :(/IRCOPS) listesi sonu.", me.name, RPL_ENDOFIRCOPS, sptr->name); yukarıdaki satırları şununla değiştirin: sendto_one(sptr, ":%s NOTICE %s :%s", me.name, sptr->name, buf); sendto_one(sptr, ":%s NOTICE %s :(/IRCOPS) listesi sonu.", me.name, sptr->name); ama ne kadar güzel görünür orasını bilemem :S iyi çalışmalar.. |
Cevap: ircops module edit Alıntı:
yukarıdaki tek satır yerine aşağıdaki satırları yazıp deneyin bi: aClient *xcptr; for (xcptr = client; xcptr; xcptr = xcptr->next) { if (IsServer(xcptr)) continue; if (IsULine(xcptr)) continue; // bu mesajın kendimize gelmemesi için. if (xcptr == sptr) continue; if (IsOper(xcptr)) sendto_one(xcptr, ":%s NOTICE %s :%s", me.name, xcptr->name, sptr->name); } yanlış hatırlamıyorsam, linklenme ve giriş çıkışlar esnasında tüm nickler hafızaya kopyalanıyordu, ama extra bilgileri diğer ircd ye bağlıydı. veya benzer durum vardı. Yukarıdaki kodun çalışması lazım. deneyip sonucu söylersiniz sevinirim. iyi çalışmalar.. |
Cevap: ircops module edit Alıntı:
iyi çalışmalar.. |
Cevap: ircops module edit #define IsSkoAdmin(sptr) (IsAdmin(sptr) || IsNetAdmin(sptr) || IsSAdmin(sptr) || IsCoAdmin(sptr)) Bu satırda make'te hata alıyorum |
Cevap: ircops module edit Alıntı:
aldığınız hata nedir? redefinition diyor ise, o sayırı silip tekrar make çekin modüle (unreal 3.2.3 den sonrasında herhalde o satır kütüphane dosyalarından birinde tanımlanmıştı, yanlış hatırlamıyorsam.) iyi çalışmalar.. |
Cevap: ircops module edit Sky-Dancer yardımların için teşekkür ederim. Son bir sorum daha olacaktı./ircops komutunda belirlediğim nicklerin gözükmemesini istiyorum.Bunuda yapmama yardımcı olursanız çok teşekkür edicem size. İyi forumlar |
Cevap: ircops module edit +H Modunu Almıs Nickler, Oper Girmiş Gözükmezler ve Dahilinde /ircops Komutunda Cıkmazlar. Bu Mode'yi Göstermek istemediklerine verirsen Bu Komutta Gözükmeyeceklerdir. |
Cevap: ircops module edit Alıntı:
/* Don't list +H users */ yukarıdaki açıklama satırının hemen bir üstüne şu satırları ekleyin: char *NickListesi[] = { "Nick1", "Nick2", "Nick3" }; int nickboyutu = (sizeof(NickListesi)/sizeof(*NickListesi)); for (int i=0; i<nickboyutu; i++) if (!stricmp(acptr->name, NickListesi[i])) continue; denemedim ama çalışması gerekir. Not1: NickListesi adlı dizide son elemandan sonraki tırnakta , kullanmayınız [yukarıdaki gibi kullanınız]. Not2: Dizi içindeki elemanlara ekleme ve çıkartma ... "..", "..", "..", ".."}; gibisinden yapılabilir. Not3: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] arkadaşımızın dediği gibi +H modu ile de yapılabilir. Ama +H almış nicklerin whoisleri oper durumunda görünmediği için, arkadaşımızın tam istediği şey, bu verdiğim kod olması lazım. iyi Çalışmalar.. |
Cevap: ircops module edit Kod: for (int i=0; i<nickboyutu; i++) Kod: m_ircops.c: In function âm_ircopsâ: |
Cevap: ircops module edit toXic sizin önerdiğinizde olmadı |
Cevap: ircops module edit +H Modu, UnrealIRCd de Operleri Gizlemeye yarar, Yani OPER Flaglarını sakla*****, yetkilerini Göstermez, Bununla Birlikte /ircops''tada göstermez. Eğer siz Kendinizi +H Yapıp ircops cektiyseniz kendinizi görürsünüz fakat userler göremez. |
Cevap: ircops module edit Alıntı:
static int m_ircops(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[]) { aClient *acptr; bu kodlara şu şekilde ekleme yapın: static int m_ircops(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[]) { int i; // bu satır aClient *acptr; daha sonra verdiğim kodlardaki for (int i=0; i<nickboyutu; i++) şu satırı şu şekilde değiştirin: for (i=0; i<nickboyutu; i++) C Standartlarından kaynaklanıyor. iyi Çalışmalar.. |
Cevap: ircops module edit Yeter olm yeter, cek git uzaklara eheh :)) |
Cevap: ircops module edit ;idea-> ;frown -> ;duut-> ;cool -> ;seytan |
Cevap: ircops module edit [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]: Üstad birşey daha sormak istiyorum hazır konu geçmişken sunucular arası bilgilendirme module'ü nasıl birşey ve nasıl yapılabilir. |
Cevap: ircops module edit O Nedir ki :) |
Cevap: ircops module edit Bende merak ettim o yüzden sordum 1. sayfada bahsedilmiş. |
Cevap: ircops module edit Alıntı:
iyi Çalışmalar.. |
Cevap: ircops module edit Alıntı:
Bir de bu giriş kod sistemini tüm versiyonlara göre fixlesek çok güzel olacak 3.2.7 için diablo yaptı saolsun kırmayıp 3.2.8 için eksik sanırım bir tek onu da güncel tutarsanız çok güzel olur isteyen bazı arkadaşlara hemde versiyon yükseltmek isteyenlere tabi sizin kararınız. |
Cevap: ircops module edit Alıntı:
biliyorsunuz 10 15 farklı versiyonunu çıkarttım ara ara.. hatasız ve açıksız bir versiyon biliyorsanız herhangi bir unreal versiyonu için. bir yere upload edin. Zaman bulursam 3.2.3 den 3.2.8.1 e kadar uyarlarım. ama uyarayım, eğer içinde açık veya hata çıkarsa verdiğiniz önceden yaptığım kodun, tekrar istemeyin. onun için iyi bir versiyon seçin. iyi Çalışmalar.. |
Cevap: ircops module edit Giriş kodunu port şifresini sevemedim gitti bunlar usere zorluk çıkartmaktan operleri adminleri tembelleştirmekten başka birşey değil iyice bilgisiz ve cahil olarak kalmaktan başka bir işe yaramıyor bence ve ayrıca son günlerde duyduğum kadarı ile giriş kod olan unrealleri direk kapattırıyorlarmış saldırı ile ve bence gereksiz yere milleti rahatsız edecek boyutta reklam yapmadan sadece güzel işler yaparak da sunucular büyütülebilir zaten bu reklamlar ve saldırılar yüzünden yeterince çirkinlik gördük bence ama genede kuranlara veya kurmak isteyenlere saygı duymak zorundayız anladığım kadarı ile ama benim tercihim malesef artık beni zorlamayan mekanlardan yana bundan sonra çünkü piyasada tonla sunucu mevcut neden böyle zorluklarla uğraşmak zorunda olalım ki user olarak artık yöneticeler kendilerini değil userlerini kullanıcılarını düşünmeli bence ve ona göre hareket etmeli saygılarımla... |
Cevap: ircops module edit Bu ircops modulunu yaptıktan sonra servera rehash mı yapıyoruz yoksa restartmı çekiyoruz geçerli olması için??? |
Cevap: ircops module edit Alıntı:
|
Cevap: ircops module edit Alıntı:
Sonradan eklenen modüller için "make custommodule MODULEFILE=" komutunu uygulayıp rehash çekmeniz yeterlidir. fakat, bazı durumlarda ( eğer modül permanent ayarlı ise ) rehash çektiğinizde modül yeniden yüklenmeyecek demektir. Zaten permanent'ın anlamı da "sabit, kalıcı" demek. Bu nedenle bazı modüller için rehash da yeterli olmayabilir.. iyi Çalışmalar.. |
Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:34. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2025 IRCForumlari.Net Sparhawk