IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası

IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası (https://www.ircforumlari.net/)
-   Unreal IRCd (https://www.ircforumlari.net/unreal-ircd/)
-   -   Yardım lütfen.. (https://www.ircforumlari.net/unreal-ircd/541685-yardim-lutfen.html)

LieS 06 Ağustos 2013 15:19

Yardım lütfen..
 
Unreal otokur kurulumundan sonra, sunucu da herhangi birine,
aop, sop veya founder veriminde, simge olarak "@" var hepsinde, sop için & , founder için ~ nasil ayarlıyabiliriz?


ayrica;

Chanserv tarafından verilen founder ve sop'lar, üste çıkartılmıyor. normal userler düzeyinde kalıyorlar.

Yardimlariniz için şimdiden teşekkürler..

dEathLeSs 06 Ağustos 2013 15:23

Cevap: Yardım lütfen..
 
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Anlatılmıştır, buradan bakabilirsin.

toXic 06 Ağustos 2013 15:23

Cevap: Yardım lütfen..
 
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

LieS 06 Ağustos 2013 15:25

Cevap: Yardım lütfen..
 
Teşekkür ederim, dEathLeSs ve toXic, birde, şu yazıyı düzenleyebilir miyiz?
Örneğin *** Shell Hizmetleri Unreal * Sürümü gibisinden, statüsdeki yaziyi.

toXic 06 Ağustos 2013 15:28

Cevap: Yardım lütfen..
 
src/include/h.h icine bak

LieS 06 Ağustos 2013 15:33

Cevap: Yardım lütfen..
 
h.h içinde sadece, irc'nin mesajını gösteriyor.
- Sohbet sunucumuza hoşgeldiniz gibisinden ;
diğer mesaj yok toXic.
Irc.*.Net 12Sunucumuza 4Hos Geldiniz
IR*.Net, 2*Net 4 Unreal3.2.3 2Sürümünü Kullanmaktadır
Gibi h.h içinde bulamadım

toXic 06 Ağustos 2013 15:34

Cevap: Yardım lütfen..
 
grep -R "Shell Hizmetleri Unreal" * yaparsan nerede yazdiğini görebilirsin

dEathLeSs 06 Ağustos 2013 16:38

Cevap: Yardım lütfen..
 
Unreal3.2/src/s_err.c modulune bak.

Entrance 06 Ağustos 2013 20:24

Cevap: Yardım lütfen..
 
Gayet normâl prefixlerin @ olarak gözükmesi sonuç itibariyla siz otokur ile kuruyorsunuz Unreal'i ilgili kısımı yes olarak geçmeniz için ilgili otokur kodlarında bir takım değişiklikler olması şart.

Yalnız, bu biraz mantıksız düşünsenize her seferinde Unreal'i otokur ile kurup, daha sonra ise ilgili prefix bölümünü manuel ile yaptığınızı ve bir shell firmasın da çalışıyor iseniz bu daha da mantıksız olur.


Onun için unreal sürümünüzün ana dizinine FTP ile giriş yaparak config.settings dosyasını bulup, PREFIXAQ="" bu satırı aratıyoruz satırın anlamı ise, default(yani, no) demek siz bunu şu şekilde değiştiriyorsunuz PREFIXAQ="1" biz, buna yes demiş oluyoruz.

Sonrasın da kayıt edip, çıkıyoruz SSH bağlanıyoruz ve aşağıda ki adımları izliyoruz.

Kod:

cd
Kod:

cd U*
Kod:

./Config -q
Olarak çalıştırdığımız zaman ise, YES olarak hafızada kalmasını sağlıyor bundan sonrasın da artık ister otokur ile kurun ister manuel kurun prefixler bölümün de hep yes olarak işaretli kalacaktır.


DIPNOT; Tabii, bu anlattıklarım sadece default olarak ayarlanmış olan unreal sürümlerinde geçerli oluyor yani sizin unreal sürümünüz default olarak (no) şeklinde ayarlı.

İyi forumlar.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:05.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 3
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2024 IRCForumlari.Net