Yardım lütfen.. Unreal otokur kurulumundan sonra, sunucu da herhangi birine, aop, sop veya founder veriminde, simge olarak "@" var hepsinde, sop için & , founder için ~ nasil ayarlıyabiliriz? ayrica; Chanserv tarafından verilen founder ve sop'lar, üste çıkartılmıyor. normal userler düzeyinde kalıyorlar. Yardimlariniz için şimdiden teşekkürler.. |
Cevap: Yardım lütfen.. [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Anlatılmıştır, buradan bakabilirsin. |
Cevap: Yardım lütfen.. [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
Cevap: Yardım lütfen.. Teşekkür ederim, dEathLeSs ve toXic, birde, şu yazıyı düzenleyebilir miyiz? Örneğin *** Shell Hizmetleri Unreal * Sürümü gibisinden, statüsdeki yaziyi. |
Cevap: Yardım lütfen.. src/include/h.h icine bak |
Cevap: Yardım lütfen.. h.h içinde sadece, irc'nin mesajını gösteriyor. - Sohbet sunucumuza hoşgeldiniz gibisinden ; diğer mesaj yok toXic. Irc.*.Net 12Sunucumuza 4Hos Geldiniz IR*.Net, 2*Net 4 Unreal3.2.3 2Sürümünü Kullanmaktadır Gibi h.h içinde bulamadım |
Cevap: Yardım lütfen.. grep -R "Shell Hizmetleri Unreal" * yaparsan nerede yazdiğini görebilirsin |
Cevap: Yardım lütfen.. Unreal3.2/src/s_err.c modulune bak. |
Cevap: Yardım lütfen.. Gayet normâl prefixlerin @ olarak gözükmesi sonuç itibariyla siz otokur ile kuruyorsunuz Unreal'i ilgili kısımı yes olarak geçmeniz için ilgili otokur kodlarında bir takım değişiklikler olması şart. Yalnız, bu biraz mantıksız düşünsenize her seferinde Unreal'i otokur ile kurup, daha sonra ise ilgili prefix bölümünü manuel ile yaptığınızı ve bir shell firmasın da çalışıyor iseniz bu daha da mantıksız olur. Onun için unreal sürümünüzün ana dizinine FTP ile giriş yaparak config.settings dosyasını bulup, PREFIXAQ="" bu satırı aratıyoruz satırın anlamı ise, default(yani, no) demek siz bunu şu şekilde değiştiriyorsunuz PREFIXAQ="1" biz, buna yes demiş oluyoruz. Sonrasın da kayıt edip, çıkıyoruz SSH bağlanıyoruz ve aşağıda ki adımları izliyoruz. Kod: cd Kod: cd U* Kod: ./Config -q DIPNOT; Tabii, bu anlattıklarım sadece default olarak ayarlanmış olan unreal sürümlerinde geçerli oluyor yani sizin unreal sürümünüz default olarak (no) şeklinde ayarlı. İyi forumlar. |
Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:05. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 3
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2024 IRCForumlari.Net