IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası

IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası (https://www.ircforumlari.net/)
-   Unreal IRCd (https://www.ircforumlari.net/unreal-ircd/)
-   -   /list (https://www.ircforumlari.net/unreal-ircd/554259-list.html)

Shiniori 21 Kasım 2013 03:28

/list
 
/list komutunun adını nasıl değiştirebilirim örnek : /deneme yaptığımda list cıksa karsıma.

Entrance 21 Kasım 2013 20:08

Cevap: /list
 
Alıntı:

Shiniori Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1041365671)
/list komutunun adını nasıl değiştirebilirim örnek : /deneme yaptığımda list cıksa karsıma.

LIST komutunu değiştirmek için -> Unreal3.2.x/src/modules/m_list.c

Bu satırı.
Kod:

#define MSG_LIST        "LIST"
Bu şekilde değiştir.
Kod:

#define MSG_LIST        "Deneme"

* Daha sonra, Unreal dizinesin de make ve rehash çekmen yeterli olacaktır.

İyi forumlar..

Shiniori 21 Kasım 2013 23:01

Cevap: /list
 
cok teşekkür ederim entrance sağolasın :)

Shiniori 22 Kasım 2013 21:15

Cevap: /list
 
Alıntı:

Entrance Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1041365962)
LIST komutunu değiştirmek için -> Unreal3.2.x/src/modules/m_list.c

Bu satırı.
Kod:

#define MSG_LIST        "LIST"
Bu şekilde değiştir.
Kod:

#define MSG_LIST        "Deneme"

* Daha sonra, Unreal dizinesin de make ve rehash çekmen yeterli olacaktır.

İyi forumlar..

bide sizden ricam m_list den normal userler değilde sadece services root admin list cekse onu nasıl yaparız ?

Entrance 22 Kasım 2013 22:23

Cevap: /list
 
Toplam 1 Eklenti bulunuyor.
Alıntı:

Shiniori Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1041366365)
bide sizden ricam m_list den normal userler değilde sadece services root admin list cekse onu nasıl yaparız ?

m_list.c'de daha fazla düzenleme yapmadan senin işini görücek bir MODUL düzenledim eklenti olarak yüklüyorum indirip, sunucuna kurarsın.

MODUL üzerinde düzenleme yaptığım kısımları ise, Network Admin harici LIST komutunu kullanamayacak, ve şöyle bir çıktı oluşacak status'te ->

Kod:

[21:56] Ent Bu komuta erisiminiz yok.
Birde bu LIST komutu parametresini 2 yerden değiştiriyorduk aklıma gelmişken, eksik bir bilgiyi bu yazımda tamamlamış olayım yapman gereken -> Unreal3.2.x/include/msg.h içerisine girip ->

Bu kısmı;
Kod:

#define MSG_LIST        "LIST"        /* LIST */
Bu şekilde değiştir;

Kod:

#define MSG_LIST        "Deneme"        /* LIST */
Daha sonrasın da, unreal dizinesin de make ve unreal'e restart atarsan yapmış olduğun düzenlemeler aktif olur.

İyi forumlar.

Shiniori 22 Kasım 2013 23:03

Cevap: /list
 
Entrance teşekkür ederim güzel olmus ama bir sıkıntı var

Network Admin harici LIST komutunu kullanamayacak demişsiniz. benim sorunum net adminler dahil yapmasın sadece services root admin list ceksin istiyorum.

Entrance 23 Kasım 2013 19:43

Cevap: /list
 
Alıntı:

Shiniori Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1041366431)
Entrance teşekkür ederim güzel olmus ama bir sıkıntı var

Network Admin harici LIST komutunu kullanamayacak demişsiniz. benim sorunum net adminler dahil yapmasın sadece services root admin list ceksin istiyorum.

1.) Öncelikle şunu belirtmek isterim ki, UnrealIRCd üzerinde düzenleme yapıyoruz doğâl olarak, unreal'de Services Root(is_services_root) tanımlaması yok zaten, Services Root olabilmen için kendini servislere tanıtıyorsun ve o şekilde o yetkiye sahip oluyorsun Unreal'de ise IsNetAdmin tanımlaması kullanılır.

2.) Daha da kavrayabilmen için konuyu Servislerini deaktif konuma getirdiğin zaman LIST komutu kullanılabiliyor musun? evet, kullanılabiliyorsun bu bağlamda Services Root tanımlaması Servislerle alakalı demektir.

3.) Konuyu tamamen idrak ettiğini varsayarak, ilgili MODULU sadece belirli kişilerin kullanmasına istinaden bir düzenleme yaptım, tekrardan indirmeni rica ediyorum ve son olur diyerekten iyi forumlar diliyorum .. -)

NOT; MODUL içerisinde de bulunan Entrance, Entrance2, Entrance3 yazan kısımlara LIST komutunu kullandırtmak istediğin kişi veya kişileri nicklerini yazıyorsun haberin olsun. -)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:06.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2025 IRCForumlari.Net Sparhawk