Karantina Sorunu 1 Shell 2 Unreal kurup bir birine linkledim yanlız ana sunucudan girenler #karantina kanalına giriyor diğer unrealdan girenler #karantina kanalına girmiyor bu neyden kaynaklana bilir joindelay.c modulu yüklüdür. |
Cevap: Karantina Sorunu IRCServices' Tarafından Çektirmeyi Dene Birde.. |
Cevap: Karantina Sorunu Alıntı:
sıfırdan anlatıyorum ; öncelikler IRCServices üzerinde; IRCServices; modules/operserv/news.c dosyası Kod: ic int new_user_callback(User *u){ Kod: send_cmd(s_OperServ, "SAJOIN %s #Karantina", u->nick); IRCServices; modules/chanserv/main.c dosyası içerisinde Kod: static int do_channel_join_check(const char *channel, User *user) Kod: if (!stricmp(channel, "#sohbet")) { Sen iki unreal kurmuşsun unreallerin ikisinede joindelay modulunu kuracaksın [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] unrealircd.conf içerisinede; set { join-delay 7s; }; gibi süre ekliyosun büyük ihtimal çalışacaktır... |
Cevap: Karantina Sorunu neden odalara alip part etirmiyor anlamadim giriste odaya aliyor ama odan cikarip odalara atmiyor joindelay.c sart degil dimi bekletmeyi baska sekilde yapiyorum farkli bir module |
Cevap: Karantina Sorunu Alıntı:
odalara alması içinde joindelay lazım |
Cevap: Karantina Sorunu Joindelay, üzerinden de part olayı yapılabilir.) |
Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:05. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 3
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2024 IRCForumlari.Net