![]() |
BOPM Muaf Port Merhaba BOPM proxy korumasına Muaf port ekleme şansımız varmıdır? |
Cevap: BOPM Muaf Port bopm.conf üzerinden yok. Ek editlerle belki yapılabilir. (Şu porttan girenlere BopmNick xLine uygulayamasın gibi UnrealIRCd üzeri editler...) İyi forumlar. |
Cevap: BOPM Muaf Port Nasıl yapacağımız konusunda bilginiz varsa paylaşırmısınız. |
Cevap: BOPM Muaf Port Merhaba @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...], Kod: Unreal3.2*/src/send.c Kod: void sendto_connectnotice(char *nick, anUser *user, aClient *sptr, int disconnect, char *comment) Kod: void sendto_connectnotice(char *nick, anUser *user, aClient *sptr, int disconnect, char *comment) Kırmızı olarak belirttiğim yerler BopmNick ve Bopm'un koruyacağı yani xline uygulayacağı portlardır. Kod içinde belirlediğiniz BopmNick sadece yine kod içerisinde belirttiğiniz portlardaki giriş-çıkışları görür. Diğer portlardaki giriş-çıkışları görmez, dolayısıyla işlem uygulamayacaktır yani muaf tuttuk denilebilir. Aynı mantıkla çoğaltabilirsiniz portları veya nickleri. Son olarak make ve ./unreal restart komutlarıyla editi aktif edersiniz. İyi forumlar dilerim. |
Cevap: BOPM Muaf Port Deneyeceğim. |
Cevap: BOPM Muaf Port aynısını yaptım restart attım bomp bot halen belirtiğim port dan gireni atıyor. Alıntı:
|
Cevap: BOPM Muaf Port Alıntı:
İyi forumlar @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]. |
Cevap: BOPM Muaf Port bunu tam tersini yapma şansımız yokmu tek bir port ekleyip sadece o port girenleri atamaması için. Diğer türlü açık olan bütün portları eklemek gerekcek. |
Cevap: BOPM Muaf Port Kod: if (6667 == sptr->listener->port || 6668 == sptr->listener->port || strcmp("BopmNick", cptr->name)) Kod: if (6667 != sptr->listener->port || 6668 != sptr->listener->port || strcmp("BopmNick", cptr->name)) Böylelikle kodda belirlediğiniz BopmNick yine kodda belirlediğiniz porttan girenlere xline uygulayamayacak. İyi forumlar @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]. |
Cevap: BOPM Muaf Port Bu şekilde yaptım fakat halen bopm 2016 portundan girenleri atıyor. Kod: void sendto_connectnotice(char *nick, anUser *user, aClient *sptr, int disconnect, char *comment) Alıntı:
|
Cevap: BOPM Muaf Port Sunucu adını ve SSH bilgilerinizi PM atın bir bakalım, çalışıyor o edit. |
Cevap: BOPM Muaf Port Alıntı:
|
Cevap: BOPM Muaf Port çalışmaz kardeşim @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] `ın verdikleri çalışmıyor. test etmeden burda verip sonra çalışıyor diye iddaa eder sonrada Ssh verin diyor |
Cevap: BOPM Muaf Port Merhaba @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ve @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Kod: Unreal3.2*/src/send.c Kod: void sendto_connectnotice(char *nick, anUser *user, aClient *sptr, int disconnect, char *comment) Kod: void sendto_connectnotice(char *nick, anUser *user, aClient *sptr, int disconnect, char *comment) Kırmızı olarak belirttiğim yerler BopmNick ve BopmNick'in koruyacağı yani xline uygulayacağı port'tur. Kod içinde belirlediğiniz BopmNick sadece yine kod içerisinde belirttiğiniz port'taki giriş-çıkışları görür. Diğer portlardaki giriş-çıkışları görmez, dolayısıyla işlem uygulayamayacaktır yani muaf tuttuk denilebilir. Aynı mantıkla çoğaltabilirsiniz portları veya nickleri. Son olarak make ve ./unreal restart komutlarıyla editi aktif edersiniz. @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] sizde saygısız ve ukalaca yorumlarınızı kendinizde saklayın. Bizler burada gönüllü olarak bilgimiz yettiğince yardımcı oluyoruz insanlara. Epi topu da 3-5 kişi kaldık keyfimizi kaçırmayın. İyi forumlar. |
Cevap: BOPM Muaf Port öncelikle @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] İlgin için Teşekkür ederim edit hala calısmadı bilgine.. |
Cevap: BOPM Muaf Port Test edip vermiştim şimdi tekrar test ettim. Sorunsuz çalışıyor @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Koda 6667 portunu ekledim. Yani mantık şu; Bopm sadece 6667 portundan giren Client connecting'leri görecek. 6667 harici diğer hiçbir portun Client connecting/exiting mesajlarını görmeyecek. Dolayısıyla 6667 harici hiçbir porta xline atamayacak. İyi forumlar. |
Cevap: BOPM Muaf Port Merhaba, BOMP sadece "6667" portunu görmesini istiyorsanız; Kod: connregex = "\\*\\*\\* Client connecting on port (666[0-9]|7000|6697): ([^ ]+) \\(([^@]+)@([^\\)]+)\\) \\[([0-9\\.]+)\\].*"; Olarak ayarlayınız bu kadar. Ek bir koda gerek yok =) Botun göreceği portlar; 6660-6669 - 7000 - 6697 |
Cevap: BOPM Muaf Port Kod tekrardan güncellendi. |
Cevap: BOPM Muaf Port Alıntı:
|
Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:08. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2025 IRCForumlari.Net Sparhawk