IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

 Kayıt ol  Topluluk
9Beğeni(ler)
  • 5 Post By Kursad
  • 1 Post By IRC-Dancer
  • 1 Post By She
  • 2 Post By Ekin

Yeni Konu aç Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 09 Mart 2013, 14:56   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Haftanın Help Departman Polemiği < 3 > Chat.Gen.TR / #Help




09.03.2013 tarihli HELP departman polemiği , Chat.Gen.TR #Help departmanı ;

Yönetim Şeması ;

HelpKordinator: Thales (Kustah)
HelpManager:
HelpMaster:Perfect, yAkAmOz
HelpSops: LoVeBoYmE
HelpOps: Raskolnikov
Helperler: Bahoz - NoRm - taDeLLe- - SaNeM - Sevgi -
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
- Düş - Dark - thaLia - IceLady
Help Stajers: ErKaN_Es - menekşe - Ebruuu - Paşa - tRib

Departman Görev Şeması ;

Help koordinator: Thales (Kustah)
Eğitim Genel sorumlu: Perfect
Bireysel eğitim ve adaylar sorumlusu: yAkAmOz , LoVeBoYmE
Bireysel Eğitim Yardımcısı : Raskolnikov
Bot sorumlusu: Thales (Kustah) ,

Departman Kanallar Şeması ;

#Help -  Bu kanal sunucu uzerindeki kullanicilara IRc/Services Konuları Dahilinde Destek Vermek İçin Açılmıştır. Yardım Aldıktan Sonra Bekleme Yapmak Yasaktır.
#HelpTeam - Bireysel Eğitim Ve Helper Adaylarına Eğitim Verilen Kanaldır.
#Sınav - Helper Olmak İçin Gelen Userlerimizin Sınav Oldukları Kanaldır.
#Helpers - Help Departman Yetkilililerin Bulunduğu Ve Fikir Alışverişi Yaptıkları Kanaldır.
#Helpsops - Help Departmanı Üst Yöneticilerinin Fikir Alış Verişi Yaptıkları Kanaldır.
#Egitim - C-Egitim Komut Oyun Botunun Bulunduğu Kanaldır.

Departman GENEL Yönetim Şekli ;

#Sınav kanalında sınav olan helper/adayları 5/3 yapsada - 5/5 yapsada Help Departmanına (%) olarak eklenirler.
Eklendikten sonra tüm " -/+ "lari göz önünde bulundurulup yükseltilip veya yetkileri düşürülürler.
Departman olarak tamamiyle komut bilgisi iyi ve karakter olarak sunucumuzu ve departmanımızı iyi temsil edecek helperlar yetiştirmekte ve tercih etmekteyiz.
Hiç bir surette komut bilgisi iyi diye kimsenin garantisi olmamıştır olmayacaktır. Her zaman çalışma, azim ve sadakatte iddalı olmayı tercih ettik ve edecegizde.

Departman Sistematik Şeması ;

Helper Aday / Halfop: 40
Helper / Helper: 50
HelperAop / HelpOp: 75
HelpSop@ / HelpSop/HelpProtect 99
HelpMaster& / HelpSuccessor: 500
HelpManager& / HelpSuccessor: 999

Helper Aday / Halfop: Kadroya yeni katılanların başlangıç seviyesidir. Help kanalına gelen kullanıcılara en iyi yardımı vermek ve eğitimleri yakından takip edip helper rütbesine yükselmek için tüm gayretiyle çalışmak başlıca görevleri arasındadır. Kadroya yeni katılmış bir halfoperatör'ün helper rütbesine yükselme süreci performansa bağlı olarak 1 hafta ila 1 ay arasında değişmektedir.

HelperAop / Helper: Kadronun asil üyesidir. Help kanalına gelen kullanıcılara en iyi yardımı vermek eğitimleri yakından takip edip helpsecure rütbesine yükselmek ve halfoperatörlere help sistemi hakkında bilgi verip yardımcı olmak başlıca görevleri arasındadır.

HelpSop& / HelpSop / HelpProtect: Eğitim komitesinde aktif görevde olurlar. Sürekli araştırmalar yapıp helpdesk'ler ile paylaşırlar. Aynı zamanda HelpManager'lar tarafından verilen uzmanlık eğitimlerini yakından takip ederler. Etik olarak her davranışları ile helperlara ve kullanıcılara örnek olmakla yükümlüdürler. Helperlara karşı adaletli yaklaşımları ile objektif kararlar verirler. Help komitesi üyesi adayı olduklarının bilincinde olup.
Buna yakışır şekilde çalışırlar. Bunların yanı sıra HelpDesk'leri yakından gözlemleyip departman içerisindeki performanslarını Help Manager'lara iletirler.

HelpManager~ / HelpSuccessor: Help komitesi üyelerinin rütbesidir. Help departmanının genel sorumlularıdır. Departmanın her bölümünde aktif olarak görev alırlar. Eğitim komitesi sorumlusu bu departmanda yer alır, ortak olarak hazırladıkları uzmanlık eğitimleri çizelgesini uygulayarak HelpSop'ları komite için hazırlarlar. Departman hakkında alınacak kararlar, komite üyelerinden birinin oylamaya sunması ve çoğunluğun onaylaması ile hayata geçer.

Yukarida verilen bilgilerin tümü Thales nickli arkadaşımızdan alınmıştır. IRCForumlari.Net adına kendisine teşekkür ediyor, ekip olarak başarılarınızın devamını diliyorum.

__________________
*Zafer asla mahvolduklarını zannedenler tarafından kazanılmaz.
Alparslan TÜRKEŞ
#dimetoKa
 

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları reklam ver Benimmekan Mobil Sohbet
Alt 14 Mart 2013, 01:12   #2
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 3 > Chat.Gen.TR / #Help




Olması gerektiği gibi Başarılar~~

__________________
kS.-.cMGz
 

Alt 22 Mart 2013, 17:03   #3
Çevrimdışı
She
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 3 > Chat.Gen.TR / #Help




Başarılar.

 

Alt 27 Mart 2013, 19:47   #4
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 3 > Chat.Gen.TR / #Help




Teşekkürler.

 

Alt 27 Mart 2013, 21:27   #5
Estela
Guest
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 3 > Chat.Gen.TR / #Help




Çok çiğ bir yönetim.
Başarılar.

 

Alt 28 Mart 2013, 02:45   #6
Çevrimdışı
PNL
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 3 > Chat.Gen.TR / #Help




Chat.Gen.TR ekıbıne başarılar dılerım.
Ama EsteLa begenmedı,siz sunucuyu pişirin.Çiğmiş
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



 

Alt 28 Mart 2013, 15:21   #7
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 3 > Chat.Gen.TR / #Help




Bazi helperlarin nickleri konusunda daha duyarli olunursa daha ciddi bir goruntu olacagina inaniyorum, islev kadar imaj da onemli tabii sizin gorusunuzu bilemiyorum. Departmanin founderi da yanlis hatirlamiyorsam hatiri sayilir bir suredir isini yapiyor, demek ki istikrar var, bu guzel bir sey. Zamanla daha iyi olursunuz umarim. Basarilar dilerim.

 

Alt 31 Mart 2013, 12:33   #8
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 3 > Chat.Gen.TR / #Help




Tam nick konusunda yorum yapacakken Ekin arkadaşımızın yorumunu okudum; Tamda ilk yorumu okuduğumda aklımdan geçenleri yazmış. Nick'ler konusunda biraz daha gerçeklik, akılda kalıcılık olursa şahsım adına güzel olacağına inanıyorum. Başarılarınızın devamını dilerim.

 

Alt 03 Nisan 2013, 16:42   #9
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 3 > Chat.Gen.TR / #Help




<3> Haftanın Polemiği Chat.GEN.TR , sona ermiştir.
" Yorum/düşünce'leriniz için teşekkür eder , departmana başarılar dilerim. "

__________________
*Zafer asla mahvolduklarını zannedenler tarafından kazanılmaz.
Alparslan TÜRKEŞ
#dimetoKa
 

Konu Kapatılmıştır

Etiketler
#help, >, <, 3, chatgentr, departman, haftanın, polemiği


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Chat.Gen.TR / #Help Freedom 2012 Yılına ait Polemikler 15 03 Eylül 2012 16:03
Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > Chat.Gen.TR / #help Fromhell 2011 Yılına ait Polemikler 18 21 Ekim 2011 16:14
Haftanın Help Departman Polemiği < 3 > Chat.Com.TR / #Help huLk 2011 Yılına ait Polemikler 28 28 Haziran 2011 16:04
Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > SohbetLive.COM / #Help stonecypher 2010 Yılına ait Polemikler 12 08 Ekim 2010 12:44
Haftanın Help Departman Polemiği < 13 > Kelebek.Gen.TR / #Help KartaL 2009 Yılına ait Polemikler 8 30 Haziran 2009 22:42