pico Unreal3.2*/src/s_misc.c
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
int valid_host(char *host)
{
char *p;
for (p=host; *p; p++)
if (!isalnum(*p) && (*p != '_') && (*p != '-') && (*p != '.') &$
return 0;
return 1;
}
satırlarını
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
int valid_host(char *host)
{
char *p;
for (p=host; *p; p++)
if (!isalnum(*p) && (*p != '_') && (*p != '-') && (*p != '.') && (*p != ':') && (*p != 'ı') && (*p != 'ç') && (*p != 'ö') && (*p != 'ş') && (*p != 'ğ') && (*p != 'ü') && (*p != 'İ') && (*p != 'Ç') && (*p != 'Ö') && (*p != 'Ş') && (*p != 'Ğ') && (*p != 'Ü'))
return 0;
return 1;
}
olarak değiştirip, make yazarak dosyaları derleyiniz.
Alıntı <
Sky-Dancer>