Microsoft, bünyesinde bulunan yazılımlarda geçtiğimiz haftalarda üst üste gerçekleşen
kesintiler yüzünden kullanıcılarından özür diledi.
Morgan Cole;
"Düzenli olarak sağladığımız kaliteli servisi geçtiğimiz haftalarda aksattık. Yazılım sorunları yüzünden işi aksayan ve kesintiler yüzünden sorun yaşayan bütün kullanıcılarımızdan özür dileriz" şeklindeki açıklamasını Çarşamba günü saat: 10:30 sularında kendi bloğunda paylaştı.
Kendisinin de belirttiği üzere bu kesintiler BPOS servisine ulaşımı imkansız hale getirmişti. Bunun anlamıysa; "
Hosted e-mail", "SharePoint" ve
"web conferencing" gibi uygulamaların devre dışı kalması oldu. Özellikle 23 Ağustos günü yapılan güncelleme sonrasında Kuzey Amerika servisine bağlı kullanıcılar iki saat boyunca herhangi bir servise ulaşamadılar.
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Mühendislerin üzerinde çalıştığı sorun esnasındaysa
üç ve yedi Eylül tarihlerine denk gelen iki büyük sorun daha yaşandı. Bu esnada sorun sadece
Kuzey Amerika olmaktan çıkarak dünya çapına yayıldı.
2 Eylül tarihindeyse kullanıcılar
Hotmail hesaplarına giremediklerini fark ettiler. Nitekim Cole'un yaptığı açıklamaya göre Hotmail'in BPOS'yi etkileyen sorunla uzaktan yakından alakası olmadığı ortaya çıktı.
Microsoft durumun ciddiyetinin farkında ve en büyük rakibi olan
Google karşısında geri kalmamak için, en kısa zamanda sorunların üstesinden gelmek için kolları çoktan sıvadı.
Kaynak : Chip.