İngiltere'nin iletişimini bünyesinde bulunduran kurum
Ofcom'un yapıtğı bir araştırma, internet kullanıcılarının yüzde 45'inin, servis sağlayıcılarının değiştirmeyi oldukça
güç bir iş olarak nitelendirdiklerini ortaya çıkardı.
Bu araştırmanın sonucunda
Ofcom, bant genişliği hızlarının reklamlarda tüketicileri yanlış yönlendirdiklerini söyledi ve servis sağlayıcılarını değiştirmek isteyen kullanıcılar için büyük
kolaylıklar sağlayacaklarını açıkladı. Ancak artık paket halinde satılan internet erişimi de servis sağlayacısı değişimini oldukça
güç hale getiriyor. UK watchdog'un haberine göre tüketicilerin yüzde
50'si internetini paket halinde, yani taahhütlü olarak satın alıyor.
Ofcom'un yeni planı servis sağlaycısı değişiminde kullanıcıya kolaylık sağlamayı hedefliyor. Ofcom planını tam olarak
2011'in sonlarına doğru açıklaması bekleniyor
Kaynak : Chip.