Tekil Mesaj gösterimi
Alt 24 Aralık 2010, 09:54   #1
Çevrimdışı
Chelt
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (1)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Portclinic, bu kadarına da pes dedirtti





Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



İstanbul Atatürk Havalimanı’nda dün gece tam bir sağlık skandalı yaşandı.

Aniden fenalaşarak yere yığılan 28 yaşındaki Yasin Güraslan'a, ilk müdahaleyi yapan havalimanında bulunan özel klinik ekipleri, “Psikiyatriye götürülmesi gerekir” diyerek polise teslim etti. Bir süre sonra havalimanına gelen 112 Hızır Acil ekiplerinin 'şeker koması' teşhisi koyduğu Güraslan hastaneye kaldırıldı.

Türk Hava Yolları’nın tarifeli uçağı ile, dün İstanbul’dan Ankara’ya gidecek olan Yasin Güraslan, uçağını kaçırınca Atatürk Havalimanı Dış Hatlar Terminali’nde beklemeye başladı. Güraslan, burada aniden rahatsızlanarak yere yığıldı. Olay yerine ilk olarak havalimanında sağlık hizmeti veren Port Clinic ekibi geldi. Ekipler, Güraslan’ı kontrol ettikten polise “Verdiği cevaplar düzgün değil. Bakırköy psikiyatriye gidecek bir hasta” diyerek hastanın başından ayrıldılar.

Polisler, durumu iyi gözükmeyen Güraslan için 112 Hızır Acil Servis’ten yardım istedi. Ambulans gelinceye kadar Güraslan’ın başında bekleyen polis memurları, komaya giren adamla sürekli konuşarak uyanık kalmasını sağladı. Kısa sürede havalimanına gelen 112 Hızır Acil ekipleri Güraslan’ı ambulansa taşıyarak orada ilk müdahaleyi yaptılar. Sağlık ekipleri tarafından şeker komasına girdiği belirtilen Güraslan, ilk müdahale yapıldıktan sonra Bakırköy Dr. Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne götürüldü. Güraslan’ın sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi.
O ekip açığa alındı

Öte yandan Port Clinic yönetimi yazılı bir açıklama yaparak dün gece yaşanan olayda görevli ekibi açığa aldıklarını bildirdi. Şirketten şu açıklama yapıldı...

22 ARALIK 2010 TARİHİNDE ATATÜRK HAVALİMANINDA HASTA YOLCU SN. YASİN GÜRASLAN İLE İLGİLİ YAŞANAN VAKA İLE İLGİLİ AÇIKLAMAMIZDIR.

Her şeyden önce belirtmek isteriz ki yılda yüzlerce acil vakaya titizlikle müdahale eden ve onlarca kişiyi hayata geri döndüren şirketimiz PortClinic’in Kurumsal Yaklaşımı ve Acil Prosedürleri bu tip olayın yaşanmaması için bir çok kez gözden geçirilerek hazırlanmıştır. Şirket politikamız olarak PortClinic’te çalışan tüm doktorlar iki haftalık, özellikle uluslararası bir havalimanında yapılması gerekenleri içeren oryantasyon eğitiminden geçirilmektedir.

Basın tarafından da görüntülenen bu yaklaşımları asla kabul etmeyen şirketimiz PortClinic olayda görevli olan ekibi açıya almış ve gerekli soruşturmayı başlatmıştır.

 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları tatlim sohbet Mobil Chat