Tekil Mesaj gösterimi
Alt 21 Mart 2011, 18:58   #1
Çevrimdışı
huLk
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Haftanın Help Departman Polemiği < 3 > Chat.Com.TR / #Help




Help Founder : stonecypher
-
HelpSop : aLieN - OLderman
-
Help Coder : CesuryureK - Difuzyon - Mudin
-
Helperler : xyL - Osman - system32 - Adrenaline - Deep - Efendisiz - Lady - Electron - Nervous - Jasmine - Deinonychus - Daemon
-
Helper Adayları : Ruler - Apolo

*

Chat.Com.TR / #Help Departmanına direkt bağlı olan kanallar :
-
#Egitim : Helper aday adaylarının IRC kültürü ve IRCd/SVS alanında bire-bir olarak eğitim gördükleri departman kanalıdır.
-
#Helpteam : Sunucu Global Operatorlerinin ve IRCd/SVS alanında birikim kazanmak isteyen tüm kullanıcıların hizmetinde olan HelpOyun soru-cevap robotunun bulunduğu departman kanalıdır.
-
#Sınav : Departman bünyesine katılmak isteyen bireylerin bilgi ve becerilerinin ölçüldüğü kanaldır. Sorulan 5 sorunun en az 4'üne doğru yanıt arandıktan sonra kişi, #help kanalına Halfoperator(+h) prefixinde eklenir. Daha sonra takıma olan uyumuna ve öğrenme becerisine göre daha sonra üst kıdemlere yükseltilir.
-
#Helpsoperator : Help Üst düzey görevlilerinin ( HelpSop - HelpSop Adayı - HelpSop aday adayı ) departman hakkında ki görüş ve düşüncelerini, Helperler üzerinde yapılacak olan yaptırımlar dahil tüm konuları görüştüğü departman kanalıdır. En ufak bir işlemde dahi kurul çoğunluk kararı gerekmektedir. HelpFounder dahi belirli insiyatifler harici bireysel işlem yapamaz.
-
#mIRCHelp : /alias - {Remote} - ..Popup - *:Event: sorunlarına Snippet (Parça Kod) şeklinde yardım veren #Help ile ilişkili kanaldır. Bu kanala CesuryureK Founderlik yapmaktadır.
-

Departman işleyişi hakkında bilgi :

Chat.Com.TR #Help Departmanı, tam hiyerarşik bir yapı içerisinde görevini yerine getirir. Rütbeler arası mesafe her zaman korunur ve bu sayede yapılan işe karşı sergilenen ciddiyet her zaman en üst noktada tutulur.

Departman Web Sistemi :

Kullanıcılara daha sağlıklı ve farklı şekillerde de hizmet etmeyi kendine görev edinen departman, çeşitli duyuru,haber ve güncellemelerini web üzerinden de IRC severlere duyurmaya başlamıştır.

Sistemin beta versiyonunu gözlemlemek isteyenlerin bağlantılı linke tıklaması yeterlidir : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Bu sistem, daha sonra [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] bağlantılı adres üzerinden IRC severlere hizmet edecektir.

Ayrıca bu sistem üzerinden yapılan tüm işlemler anlık olarak sunucu üzerine entegre edilmiş robot vasıtası ile belirtilmiş olan kanallara web üzerinden yapılan işlemler hakkında bilgi vermektedir.

Chat.Com.TR / #Help Departmanı, önceliğini Egitim olarak belirlemiş gerek bire-bir, gerekse genel eğitim sürecinde ilerleyen günlerde sizlerle birlikte olacaktır.

-

Dipnot : #Sınav kanalı hakkında bilgi verilen kısımda ki şartlar dahilinde Helper alımları başlamıştır. İlgilenenlerin kanalda bulunan prefix sahibi yöneticilerle irtibata geçmesi yeterlidir.
-
Kontak :

  • Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

  • Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

  • Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

-

Yukarıda yer alan bilgilerin tamamı stonecypher rumuzlu yetkiliden alınmıştır.

Chat.Com.TR #Help Departmanı hakkında artıları, eksileri ve önerileri bu başlık altından seviye sınırları dahilinde belirtebilirsiniz


Konu stonecypher tarafından (19 Nisan 2011 Saat 01:15 ) değiştirilmiştir.
 

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları sohbet odaları Benimmekan Mobil Sohbet