Aradan geçen bir yılı aşkın sürenin ardından, internetin en popüler oyunlarından Angry Birds (Öfkeli Kuşlar) bugün dünyanın en büyük sosyal ağındaki yerini alıyor.
Facebook, oyunun yeniden sunulma tarihini Sevgililer Günü için bir gün öne çekti. Yapımcı firma Rovio, Angry Birds’ün Facebook versiyonu için özel içerikler hazırladı. Bunlar arasında en öne çıkanı, rekabeti artırmayı amaçlayan “power-ups”, yani oyuncuya fayda sağlayan veya özellik kazandıran nesneler.
Rovio, “Oyunda dört çeşit power-ups bulunuyor. Ekranın tepesindeki şimsek imgesiyle erişim sağlanan power-ups’lardan her bölümde iki tane kullanılabiliyor. Kuşları daha güçlü kılan ve isabet oranını artıran power-ups özelliği oyuncular arasındaki rekabeti artırmayı amaçlıyor” açıklamasında bulundu.
Facebook kullanıcıları,
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] adresinden Angry Birds oyununa erişim sağlayabilecek. Ancak 20 power-ups ücreti için 1 dolar ödemek gerekecek.
ÖZEL EFEKTLER DE CABASI
Angry Birds’ün Facebook versiyonu, Adobe Flash Player 11 ile çalışıyor ve 3 boyutlu grafikler içeriyor. Adobe, bu sayede yıldırım çarpması, duman ve patlamalar gibi özel efektlerin çok daha canlı olacağını belirtti.
Angry Birds, cep telefonları, kişisel ve tablet bilgisayarlard her gün 130 milyon kişi tarafından oynanıyor.
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.