Tekil Mesaj gösterimi
Alt 08 Nisan 2012, 23:51   #1
Çevrimdışı
DaDaS
~ IRCTR.Org ~
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (1)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Max Payne Brezilya'da intikam peşinde!





Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
'Harika bir eşim, güzel çocuklarım ve muhteşem bir evim vardı. Amerikan rüyasını yaşıyordum."
2001 Haziran’ında bu sözler ile pazara sürülen Max Payne oyunu kullandığı ‘Bullet time’ teknolojisi ve çizgi roman sayfalarına benzeyen sürükleyici hikâye örgüsü ile çok kısa bir zamanda efsaneler arasındaki yerini aldı. Payne bugüne kadar dünya çapında 7 milyon kopya sattı. 18 Mayıs’ta çıkacak olan ve yolu Brezilya’ya uzanan Max Payne 3’ün yapımına ise 105 milyon dolar harcandı. Max Payne oyunu 12 Nisan’da ise akıllı telefonlardaki yerini alacak.

Max Payne 3’ü Grand Theft Auto serisine yazdığı senaryolar ile tanınan yazar Dan Houser kaleme aldı. Yazar bu hikâyede Payne’in hiç olmadığı kadar acımasız ve sert görüleceğini belirtiyor. Max’in yaşlanmış bir biçimde oyuncuların karşısında olacağını ifade eden yazar, “Max’in kötü adamdan acımasız adama doğru sürüklendiği bir hikâye olacak” diyor. Payne’in imajıda bir hayli değişmiş. Takım elbise ve pardösüyü terk eden Max atlet ve Hawaii model gömlekleri tercih ediyor. Senaryoya göre Payne New York’u terk edip bir özel güvenlik şirketinde çalışmak için Sao Paolo’ya gidiyor. Şirketin sahibi işadamı Rodrigo Branco kaçırılan karısı Fabiana’yı bulması için Payne’i işe alıyor. Emrine verilen ekibi kabul etmeyen Payne ise gene yalnız kurdu oynuyor ve Baretta’sı ile Sao Paolo sokaklarında Fabiana’nın izini bulmaya çalışıyor.

Payne’in dünya çapında 7 milyon kopya satıp kitleleri peşinden sürüklemesinde tartışmasız bir biçimde yapımcı Remedy’nin kullandığı ‘Bullet Time’ teknolojisinin payı var. İzleyicilerin beyazperdede The Matrix serisi ile, ‘slow motion’ (ağır çekim) olarak bildiği ‘Bullet Time’ çekim tekniği görüntünün o kadar yavaşladığı izlenimini veriyordu ki mermilerin bile havayı nasıl yırta yırta hedefine isabet ettiğini görme imkânı bulunuyordu. Remedy’nin 2001’de kullanmaya başladığı bu ‘Bullet Time’ teknolojisi bugün 2012 yılında Mass Effect 3’te bile görülüyor.
Rakamlarla Max Payne
Seri dünya çapında 7 milyon kopya sattı.
Max Paye’nin filmi 85 milyon dolar gişe yaptı.
Max Payne 3’ün yapımına 105 milyon dolar harcandı.
200 kişilik bir ekip Max Payne 3’ü hazırladı.

 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları reklam ver Benimmekan Mobil Sohbet