Tekil Mesaj gösterimi
Alt 21 Ağustos 2012, 20:42   #1
Çevrimdışı
Freedom
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Chat.Gen.TR / #Help




HelpKoordinator: Thales (Kustah)
HelpManager: Uranos
HelpMaster: SeNCe
HelpSops:
HelpOps: Grim`Reaper -PrOFeSsIOnaL - Saltanat - ALberTa- Connecting
Helperler: iLayda - Dark - Bahoz - EgoSt - NoRm - MeGaReaCtiOn
Help Stajers: ZeLaL - StiL - BANLI - KaRtaLiZma - ZehiR - KaĞaN - Poseidon - BesiktAsk - EfuLiM - MertMireGiL - AyÇa - SaNeM - Mecnun- Sahra

Chat.Gen.Tr Help Departmanı Görev Dağılımı :


Help kordinator:Thales (Kustah)
Yardımcısı: SeNCe
Eğitim Genel sorumlu: SeNCe
Bireysel eğitim ve adaylar sorumlusu: ALberTa , Saltanat
Yardımcı: NoRm
Bot sorumlusu: Thales (Kustah) , SeNCe

Chat.Gen.Tr Help Departmanı Kanalları :

#Help - Komut yardım kanalı
#HelpTeam - Kullanıcı eğitim kanalı
#Sınav - Helper adayları sınav kanalı
#Helpers - Help Komitesi Üyeleri Kanalı
#Helpsops - Help Op , Sop ve Founderin bulunduğu kanaldır
#Egitim - C-Egitim Komut Oyun Botunun Bulunduğu Kanal

ChatgenTr Help departmanı nasıl yönetiliyor ?


#Sınav kanalında sınav olan helper/adayları 5/3 yapsada - 5/5 yapsada help
  • Departmanına (%) olarak eklenirler.
  • Eklendikten sonra tüm " -/+ "lari göz önünde bulundurulup yükseltilip veya yetkileri düşürülürler.
  • Departman olarak tamamiyle komut bilgisi iyi ve karakter olarak sunucumuzu ve departmanımızı iyi temsil edecek helperlar yetiştirmekte ve tercih etmekteyiz.
  • Hiç bir surette komut bilgisi iyi diye kimsenin garantisi olmamıştır olmayacaktır. Her zaman çalışma, azim ve sadakatte iddalı olmayı tercih ettik ve edecegizde.
ChatgenTr Help Departmanı Sistematik Şeması
  • Helper Aday / Halfop: 40
  • Helper / Helper: 50
  • HelperAop / HelpOp: 75
  • HelpSop@ / HelpSop/HelpProtect 99
  • HelpMaster& / HelpSuccessor: 500
  • HelpManager& / HelpSuccessor: 999

Helper Aday / Halfop: Kadroya yeni katılanların başlangıç seviyesidir. Help kanalına gelen kullanıcılara en iyi yardımı vermek ve eğitimleri yakından takip edip helper rütbesine yükselmek için tüm gayretiyle çalışmak başlıca görevleri arasındadır. Kadroya yeni katılmış bir halfoperatör'ün helper rütbesine yükselme süreci performansa bağlı olarak 1 hafta ila 1 ay arasında değişmektedir.

HelperAop / Helper: Kadronun asil üyesidir. Help kanalına gelen kullanıcılara en iyi yardımı vermek eğitimleri yakından takip edip helpsecure rütbesine yükselmek ve halfoperatörlere help sistemi hakkında bilgi verip yardımcı olmak başlıca görevleri arasındadır.

HelpSop& / HelpSop/HelpProtect: Eğitim komitesinde aktif görevde olurlar. Sürekli araştırmalar yapıp helpdesk'ler ile paylaşırlar. Aynı zamanda HelpManager'lar tarafından verilen uzmanlık eğitimlerini yakından takip ederler. Etik olarak her davranışları ile helperlara ve kullanıcılara örnek olmakla yükümlüdürler. Helperlara karşı adaletli yaklaşımları ile objektif kararlar verirler. Help komitesi üyesi adayı olduklarının bilincinde olup.
Buna yakışır şekilde çalışırlar. Bunların yanı sıra HelpDesk'leri yakından gözlemleyip departman içerisindeki performanslarını Help Manager'lara iletirler.

HelpManager~ / HelpSuccessor: Help komitesi üyelerinin rütbesidir. Help departmanının genel sorumlularıdır. Departmanın her bölümünde aktif olarak görev alırlar. Eğitim komitesi sorumlusu bu departmanda yer alır, ortak olarak hazırladıkları uzmanlık eğitimleri çizelgesini uygulayarak HelpSop'ları komite için hazırlarlar. Departman hakkında alınacak kararlar, komite üyelerinden birinin oylamaya sunması ve çoğunluğun onaylaması ile hayata geçer.[/center]

Yukarida verilen bilgilerin tümü SenCe nickli arkadaşimizdan alinmiştir. Başta IRCForumlari.Net adina teşekkürlerimi sunuyor kendisine ve departmandaki arkadaşlarina çalişmalarinda başarilar diliyorum.

 

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları sohbet bizimmekan