Tekil Mesaj gösterimi
Alt 10 Eylül 2012, 14:28   #1
Çevrimdışı
Ezgi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > TRSohbet.Com / #Help




Merhaba sevgili IRCForumlari.Net kullanıcıları,

2012 yılının 9'uncu #Help kanalı polemik konusu olarak "TRSohbet.Com" #Help 'i belirledik.



TRSohbet Sohbet Sunucusu / Yardim Ekibi Kadrosu

Koordinatör Ekin

#HELP YONETIM BIRIMI
Genel Sorumlu KaranLIK
Helpmaster
Idari Helpsop (Kidem II) Fearless
Idari Helpsop (Kidem I) Fromhell
Helpsop (Kidem II) DeviL
Helpsop (Kidem I) Nod
-
#HELP EGITIM BIRIMI
Supervisor Fromhell
Sorumlu Egitmen Nod
Egitmen (Kidem III)
Egitmen (Kidem II) Thetis Coder Dark thunderboLt
Egitmen (Kidem I) Architectonice LiLa Zadrich
-
#HELP TEMEL BIRIM
Ekip Lideri Coder
Helper (Kidem VI) Architectonice Thetis Dark
Helper (Kidem V) Juventus LiLa Sensitive Zadrich
Helper (Kidem IV) Ada thunderboLt
Helper (Kidem III) iSyan EasterneR ALiye
Helper (Kidem II) siyah Açe RuhSar The_BesT
Helper (Kidem I) Han Rhomantic avdet GNU
Stajyer Helper

*** Mirchelp Yetkilileri: &Fromhell &thunderboLt &avdet &Jake @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] %KaranLIK




TRSohbet HelpTeam Kanallari

#help *** Bu kanal sunucu uzerindeki kullanicilara SAOServices-1.0.1 ve Unreal3.2.3-SAO hakkinda komutsal destek vermek icin kurulmustur. Kanal surekli +m modunda olup, ogrenme amacli bekleme yapmak isteyen kullanicilara aciktir.

#helpteam *** Help Departmani yetkililerinin bulundugu ortak kanaldir. Genel iletisim odasi olmakla beraber help botunun atama yaptigi kanaldir. #help kanalina giren kullaniciya bot #Helpteam kanalinda yetkili atar ve ilgili helper kullaniciya yardim verir.

#helpstaff *** Yardim gorevlisi adaylarinin egitim aldigi kanaldir. Gun icerisinde egitmenler tarafindan egitimler verilir. (#helpstaff kanalinda egitim alan bir aday olmasi durumunda diger egitimler icin #helpstaff1 ve #helpstaff2 kanallari kullanilir. Ayni anda bir egitmen sadece bir adaya egitim verir, tum egitimler birebir gerceklestirilir.)

#helpegitim *** Komut soru oyun botunun bulundugu kanaldir. Sunucudaki her kullanicinin IRCd/Services/mIRC bilgilerini gelistirmek icin vakit gecirebildigi kanaldir. (Oyuna katilabilmek icin kayitli nick sarti aranir.)

#helpsinav *** Yardim gorevlisi adaylarinin kisisel sinava tabi tutuldugu kanaldir.

#helpsop *** Help yonetim kurulu uyelerinin iletisim kanalidir.

#helpmaster *** Helpmaster, Genel Sorumlu ve Koordinatorun gerek goruldukce kullandigi kanaldir. Bilgi alisverisi ve karar alimi icin kullanilir.

#mirchelp *** Alias/Remote/Popups ve benzeri mIRC kodlari hakkinda kullanicilarin destek aldigi kanaldir. Bununla birlikte isteyen helperlara client egitimi verilir, bilgi alisverisi icin kullanilir.

#egitmen *** Help Egitim Birimi uyelerinin bulundugu kanaldir. Tum adaylarin kayitlari HTYS botu uzerinden tutulur. Egitim birimi disindan kanala giris yasaktir. Birim kendi icinde bagimsizdir ancak koordinatore baglidir.


TRSohbet HelpTeam Departman Botlari

HTYS (HelpTeam Yardim Sistemi)
HelpTeam temel botudur. Tum helper ve helper aday istatistikleri, egitim kayitlari, ceza puanlari ve haber sistemi, global, kill, gline ve shun komutlari, otomatik idle kontrol ve deop sistemi, sunucu uzerinde cesitli sorunlar yasayan kullanicilari tespit eden bilgilendirme ozellikleri bu botta bulunur. Kullanici atamalari da bot uzerinden otomatik yapilir. Bot uzerinde ayrica helperlar icin yararli olan oper komutlarina erisim mevcuttur.

HTSC (HelpTeam Soru-Cevap)
#helpegitim kanalinda surekli olarak devam eden komut soru-cevap oyun botudur. Yakin zamanda yenisi ile degistirilecektir.

MHYS (MircHelp Yardim Sistemi)
#mirchelp botudur. Bot uzerinden kod destegi alinabilir.



Helper Alım Süreci

HelpTeam sınavına giriş için adaylarda 15 gün nick kaydı ve 3 gün total online suresi şartı aranır. Eger adayın HelpTeam üyelerinden gösterebileceği bir referans varsa direkt olarak sınava giriş hakkı tanınır. Eğer yoksa aday sınava alınmaz ve eğitim sürecinden geçirilir. Eğitim sürecinde adaylarla 20 adet konu işlenir ve dönem dönem seviye belirleme sınavları yapılır, bu süreç komut bilgisi iyi olan adaylar için de ekiple tanışma, kendini uyelere tanıtma sürecidir. Eğitmenlerin ortak görüşü sonucu adayin sinava hazir olduguna karar verilirse 10 soruluk bir sinav uygulanir. Minimum 8/10 yapan aday stajyer olarak ekibe katilir, 8/10 alti basarisizdir.


5 gunde bir verilmek uzere global egitimlerimiz devam etmektedir. Uzerinde calistigimiz 3 projemiz bulunmakta, bunlardan biri [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] , departmanimizin sitesi. Bir digeri sitemiz ile baglantili olarak calisacak yeni soru botumuz, digeri de kodlamalarini bitirdigimiz, veritabanini olusturma asamasinda oldugumuz HTYS-AI. Gelismeler icin ayri basliklar acilacaktir.



Yukarida verilen bilgilerin tümü Ekin nickli arkadaşımızdan alınmıştır. IRCForumlari.Net adına kendisine teşekkür ediyor, ekip olarak başarılarınızın devamını diliyorum.

__________________
You got me G-U-I-L-T-Y
모르게 너를 속여 전부를 뺏어 또 playing a game
재미로 해 둬 수백 가지 거짓말

Konu Juventus tarafından (02 Ekim 2012 Saat 17:39 ) değiştirilmiştir.
 

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları sohbet odaları Benimmekan Mobil Sohbet