Tekil Mesaj gösterimi
Alt 16 Kasım 2012, 17:13   #16
Çevrimdışı
Sevda
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Helper Ropörtaj ; Ezgi




Alıntı:
<Kursad> Sana göre bir help kadrosu nasıl olmalıdır? Yani soruyu açmak amacıyla parça parça sorayım;

Alıntı:


<Kursad> -Yönetim kadrosu nasıl bir düzenekte olmalıdır?

<Kursad> -Helper sayısı neye göre belirlenmelidir?

<Kursad> -Helperlerin sıkılmaması için neler yapılmalıdır?

<Kursad> -Help kadrosunun asli görevleri neler olmalıdır?

<Ezgi>- Help departmanı yönetim kadrosu kesinlikle tecrübeli, bilgili ve online süresi yüksek kişilerden oluşmalıdır. Departmanlarda en çok emek verenler helper'lar oluyor. Ancak tam tersi olmalı ve en çok ilgilenen kişiler yönetim kadrosundakiler olmalıdır.

<Ezgi>- Helper sayısı tabiki sunucu potansiyeline göre belirlenmelidir. Günde 5/6 userin yardım için geldiği bir departmanda 10 helper bile yeterlidir. Helper'ların online süreleri de önemli tabiki. Departmanda gün içinde anlık online durumda olacak helper sayısını standartta tutmak için, fazla helper'e ihtiyaç duyulabilir.




@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ve @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ; Çok güzel konulara değinmişiniz, zevkle okudum başarılarınızın devamını dilerim.

 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları reklam ver Benimmekan Mobil Sohbet