<Kursad> -Yönetim kadrosu nasıl bir düzenekte olmalıdır? <Kursad> -Helper sayısı neye göre belirlenmelidir? <Kursad> -Helperlerin sıkılmaması için neler yapılmalıdır? <Kursad> -Help kadrosunun asli görevleri neler olmalıdır? <Ezgi>- Help departmanı yönetim kadrosu kesinlikle tecrübeli, bilgili ve online süresi yüksek kişilerden oluşmalıdır. Departmanlarda en çok emek verenler helper'lar oluyor. Ancak tam tersi olmalı ve en çok ilgilenen kişiler yönetim kadrosundakiler olmalıdır. <Ezgi>- Helper sayısı tabiki sunucu potansiyeline göre belirlenmelidir. Günde 5/6 userin yardım için geldiği bir departmanda 10 helper bile yeterlidir. Helper'ların online süreleri de önemli tabiki. Departmanda gün içinde anlık online durumda olacak helper sayısını standartta tutmak için, fazla helper'e ihtiyaç duyulabilir. |