Tekil Mesaj gösterimi
Alt 14 Haziran 2013, 17:47   #1
Çevrimiçi
Gurkan
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Haftanın Help Departman Polemiği < 6 > mIRCTR.ORG / #Help




- mIRCTR.Org #Help Departmanı -

HelpKoordinatör: Padisah
HelpManager: eFe
HelpMaster/HelpOper: KraL
HelpSoperatör: Radyasyon
Helper: Bahadır Sysop Semra toXic Nazar Zeus Serialkiller aLone Unknown Alpaslan Sadakatsız Master Narkoz
HelpStajer: Kings Daphne Corbertt Yunus


- mIRCTr.Org #Help Departman Görev Dağılımı -

HelpKoordinatör

Padisah


HelpManager

eFe


HelpMaster / HelpOper

KraL


HelpSoperatör

Radyasyon


Helper

Bahadır Sysop Semra toXic Nazar Zeus Serialkiller aLone Unknown Alpaslan Sadakatsız Master Narkoz


HelpStajer

Kings Daphne Corbertt Yunus


* * *

Departman Genel Sorumlusu

Padisah


Departman Üst Yönetim Sorumlusu

eFe


Departman Yönetim Sorumlusu

KraL


Departman Eğitim (Genel/Bireysel) Sorumlusu

KraL


Departman Eğitim Sorumlu Yardımcısı

eFe


Departman Sınav (Genel/Bireysel) Sorumlusu

Radyasyon


Departman Sınav Sorumlu Yardımcısı

Padisah


Departman #mIRCHelp Yönetim Sorumlusu

Narkoz


* * *

- mIRCTR.Org Departman Erişim Seviyeleri -

Help Stajer; 1 - 4
%#Help #Helpers +#Egitim

Helper; 5 - 9
@#Help #Helpers +#Egitim

Kıdemli Helper; 10 - 14
@#Help #Helpers +#Egitim %#Sınav

HelpSop Adayı; 15 - 19
@#Help +#Helpers %#Egitim @#Sınav +#mIRCHelp

Helpsop; 20 - 24
@#Help %#Helpers %#Egitim @#Sınav %#mIRCHelp

HelpMaster Adayı (Kıdemli HelpSop); 25 - 39
@#Help %#Helpers @#Egitim @#HelpMaster @#Sınav @#mIRCHelp

HelpMaster; 40 - 79
@#Help @#Helpers (@)#Egitim (@/&)#HelpMaster @#Sınav &#mIRCHelp

HelpManager Level I ; 80 - 500
&#Help &#Helpers &#Egitim &#HelpMaster &#Sınav &#mIRCHelp

HelpManager Level II ; 501 - 999
&#help &#Helpers &#egitim &#HelpMaster &#Sınav &#mIRCHelp

Help Departman Botları ; 999
&#Help &#Helpers &#Egitim &#HelpMaster &#Sınav &#mIRCHelp

HelpOwner; 1000
.#Help .#Helpers .#Egitim .#HelpMaster .#Sınav .#mIRCHelp


* * *

- mIRCTr.Org #Help Departman Kanalları -

#Help : Komut destek kanalı
#Helpers : Help departman üyeleri kanalı
#HelpMaster : Help üst yönetim kanalı
#Egitim : Öğrenme/çalışma/tekrar amaçlı komutsal eğitim botunun mevcut olduğu kanal
#mIRCHelp : mIRCScripting alanındaki sorunlara cevap verilen kanal


#Help kanalı işleyişi:
* HELP Kanalına gelen user, operatörler (@) tarafınca aliaslar eşliğinde voice (+) verilerek karşılanır.
* Konuşma hakkını elde eden user (+v alan user) ; IRCd/Services ''ChanServ,MemoServ,NickServ'' (Genel Komutlar) hakkında sorularını iletirler.
* Soru/cevap işlemi tamamlandıktan sonra kullanıcı operatör (@) tarafından devoice (-v) konumuna getirilir.
* -v konumuna getirilen kullanıcının, 20 saniye içerisinde kanaldan çıkması gerekmektedir. Eğer uyarıldığı halde kanaldan çıkmaz ise, operatör tarafınca kanaldan çıkarılır.
* +v konumuna getiriken kulanıcının sorunu çözülene kadar bir başka kullanıcıya ( +v ) verilmez.


#Egitim kanalı işleyişi:
* Kanalda sürekli çalışan Eggdrop Eğitim Botu, belirli zamanlarda durdurulacak ve HELPER - HELPMASTER'ların hazırlamış olduğu konulu eğitimler yapılmaktadır.
* Aynı şekilde; Soru/Cevap'lar türevinde de eğitimler sürdürülmektedir.
* Bunlar dışında; Egitim Eggdrop botu sürekli faal çalışır halde bulunmaktadır.


#Sınav kanalı işleyişi:
Sınav olmak için gereken şartlar ;
Sınava girmek için en az nick kayıt süresinin 10 günü doldurması ve toplam online süresinin 2 günü aşmış olması gerekmektedir. Aksi takdirde sınav için başvurusu geçersiz sayılacaktır.
Çeşitli aralıklarla global sınavlar duyuruları yapılarak gerek izleyici gerekse katılımcı olarak #Sınav kanalında toplanılarak soru/cevap aktiviteleri uygulanır.


Helper alımı nasıl yapılmaktadır?

Eğer kullanıcı sınav olmak için gerekli şartlara uyuyorsa ilk olarak sınava tabi tutulmaktadir. Sonrasında yöneltilen (IRCd) services soruları tamamlandıktan sonra bir kaç sosyal soruyla (kişilik belirlenmesi için) karşılaşır ve HELP Departman bireyi olarak yer almaya hak kazanırsa HelpStajyer(%) olarak eklenip sınav sonucuna göre eğitime tabi tutulur ve eksiklerinin giderilmesi sağlanır. Kullanıcının HelpStajyer'lik sürecinde konu eksiklerinin giderilmesiyle , departman işleyişini ögrenmesine olanak sağlanır. Ve help üst yönetiminin uygun gördügü zamanda terfi etmektedir.


İstek,görüş/sorun ve sorularınız için ; /server irc.mirctr.org portalı üzerinden /join #Sınav yaparak destek alabilirsiniz.


Konu Adrenaline tarafından (23 Temmuz 2013 Saat 19:11 ) değiştirilmiştir.
 

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları reklam ver Benimmekan Mobil Sohbet