Tekil Mesaj gösterimi
Alt 16 Eylül 2013, 22:49   #1
Çevrimdışı
SeckiN
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
En Çok Yer Değiştirenler Raporu




Bu yazımızda sizlere Adwords’un En Çok Yer Değiştirenler Raporu’nu anlatacağız. Adwords’un kampanya ve reklam gruplarını yakından ilgilendiren raporuna ilişkin detaylar haberimizde.

En Çok Yer Değiştirenler Raporu maliyetlerde ve tıklamalarda büyük değişikliklerin (azalma ve artış) hangi kampanya ve reklam gruplarında gerçekleştiğini gösteren rapor türüdür. En Çok Yer Değiştirenler Raporu AdWords yatırımınızı en doğru şekilde nasıl harcamanız gerektiği hakkında fikir verir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Hesabınız da beklenmedik bir şekilde değişiklikler fark ederseniz, maliyetleriniz artıp tıklamalarınız düşüyorsa eğer, bu değişiklerin nedenini ve hangi tarihten itibaren olduğunu net bir şekilde "En Çok Yer Değiştirenler" raporunda görebilirsiniz. Ayrıca hesabınızın genel performansı pek değişmiyor gibi görünse de, hesabınızda gerçekleşen değişiklikleri haftalık ve aylık olarak izleyebilirsiniz.

"En Çok Yer Değiştirenler Raporu"nu AdWords hesabınıza giriş yaptıktan sonra "İstatistikler" bölümünde bulabilirsiniz. Raporun üst kısmında özet tablosu bulunur. Özet tablosu, en çok yer değiştiren öğelerinizle ilişkilendirilebilecek tıklama ve maliyetlerdeki toplam artış ve azalmaları gösterir.

Daha aşağısında ise "Maliyet metriğinde en fazla artış gerçekleştirenler" bölümü var. Burada reklam gruplarınızda belirleyeceğiniz tarih aralığında ki "Eski Değer" ve "Yeni Değer"leri görebilirsiniz.

En çok yer değiştirenler raporu doğru kullanıldığında, hesapta performansa yönelik yapılan optimizasyon sonuçlarını daha net görmenize olanak sağlar.

Alıntı

 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları sohbet odaları Benimmekan Mobil Sohbet