Tekil Mesaj gösterimi
Alt 28 Nisan 2014, 00:22   #1
Çevrimdışı
MdxL
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Şişe Çevirme Oyunu v2




Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
n *:text:*:#Cevirmece: { if $1 == !Kurallar || $1 == !Kurallar { msg $chan 4 $nick 6Oyun Kuralları Ve Oynamma Sekli; 10 Kanalda 4!Varım10Yazarak Oyuna Dahil Olabilirsiniz. 4!yokum 10Yazarak Oyundan Ayrılabilirsiniz..12 Oynama Sekli; 4!Çevir 10Yazmanız Yeterli Olacaktır. Bot Size 4!Dogruluk 6& 4!Cesaret 10Sıklarını Sunacaktır Siz Keyfinize Göre Cevaplayınız Ardından 4!s 10Seklinde Soru Sorabilir 4!c 10Seklinde Cevaplayabilirsiniz.. } if $1 == !varim || $1 == !varim { if %disc. [ $+ [ $nick ] ] { msg4 $chan 2Oyundan uzaklaştırıldınız, lütfen ceza sürenizin dolmasını bekleyiniz. | return } if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { hadd -ms Oyun Başlayanlar $hget(Oyun,Başlayanlar) $nick msg $chan 4 $nick 2oyuna dahil oldu. } else { msg $chan 4 $nick 10zaten oyuna dahil olmuşsunuz. } } if $1 == !yokum { if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { msg $chan Siz zaten oyuna dahil olmamışsınız. | return } var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg $chan 2 $nick oyundan ayrıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg4 $chan 2Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. | hdel -ms Oyun SoruNick | hdel -ms Oyun SoruCevap | hadd -ms Oyun Durum 0 | hadd -ms Oyun Soruldu 0 | $+(timer,soru) off | return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg 4$chan 2Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. | hdel -ms Oyun SoruNick | hdel -ms Oyun SoruCevap | hadd -ms Oyun Durum 0 | hadd -ms Oyun Soruldu 0 | $+(timer,soru) off | return } } if $1 == !cevir || $1 == !çevir { if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { msg $chan 2Oyuna dahil olmadığınız için 4!cevir 2yapamazsınız. | return } if ($token($hget(oyun,Başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan 2Oyuncu bulunmadığı için 4!cevir 2komutunu kullanamazsınız. | return } if ($token($hget(Oyun,Başlayanlar),0,32) == 1) { msg $chan 2Şuan oyunda sadece bir kişi dahil olmuştur ve oyun en az iki kişi ile oynanmaktadır. | return } if $hget(Oyun,Durum) == 1 { msg $chan 2Soru ve cevap işlemi tamamlanmadıkça şişe tekrar çevrilemez! | return } msg $chan 10Şişe dönüyor bekleyiniz.. var %tab = $hget(oyun,başlayanlar) var %s = $numtok(%tab,32) var %q = $token(%tab,$r(1,$(%s,2)),32) var %a = $remtok(%tab,%q,32) var %k = $token(%a,$r(1,$calc($(%s,2) -1)),32) msg $chan 4 %q 2soracak ---> 6 %k 2cevap verecek. msg $chan 4 %k 10Doğruluk mu? 5Cesaret mi? mode $chan +vv %q %k mode $chan +m hadd -m Oyun Durum 1 hadd -m Oyun SoruNick %q hadd -m Oyun SoruCevap %k .$+(timer,soru) 1 180 sıfırla $chan } ;-- ekleyelim bakalim if ($1 == !dogruluk) { if $hget(Oyun,Durum) != 1 { msg 2$chan 4!s 2ve 4!c2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return } if ($hget(Oyun,yanit)) { msg $chan2 Zaten bu komutlardan biri $hget(Oyun,SoruCevap)4 tarafından kullanılmış lütfen soru bekleyiniz. | return } if ($nick isin $hget(Oyun,SoruCevap)) { hadd -m Oyun yanit $hget(Oyun,SoruCevap) } else { msg4 $chan 2Siz bu komutu kullanamazsınız, sadece 4$hget(Oyun,SoruCevap) 2kullanabilir. | return } msg $chan 4 $nick 6dogruluk dedi bakalım, ne kadar dürüst olabilecek. } if ($1 == !cesaret) { if $hget(Oyun,Durum) != 1 { msg 2$chan 4!s 2ve 4!c2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return } if ($hget(Oyun,yanit)) { msg $chan 2Zaten bu komutlardan biri $hget(Oyun,SoruCevap) 2tarafından kullanılmış lütfen soru bekleyiniz. | return } if ($nick isin $hget(Oyun,SoruCevap)) { hadd -m Oyun yanit $hget(Oyun,SoruCevap) } else { msg4 $chan 2Siz bu komutu kullanamazsınız, sadece $hget(Oyun,SoruCevap) 2kullanabilir. | return } msg $chan 4 $nick 6cesaret dedi, bakalım ne kadar cesur olabilecek. } if $1 == !s { if $hget(Oyun,Durum) != 1 { msg 6$chan 4!s 2 ve 4 !c 2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return } if (!$hget(Oyun,yanit)) { msg 4$chan2 henüz, 4!dogruluk2 veya 4!cesaret 2kullanılmamış. Lütfen bekleyiniz. | return } if (!$istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg $chan 2Sadece 4 $hget(Oyun,SoruNick) 2soru sorabilir ve 4 $hget(Oyun,SoruCevap) 2cevap verebilir. | return } if $hget(Oyun,Soruldu) == 1 { msg 4$chan 2 Sadece bir defa soru sorabilirsiniz. | return } if !$2 { msg 4$chan 2Sorunuzu tam olarak belirtiniz. | return } else { $+(timer,soru) 1 180 sıfırla $chan | msg $chan 4Soru - $hget(Oyun,SoruNick) :2 $2- | hadd -m Oyun Soruldu 1 } } if $1 == !c { if $hget(Oyun,Durum) != 1 { msg6 $chan 4 !s 2ve 4 !c 2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return } if (!$hget(Oyun,yanit)) { msg 5$chan 2henüz, 4!dogruluk 2veya 4!cesaret2 kullanılmamış. Lütfen önce, kullanınız. | return } if (!$istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg4 $chan 2Sadece 4 $hget(Oyun,SoruNick) 2soru sorabilir ve 4 $hget(Oyun,SoruCevap) 2cevap verebilir. | return } if $hget(Oyun,Soruldu) != 1 { msg2 $chan 4Sorunuz henüz sorulmadı, lütfen bekleyiniz. | return } if !$2 { msg4 $chan 2 Cevapınızı tam olarak belirtiniz. | return } else { $+(timer,soru) off msg $chan 2Cevap -5 $hget(Oyun,SoruCevap) :4 $2- msg $chan 10 Soru ve cevap işlemi tamamlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. var %tab = $hget(oyun,başlayanlar) var %s = $numtok(%tab,32) var %q = $token(%tab,$r(1,$(%s,2)),32) var %a = $remtok(%tab,%q,32) var %k = $token(%a,$r(1,$calc($(%s,2) -1)),32) mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) mode $chan -m hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit } } if $1 == !oyuncular { if !%oyuncular. [ $+ [ $chan ] ] { inc -u60 %oyuncular. [ $+ [ $chan ] ] if ($token($hget(oyun,başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan Oyuna dahil olan hiç kimse yoktur. | return } msg $chan 5 $replace($hget(oyun,başlayanlar),$chr(32),$+($chr(32),-,$chr(32))) 2şuan oyundadır. } else { msg $chan 5!oyuncular komutunu sürekli kullanamazsınız. ( 1 dakikada bir defa oyuncular listelenir. ) } } if $1 == !dis { if $nick !isop $chan && $nick !ishop $chan { msg 10$chan 4!dis 2 ve 4 !reset 2 komutunu sadece kanal yetkilileri kullanabilir. | return } if !$2 { msg 4$chan 2Lütfen diskalifiye edeceğiniz nicki belirtiniz. Kullanımı : 10 !dis 4nick | return } if ($token($hget(oyun,başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan Şuan oyun listesinde kimse bulunmamaktadir. | return } if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$2,32)) { msg $chan $2 Oyuncular listesinde bulunmamaktadir. | return } var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$2,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg $chan $2 2nicki, 4 $nick 2tarafından oyundan diskalifiye edildi ve 6 52 dakika boyunca 4!varim 2 komutuyla oyuna dahil olamayacak. inc -u300 %disc. [ $+ [ $2 ] ] if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$2,32)) { msg $chan Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) mode $chan -m hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$2,32)) { msg $chan 10Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -m $+(timer,soru) off return } } if $1 == !reset { if $nick !isop $chan && $nick !ishop $chan { msg 2$chan 4!dis 2ve 4 !reset 2 komutunu sadece kanal yetkilileri kullanabilir. | return } else { msg $chan 10 Oyun sıfırlanmıştır. 4!varim 10komutu ile oyuna tekrar dahil olup, şişeyi çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) hdel -ms Oyun Başlayanlar hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -m $+(timer,soru) off unset %disc.* unset %oyuncular* } } } on *:quit: { if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg #Cevirmece 2 $nick 2oyundan ayrıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg #Cevirmece 10Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -m $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg #Cevirmece 10Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -m $+(timer,soru) off return } } } on *:part:#Cevirmece: { if $nick == $me { hdel -ms Oyun Başlayanlar hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit $+(timer,soru) off unset %disc.* unset %oyuncular* } if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg #Cevirmece 2 $nick oyundan ayrıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg #Cevirmece 10 Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -m $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg #Cevirmece 10 Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -m $+(timer,soru) off return } } } on *:nick: { if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. hadd -ms 2Oyun Başlayanla4r $hget(Oyun,Başlayanlar) $newnick msg #Cevirmece 2 $nick oyundan ayrıldı. msg #Cevirmece 4 $newnick oyuna dahil oldu. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { hadd -ms Oyun SoruNick $newnick } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { hadd -ms Oyun SoruCevap $newnick } } } on *:kick:#: { if $knick == $me { hdel -ms Oyun Başlayanlar hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) mode $chan -m $+(timer,soru) off unset %disc.* unset %oyuncular* } var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$knick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg #Cevirmece 2 $knick oyundan atıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$knick,32)) { msg #Cevirmece Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -m $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$knick,32)) { msg #Cevirmece 10 Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -m $+(timer,soru) off return } } alias sıfırla { hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit msg $1 2Süre zaman aşımına uğradı, 4 3 2dakika içersinde soru cevap tamamlanmadığından oyun sıfırlanmıştır. Şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) mode $chan -m } alias hs { if (!$1) { var %1 = 1 while ($hget(%1)) { echo -: TABLO: $v1 | inc %1 } mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) mode $chan -m } var %1 = 1 while ($hget($1,%1).item) { echo -a Tablo: $hget($1) - ITEM: $v1 - DATA: $hget($1,%1).data inc %1 mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) mode $chan -m } } on *:start:{ emailaddr Eren@ /server irc.Sadechat.com nick SiseCevir anick SiseCevir1 server irc.Sadechat.com:6667 } on *:connect:{ if $server == irc.Sadechat.com { hfree -sw * oper sise opersifre nickserv ghost SiseCevir 7532159846 nickserv release SiseCevir 7532159846 join 0,0 nick SiseCevir nickserv identify 7532159846 .timer 1 2 join #Cevirmece } } n *:text:*:#Cevirmece: { if $1 == !Kurallar || $1 == !Kurallar { msg $chan 4 $nick 6Oyun Kuralları Ve Oynamma Sekli; 10 Kanalda 4!Varım10Yazarak Oyuna Dahil Olabilirsiniz. 4!yokum 10Yazarak Oyundan Ayrılabilirsiniz..12 Oynama Sekli; 4!Çevir 10Yazmanız Yeterli Olacaktır. Bot Size 4!Dogruluk 6& 4!Cesaret 10Sıklarını Sunacaktır Siz Keyfinize Göre Cevaplayınız Ardından 4!s 10Seklinde Soru Sorabilir 4!c 10Seklinde Cevaplayabilirsiniz.. } if $1 == !varim || $1 == !varim { if %disc. [ $+ [ $nick ] ] { msg4 $chan 2Oyundan uzaklaştırıldınız, lütfen ceza sürenizin dolmasını bekleyiniz. | return } if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { hadd -ms Oyun Başlayanlar $hget(Oyun,Başlayanlar) $nick msg $chan 4 $nick 2oyuna dahil oldu. } else { msg $chan 4 $nick 10zaten oyuna dahil olmuşsunuz. } } if $1 == !yokum { if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { msg $chan Siz zaten oyuna dahil olmamışsınız. | return } var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg $chan 2 $nick oyundan ayrıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg4 $chan 2Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. | hdel -ms Oyun SoruNick | hdel -ms Oyun SoruCevap | hadd -ms Oyun Durum 0 | hadd -ms Oyun Soruldu 0 | $+(timer,soru) off | return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg 4$chan 2Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. | hdel -ms Oyun SoruNick | hdel -ms Oyun SoruCevap | hadd -ms Oyun Durum 0 | hadd -ms Oyun Soruldu 0 | $+(timer,soru) off | return } } if $1 == !cevir || $1 == !çevir { if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { msg $chan 2Oyuna dahil olmadığınız için 4!cevir 2yapamazsınız. | return } if ($token($hget(oyun,Başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan 2Oyuncu bulunmadığı için 4!cevir 2komutunu kullanamazsınız. | return } if ($token($hget(Oyun,Başlayanlar),0,32) == 1) { msg $chan 2Şuan oyunda sadece bir kişi dahil olmuştur ve oyun en az iki kişi ile oynanmaktadır. | return } if $hget(Oyun,Durum) == 1 { msg $chan 2Soru ve cevap işlemi tamamlanmadıkça şişe tekrar çevrilemez! | return } msg $chan 10Şişe dönüyor bekleyiniz.. var %tab = $hget(oyun,başlayanlar) var %s = $numtok(%tab,32) var %q = $token(%tab,$r(1,$(%s,2)),32) var %a = $remtok(%tab,%q,32) var %k = $token(%a,$r(1,$calc($(%s,2) -1)),32) msg $chan 4 %q 2soracak ---> 6 %k 2cevap verecek. msg $chan 4 %k 10Doğruluk mu? 5Cesaret mi? mode $chan +vv %q %k mode $chan +m hadd -m Oyun Durum 1 hadd -m Oyun SoruNick %q hadd -m Oyun SoruCevap %k .$+(timer,soru) 1 180 sıfırla $chan } ;-- ekleyelim bakalim if ($1 == !dogruluk) { if $hget(Oyun,Durum) != 1 { msg 2$chan 4!s 2ve 4!c2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return } if ($hget(Oyun,yanit)) { msg $chan2 Zaten bu komutlardan biri $hget(Oyun,SoruCevap)4 tarafından kullanılmış lütfen soru bekleyiniz. | return } if ($nick isin $hget(Oyun,SoruCevap)) { hadd -m Oyun yanit $hget(Oyun,SoruCevap) } else { msg4 $chan 2Siz bu komutu kullanamazsınız, sadece 4$hget(Oyun,SoruCevap) 2kullanabilir. | return } msg $chan 4 $nick 6dogruluk dedi bakalım, ne kadar dürüst olabilecek. } if ($1 == !cesaret) { if $hget(Oyun,Durum) != 1 { msg 2$chan 4!s 2ve 4!c2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return } if ($hget(Oyun,yanit)) { msg $chan 2Zaten bu komutlardan biri $hget(Oyun,SoruCevap) 2tarafından kullanılmış lütfen soru bekleyiniz. | return } if ($nick isin $hget(Oyun,SoruCevap)) { hadd -m Oyun yanit $hget(Oyun,SoruCevap) } else { msg4 $chan 2Siz bu komutu kullanamazsınız, sadece $hget(Oyun,SoruCevap) 2kullanabilir. | return } msg $chan 4 $nick 6cesaret dedi, bakalım ne kadar cesur olabilecek. } if $1 == !s { if $hget(Oyun,Durum) != 1 { msg 6$chan 4!s 2 ve 4 !c 2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return } if (!$hget(Oyun,yanit)) { msg 4$chan2 henüz, 4!dogruluk2 veya 4!cesaret 2kullanılmamış. Lütfen bekleyiniz. | return } if (!$istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg $chan 2Sadece 4 $hget(Oyun,SoruNick) 2soru sorabilir ve 4 $hget(Oyun,SoruCevap) 2cevap verebilir. | return } if $hget(Oyun,Soruldu) == 1 { msg 4$chan 2 Sadece bir defa soru sorabilirsiniz. | return } if !$2 { msg 4$chan 2Sorunuzu tam olarak belirtiniz. | return } else { $+(timer,soru) 1 180 sıfırla $chan | msg $chan 4Soru - $hget(Oyun,SoruNick) :2 $2- | hadd -m Oyun Soruldu 1 } } if $1 == !c { if $hget(Oyun,Durum) != 1 { msg6 $chan 4 !s 2ve 4 !c 2 komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return } if (!$hget(Oyun,yanit)) { msg 5$chan 2henüz, 4!dogruluk 2veya 4!cesaret2 kullanılmamış. Lütfen önce, kullanınız. | return } if (!$istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg4 $chan 2Sadece 4 $hget(Oyun,SoruNick) 2soru sorabilir ve 4 $hget(Oyun,SoruCevap) 2cevap verebilir. | return } if $hget(Oyun,Soruldu) != 1 { msg2 $chan 4Sorunuz henüz sorulmadı, lütfen bekleyiniz. | return } if !$2 { msg4 $chan 2 Cevapınızı tam olarak belirtiniz. | return } else { $+(timer,soru) off msg $chan 2Cevap -5 $hget(Oyun,SoruCevap) :4 $2- msg $chan 10 Soru ve cevap işlemi tamamlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. var %tab = $hget(oyun,başlayanlar) var %s = $numtok(%tab,32) var %q = $token(%tab,$r(1,$(%s,2)),32) var %a = $remtok(%tab,%q,32) var %k = $token(%a,$r(1,$calc($(%s,2) -1)),32) mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) mode $chan -m hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit } } if $1 == !oyuncular { if !%oyuncular. [ $+ [ $chan ] ] { inc -u60 %oyuncular. [ $+ [ $chan ] ] if ($token($hget(oyun,başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan Oyuna dahil olan hiç kimse yoktur. | return } msg $chan 5 $replace($hget(oyun,başlayanlar),$chr(32),$+($chr(32),-,$chr(32))) 2şuan oyundadır. } else { msg $chan 5!oyuncular komutunu sürekli kullanamazsınız. ( 1 dakikada bir defa oyuncular listelenir. ) } } if $1 == !dis { if $nick !isop $chan && $nick !ishop $chan { msg 10$chan 4!dis 2 ve 4 !reset 2 komutunu sadece kanal yetkilileri kullanabilir. | return } if !$2 { msg 4$chan 2Lütfen diskalifiye edeceğiniz nicki belirtiniz. Kullanımı : 10 !dis 4nick | return } if ($token($hget(oyun,başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan Şuan oyun listesinde kimse bulunmamaktadir. | return } if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$2,32)) { msg $chan $2 Oyuncular listesinde bulunmamaktadir. | return } var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$2,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg $chan $2 2nicki, 4 $nick 2tarafından oyundan diskalifiye edildi ve 6 52 dakika boyunca 4!varim 2 komutuyla oyuna dahil olamayacak. inc -u300 %disc. [ $+ [ $2 ] ] if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$2,32)) { msg $chan Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) mode $chan -m hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$2,32)) { msg $chan 10Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -m $+(timer,soru) off return } } if $1 == !reset { if $nick !isop $chan && $nick !ishop $chan { msg 2$chan 4!dis 2ve 4 !reset 2 komutunu sadece kanal yetkilileri kullanabilir. | return } else { msg $chan 10 Oyun sıfırlanmıştır. 4!varim 10komutu ile oyuna tekrar dahil olup, şişeyi çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) hdel -ms Oyun Başlayanlar hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -m $+(timer,soru) off unset %disc.* unset %oyuncular* } } } on *:quit: { if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg #Cevirmece 2 $nick 2oyundan ayrıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg #Cevirmece 10Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -m $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg #Cevirmece 10Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -m $+(timer,soru) off return } } } on *:part:#Cevirmece: { if $nick == $me { hdel -ms Oyun Başlayanlar hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit $+(timer,soru) off unset %disc.* unset %oyuncular* } if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg #Cevirmece 2 $nick oyundan ayrıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg #Cevirmece 10 Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -m $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg #Cevirmece 10 Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -m $+(timer,soru) off return } } } on *:nick: { if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. hadd -ms 2Oyun Başlayanla4r $hget(Oyun,Başlayanlar) $newnick msg #Cevirmece 2 $nick oyundan ayrıldı. msg #Cevirmece 4 $newnick oyuna dahil oldu. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { hadd -ms Oyun SoruNick $newnick } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { hadd -ms Oyun SoruCevap $newnick } } } on *:kick:#: { if $knick == $me { hdel -ms Oyun Başlayanlar hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) mode $chan -m $+(timer,soru) off unset %disc.* unset %oyuncular* } var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$knick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg #Cevirmece 2 $knick oyundan atıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$knick,32)) { msg #Cevirmece Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -m $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$knick,32)) { msg #Cevirmece 10 Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit mode $chan -m $+(timer,soru) off return } } alias sıfırla { hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 hdel Oyun yanit msg $1 2Süre zaman aşımına uğradı, 4 3 2dakika içersinde soru cevap tamamlanmadığından oyun sıfırlanmıştır. Şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) mode $chan -m } alias hs { if (!$1) { var %1 = 1 while ($hget(%1)) { echo -: TABLO: $v1 | inc %1 } mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) mode $chan -m } var %1 = 1 while ($hget($1,%1).item) { echo -a Tablo: $hget($1) - ITEM: $v1 - DATA: $hget($1,%1).data inc %1 mode $chan -vv $hget(Oyun,SoruCevap) $hget(Oyun,SoruNick) mode $chan -m } }


Burayı sunucunuza göre ayarlayın


Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
on *:start:{ emailaddr Eren@ /server irc.Sadechat.com nick SiseCevir anick SiseCevir1 server irc.Sadechat.com:6667 } on *:connect:{ if $server == irc.Sadechat.com { hfree -sw * oper sise opersifre nickserv ghost SiseCevir 7532159846 nickserv release SiseCevir 7532159846 join 0,0 nick SiseCevir nickserv identify 7532159846 .timer 1 2 join #Cevirmece } }


Oynama Sekli;

!Varim yazarak oyuna dahil olabilirsiniz
!yokum yazarak oyundan ayrılabilirsiniz
!s Seklınde soru !c seklınde cevaplayabilirsiniz

Bot size Dogrulk !cesaret secenegi sunacak keyfınıze göre secip oyuna devam edebilirsiniz.

ôyunda cevap verilmediginde 3 dakika sonra resetlenecektir ve ayrıyetten botta oto voice ve +m de aktiftir.

Eksikler varsa konu altından yada pm seklınde bilgilendırırsenız sevinirim.

 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları reklamver bizimmekan