Konu: Güncel Unreal kapanması
Tekil Mesaj gösterimi
Alt 30 Ocak 2015, 12:27   #2
Çevrimdışı
saywhat
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Unreal kapanması




"TIME SYNCH: Unable to synchronize time: Timeout. This means UnrealIRCd was unable to synchronize the IRCd clock to a known good time source. As long as the server owner keeps the server clock synchronized through NTP, everything will be fine."

zaman senkronizasyonu yapılamadı.zaman aşımı. anlamı,unrealircd ircd saatiyle bilinen iyi zaman kaynağını senkronize edemedi.sunucu sahibi NTP ile sunucu saatini senkronize ederse herşey düzelecektir.

NTP network time protocol (ağ zamanı protokolü) -> [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
bu protokol zamanı güncellemek senkronize etmek için belli bir port aralığı üzerinden paket gönderir -> [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ,eğer bu port bloke ise firewall/güvenlik duvarı bunun güncellenmesine mani oluyorsa hata yaşanmasına neden olabiliyor. (bu sadece shell/sunucularda değil evde kullandığınız PC'lerinizde de yaşanabilir.ancak yaşanmaması için öntanımlı olarak "C:\Windows\system32\drivers\etc\" içinde hosts dosyasıyla beraber izin verilen portların ve servislerin/protokollerin olduğu liste vardır ki bu sayede öntanımlanmış olarak bunun gibi servislere ve onlardan gelecek paketlere yol* verilir.)

unreal için -> [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] set kısmında bunun bir ayarı olduğu ve öntanımlı olarak bu ayar "1" yani enable* kullanımda olduğu istenirse bunun devredışı bırakılabileceği belirtilmiş. yada shell'in NTP ile zamanı güncellemesi/senkronize etmesini, ve unreal'inde bu zamanla senkronize olması hata/uyarı çıktısında dendiği gibi sağlamak sorunu çözecek gibi görünüyor.

 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları sohbet odaları Benimmekan Mobil Sohbet