Merhaba saygıdeğer IRCForumlari.net kullanıcıları;
Help polemiği konusu olan
Soyle.Net sohbet sunucusu Help departmanını kısa ve öz tanıyalım.
IRC Network - irc.soyle.net 6667 or 7000
IRCd/Svs Destek Odası Departman'ın Barındırdığı Birimler Departman Yönetim Kadrosu GLCBilisim #Help Founderi (Kurul Başkanı)
Kenan
Help Manager (Help Genel Koordinatörü)
SimHa
Help Master (Birimler ve Genel Takip Sorumlusu)
Murat, Samsung
Help Sop (Birimler Yöneticileri)
Dexter, nokia
Help Asistan (HelpSop Yardımcıları)
Esin, mineL, Sparrow, Girdap
Kıdemli Helper (Başarılı Helperler)
Midas, KiLLeR_GirL, Fırtına, TickTock
Helper (Helper's Üyeleri)
AntepLi, Berk, Lee, Connect, Espanyol,bleak, yiğit,
Adrenalin, aSiL, Emir, LaNeTLy, Cengiz, Identifika,
OrLanDo, ÖMÜR, Kai, DarkLord, Lost, PamukprenSes, Exclusive
DuRu, Swat, bilge, AkReP, need, KhalidBinWaleed, Ayten
Gurur, Mina, Blood, ekoL, Burak, Şirine, Özlem, SnaKe
Midas, ibLiS, Umut, BeLLa, ajan, jiMMy, Qarizma_, Sühan
Fırtına, Poeta, Seytan, Ugur, eQuaL, LOVE
HelpStajyer (Helper Adayları)
Edanaz, DicLe, Azelya, Nonserviam, Zara, Sümeyye, Lisa, Leeroy Jen
Departman İşleyişi Help Founder
Kenan
Help Genel Koordinatörü
SimHa
Departmanlar Genel Sorumlusu
Murat, Samsung
AR-GE (Araştırma ve Geliştirme) Sorumlusu
Fırtına
Egitim Genel Sorumlusu
Dexter
Help Sinav Genel Sorumlusu
mineL
Svsdesk Kanal Sorumlusu
Midas
Helper's Kanal Sorumlusu
Sühan
mIRCHelp Kanal Sorumlusu
KhalidBinWaleed
HalfOper Sorumlusu
Esin
Halfoper Team Ekibi
Sparrow, Girdap, ekoL, bilge, Burak, Grandbey
Esin, Darkman, mineL, Midas, Titanic BeLLa
#Help: IRC/daemon (/helpop ?, /version) ve Services (/helpserv help) hakkinda destek verilmektedir. OperServ ve StatServ user baglantili degildir, yardim verilmemektedir.
#Helpers: Helper- Hostuna sahip kullanıcıların girebildiği istişare ve bilgilendirme kanalıdır.
#Svsdesk: Soyle.net ve barındırdığı tüm IRC tabanlı sunuculara bağlantı sağlayan kullanıcıların girip IRC/d hakkında Soru/cevap yapabilme imkanı sağlayan kanaldır.
#Egitim: Help departmanında barınan Helperlerin Genel anlamda eğitim ve konu hakkında bilgi alabildikleri kanaldır.
#HelpSinav: #Help departmanın Helper(yardımcıKullanıcı) olabilmek için gerekli mülakatın yapıldığı kanaldır. (Sınav girişi için: 3 gün Online olmanız gerekir)
#Helpteam: #Help departmanı bireysel Eğitim kanalıdır.
#HelpSop: #Help departmanı - HelpAsistan/HelpSoperatör/HelpMaster ve HelpManager- kullanıcıların barındığı iletişim kanalıdır. (GLC-Help bu kanaldan yönetilmektedir)
#Halfoper: Soyle.Net Oper Yetiştirme Departmanı / İletişim Bot Kontrol Kanalı
Önemli Not: Sunucu hakkındaki görüş ve önerilerinizi bu başlık altından
seviye sınırları içerisinde dile getirebilirsiniz.