| ÇevrimdışıKullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.    |  Cevap: BOPM Muaf Port  
 
 
 
  Merhaba   @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ,    Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! Unreal3.2*/src/send.c
    dosyasındaki;    Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! void sendto_connectnotice(char *nick, anUser *user, aClient *sptr, int disconnect, char *comment)
{
	aClient *cptr;
	int  i, j;
	char connectd[1024];
	char connecth[1024];
	if (!disconnect)
 {
		RunHook(HOOKTYPE_LOCAL_CONNECT, sptr);
		ircsprintf(connectd,
		    "*** Notice -- Client connecting on port %d: %s (%s@%s) [%s] %s%s%s",
		    sptr->listener->port, nick, user->username, user->realhost,
		    sptr->class ? sptr->class->name : "",
#ifdef USE_SSL
		IsSecure(sptr) ? "[secure " : "",
		IsSecure(sptr) ? SSL_get_cipher((SSL *)sptr->ssl) : "",
		IsSecure(sptr) ? "]" : "");
#else
		"", "", "");
#endif 
		ircsprintf(connecth,
		    "*** Notice -- Client connecting: %s (%s@%s) [%s] {%s}", nick,
		    user->username, user->realhost, Inet_ia2p(&sptr->ip),
		    sptr->class ? sptr->class->name : "0");
	}
	else 
	{
		ircsprintf(connectd, "*** Notice -- Client exiting: %s (%s@%s) [%s]",
			nick, user->username, user->realhost, comment);
		ircsprintf(connecth, "*** Notice -- Client exiting: %s (%s@%s) [%s] [%s]",
			nick, user->username, user->realhost, comment, Inet_ia2p(&sptr->ip));
	}
	for (i = oper_fdlist.entry[j = 1]; j <= oper_fdlist.last_entry; i = oper_fdlist.entry[++j])
		if (((cptr = local[i])) && (cptr->user->snomask & SNO_CLIENT))
		{
			if (IsHybNotice(cptr))
				sendto_one(cptr, ":%s NOTICE %s :%s", me.name,
				    cptr->name, connecth);
			else
				sendto_one(cptr, ":%s NOTICE %s :%s", me.name, cptr->name, connectd);
		}
}
    satırlarını,    Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! void sendto_connectnotice(char *nick, anUser *user, aClient *sptr, int disconnect, char *comment)
{
	aClient *cptr;
	int  i, j;
	char connectd[1024];
	char connecth[1024];
	if (!disconnect)
 {
		RunHook(HOOKTYPE_LOCAL_CONNECT, sptr);
		ircsprintf(connectd,
		    "*** Notice -- Client connecting on port %d: %s (%s@%s) [%s] %s%s%s",
		    sptr->listener->port, nick, user->username, user->realhost,
		    sptr->class ? sptr->class->name : "",
#ifdef USE_SSL
		IsSecure(sptr) ? "[secure " : "",
		IsSecure(sptr) ? SSL_get_cipher((SSL *)sptr->ssl) : "",
		IsSecure(sptr) ? "]" : "");
#else
		"", "", "");
#endif 
		ircsprintf(connecth,
		    "*** Notice -- Client connecting: %s (%s@%s) [%s] {%s}", nick,
		    user->username, user->realhost, Inet_ia2p(&sptr->ip),
		    sptr->class ? sptr->class->name : "0");
	}
	else 
	{
		ircsprintf(connectd, "*** Notice -- Client exiting: %s (%s@%s) [%s]",
			nick, user->username, user->realhost, comment);
		ircsprintf(connecth, "*** Notice -- Client exiting: %s (%s@%s) [%s] [%s]",
			nick, user->username, user->realhost, comment, Inet_ia2p(&sptr->ip));
	}
	for (i = oper_fdlist.entry[j = 1]; j <= oper_fdlist.last_entry; i = oper_fdlist.entry[++j])
		if (((cptr = local[i])) && (cptr->user->snomask & SNO_CLIENT))
		{
			if (IsHybNotice(cptr))
				sendto_one(cptr, ":%s NOTICE %s :%s", me.name,
				    cptr->name, connecth);
			else
if (6667 == sptr->listener->port || 6668 == sptr->listener->port || strcmp("BopmNick", cptr->name))
				sendto_one(cptr, ":%s NOTICE %s :%s", me.name, cptr->name, connectd);
		}
}
    olarak değiştirin.  
Kırmızı olarak belirttiğim yerler BopmNick ve Bopm'un koruyacağı yani xline uygulayacağı portlardır. Kod içinde belirlediğiniz BopmNick sadece yine kod içerisinde belirttiğiniz portlardaki giriş-çıkışları görür. Diğer portlardaki giriş-çıkışları görmez, dolayısıyla işlem uygulamayacaktır yani muaf tuttuk denilebilir. Aynı mantıkla çoğaltabilirsiniz portları veya nickleri.  
Son olarak make  ve ./unreal restart  komutlarıyla editi aktif edersiniz.  
İyi forumlar dilerim. 
 |