Tekil Mesaj gösterimi
Alt 27 Mayıs 2018, 13:27   #1
Çevrimdışı
Sanem
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Obezitenin sebeplerinden biri olarak ‘Obez Medya’




Sağlık Bakanlığı sosyal medyada yapılan ürün reklamlarına karşın ünlülere bir mektup yazarak, bu konuda hassas olmalarını istedi. Ancak bugün ne yazık ki hala pek çok şarkıcı, oyuncu, manken gibi ünlü ve sağlık uzmanı olmayan birçok kişinin özellikle 'zayıflama ürünleri' tanıttığına şahit oluyoruz. Bugün çocuklarda ve yetişkinlerde obezite sorunu dünya gündeminde sıcaklığını korurken, Beslenme Uzmanı Didem Kanca Üstay, hem sosyal medyada hem de basında yer alan 'gizli ürün reklamlarına' karşı uyarıyor.






Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.







Beslenme Uzmanı Didem Kanca Üstay obezleşen dünyanın suçlularından biri olarak medyayı eleştirdi. ‘Obez Medya’ başlıklı TEDx konuşması bulunan Üstay, doymak bilmeyen medyayı, gizli reklamlarla dolu sosyal medyayı, sağlıkla ilgili bir uzmanlığı olmayanların söz sahibi olmasını sorguluyor:

OBEZLER, YETERSİZ BESLENENLERİN SAYISINI AŞTI

Tüm dünyada hızla artan obezite çok büyük bir problem teşkil etmekte. Hatta obez insan sayısı, yetersiz beslenen insan sayısını geçmiş durumda. Dünya Sağlık Örgütü'nün verilerine göre 1.9 milyar yetişkin kilolu ya da obez iken, 462 milyon insan olması gereken kilodan çok daha zayıf. Ancak maalesef obezite tartışılırken en önemli konu hep konu dışı kalıyor: Medyanın bu anlamdaki GÜCÜ ve ROLÜ!

 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları sohbet bizimmekan