Bu eğitimde, ileri düzeyde Photoshop ve Illustrator konfigürasyonları kullanılarak, kullanıcı deneyimi ve tasarım prensipleri doğrultusunda; Logo/Logotype tasarımı, kurumsal kimlik tasarımı ve kılavuzu, Mock-up uygulamaları, proje üretimi ve pafta hazırlama, yeni medya, basılı medya ve sosyal medyada kampanya ve reklamcılık üzerine bilgi ve beceri kazandırılır. Ayrıca brief, tasarım rasyoneli, sınai haklar, tasarım hakları, telif hakları
vb. teorik konulara detaylı olarak değinilir.
Konu Başlıkları: Medya organları, kullanıcı deneyimi, tasarım prensipleri, tipografi kullanımı, logo tasarımı, marka stratejisi, kurumsal kimlik tasarımı, mock-up uygulama, sınai haklar, telif hakları, brief, tasarım rasyoneli, kılavuz hazırlama, pafta hazırlama, proje üretimi.
İstihdam Alanları: Bu eğitimi başarıyla tamamlayanlar, matbaa, reklam ajansları, grafik ve tasarım hizmetleri sunan stüdyolarda, yayınevi ve elektronik yayıncılık organlarında, sivil toplum örgütlerinde
vb. yerlerde istihdam edilebilirler.