Tekil Mesaj gösterimi
Alt 26 Ekim 2020, 15:23   #1
Çevrimdışı
Kalemzede
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Eğitim Felsefesinde Eğitimin Öğretim Uygulama Amacı Nedir? Ne Değildir?





Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Eğitim Felsefesinde Eğitimin Öğretim Uygulama Amacı Nedir? Ne Değildir?

Eğitim araçlarımızın içinde eğitim amaçlarımız, eğitim amaçlarımızın içinde ise eğitim araçları vardır. Örnek olarak, Rousseau ve Dewey’ in öğretim yöntemlerinde kullanılan araçlar, onların eğitim amaçlarının birer parçasıdır. Buluş yoluyla öğrenme süreçleri, birtakım ayrı eğitsel amaçlara etkili birer araç oldukları için değil, eğitim amaçlarının bir bileşeni olduğu için desteklenir. Rousseau’ya göre buluş, saf ve kirlenmemiş bir muhakemeyi harekete geçirir, Dewey’e göre ise buluş, bilimsel yöntemi yansıtır. Eğitim kurumlarındaki uygulamalar, aynı zamanda öğrencilere amacın ne olduğunu gösterir. Öğretim yönteminin seçiminin eğitim amaçlarından bağımsız basit bir stratejik konu olmadığı gittikçe daha açık hâle gelmektedir. Öğretim ortamları da, öğretmenin ve eğitim kurumunun amaçları hakkında bir fikir verebilir. Örnek olarak Platon’un takipçisi olan öğretmenler düzgün sıralar ve düzenli bir dersi tercih ederken, Rousseau’nun takipçisi olan öğretmenler, çeşitli çalışma merkezleri, daire şeklinde düzenlenmiş sıralar ve disiplinler arası esnek dersleri tercih ederler.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]


__________________

English Preparatory Department
School of Foreign Languages
Assistant English Teacher
Ankara Baskent University
2017-18

“Benim, senden öncem ve senden sonram yok, yalnızca sen varsın...”
C.A - 31.12.2010 - ∞

English Language and Literature
Faculty of Humanities and Letters
Ankara Bilkent University
2010-15
 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları reklamver bizimmekan