2. Nerede, Nasıl?
Sesli diğer merkezlerin (drama merkezi) yakınında,
Sınıfın ana trafiğinden uzakta,
Raflar ile sınırları belirlenmiş,
Çocukların sıkışmadan rahatça oynayabilecekleri büyüklükte bir alan
Yerde, sesi de önleyecek bir halı,
Rafın önünde, belirli bir mesafenin ‘ inşaat yasak’ alanı olarak ilan edilmesi (Çocuklar böylelikle raflardan bir şeyler alırlarken, diğer çocukların ürünlerini/ çalışmalarını bozmaz ve engellemez.).
Bloklar, alçak raflarda boyut ve şekillerine göre yerleştirilmeli. Böylelikle çocuklar istedikleri blokları kolayca bulabilir ve sonrasında tekrardan yerlerine kaldırabilirler. Bu durumda toplanma bir sınıflandırma ve eşleştirme etkinliğine dönüşür.
__________________ ''Zamanın Eli Değdi Bize
Artık Aynı Değiliz
İkimiz de'' Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.
|