Tekil Mesaj gösterimi
Alt 26 Mayıs 2025, 22:37   #14
Çevrimdışı
fatal Doğrulanmış Üye
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Help Departmanlarını Canlandırmak hk.




Help kanalı canlanmaz. Canlanması da çok elzem değil zaten bana kalırsa.

250, 300+ kullanıcılı sunucular özelinde, help kanalını nasıl kullanışlı hale getirebilirim diye soran olursa diye aşağıda fikrimi belirteyim. Bu sayının altında kalan sunucular #operhelp kanalını kapatsın zaten. Oper auto join kanalına #operhelp değil, #Destek ekleyin, tek destek kanalı üzerinden ilerleyin.

Gelelim 250+ user için önerilere..

Öncelikle sohbet kanalınız #Talk veya #Meet değilse, global dilde destek vermiyorsanız kanalınızın adını lütfen #Help değil, #Destek yapın.
Özel okumayın.
Kullanıcılara profesyonel zeminde sohbet etme imkanı sağlayın.
Oper, admin satmayın.
Liyakatli kişileri yönetime alın.
Yöneticilerinizi sanal manitalarınız uğruna ezmeyin.
Sunucunuzda op, sop olmak değerli olsun, user kaygısı güderek bol keseden her şeyi dağıtmayın.
Destek kanalı +m'de kalmasın. Her giren soru sorsun, cevabını beklesin.
Sadece operatörler değil, diğer kullanıcılar da yardım etsin.
Entrymsg, topic, logonnews, çeşitli noticeler ile kanalı destekleyin.
Spamfilter kullanmayın. Hiç olmazsa yt, insta gibi dünya devi siteleri spama eklemeyin artık allah aşkına
En önemlisi de, bi 10-15 sene önceki performansı asla beklemeyin.

__________________
die with memories, not dreams.
 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları reklamver bizimmekan