Herhangi bir abdest bozulması yada abdest tutmaması söz konusu değildir deri altına mürekkep işlendiği için bir sorun işgil etmez eski çaglarda bazı enfeksiyonlar dolayısıyla sağlık açısından zararlı olduğu görülerek dinen yasaklanmıştır ve yine eski çağlarda düşünülen algı şu şekilde her mezhep farklı düşünce içerisindedir. Kur'an-ı Kerim'de hiç bir mezhep geçmemiştir. Ancak her mezhep Kur'an'ı Kerim'i ve Peygamber Efendimizin sünnetini esas almıştır.
--IRCForumlari.NET ; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:58 -->-> Daha önceki mesaj 12:53 --
|
Absent Nickli Üyeden Alıntı
|
Konunun anasını ağlatayım mı? Çıkarayım mı yeni bir polemik? Çoşsun mu buralar sjdjdj
Sen vücuda zarar deyince aklıma geldi şimdi. Sünnet de mesela Kuran-ı Kerim’de geçmiyor. Vücudun genel durumuna sonradan zarar veriliyor ya da Allah’ın kusursuz yarattığı vücutta değişim yapılıyor. İslam dininde tavsiye edilmeyen vücuttaki değişim ya da zarar vermek, neden bu konuda vacip olmuş?
Din hocalaları ya da elinde kaynak olan arkadaşlar, müsait olduklarında yine aydınlatabilir mi bizi?
|
. Sünnet, Yahudi dini inancında büyük yer tutar. Tanah'a göre YHVH, İbrahim'e ve soyundan gelenlere sünnet olmalarını emretmiştir. Bu inanışın gereği olarak Yahudiler, doğumdan sonra 8. günde erkek bebeklerini sünnet ederler. ve yine Amin kelimesinin de mısırdan geldiğini kanıtlı ve ispatlı olarak söyleşiler var şu şekilde ;
Mısır firavunu Amenofis(Amenhotep), yapılan her duanın sonunda kendi adının anılmasını, "amen" denilmesini emretmişti. yani "amen" kelimesi eski mısır dili olan koptça. İşte yahudiler de o zamanki mısır geleneğine uyarak böyle söylemeye başladılar.