Bir çok Help emektarı arkadaşımız fikirlerini/bilgilerini paylaşmış.Değerli ve kıymetli bilgiler.
Herkese ayrı ayrı teşekkür ederim.
Benim nacizane fikrim de şu olur, öncelikle kemik bir kadro oluşturmak.
3 kişi olur 5 kişi olur 10 kişi olur, bu server'ın kullanıcı sayısına ve haraketliliğine göre değişiklik gösterebilir.
Devamında @
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] hocamın'da bahsettiği üzere, Help'e amasız fakatsız destek verilmesi çok önemli.
Reklam mesajları, sunucu içerisinde ki kullanıcılara Helper teklifleri.
Yani Help tanıtımı çok önemli bir yer taşıdığı kesinlikle tartışılmaz.
Help Founder dahil olmak üzere ekibi, yani Help üst yönetimi kullanıcıların özeline gidip, Helper teklifi yapmaktan çekinmemeli.
Evet bundan 15 20 yıl önce, insanlar Helper olmaya can atırıyordu, hepimiz kendimiz gidip Helper olmak istediğimizi belirttik.Ve büyük emekler verdik.Bu da tartışılmaz.
Fakat günümüz de, ayrı ayrı birimler var.Bir çoğunuda kullanıcılar iyi kötü biliyor.Fakat Help ?
Help'ide kullanıcılara anlatmak, Help yönetimlerinin görevi olduğu bir gerçek değil mi ?
Yani, çok emek isteyen, meşaketli ve karşılık beklenmeden gidilecek bir yol olduğundan şüphe olmasa da sonunun gayet keyifli olduğunu düşünüyorum.
Sonuç olarak, IRC bir hobi, mesela IRC'te vakit geçirmek yerine, bir cafeye gidip çay/kahve içebilirsiniz.
Bir film'e gidebilirsiniz, realde'ki arkadaşlarınızla vakit geçirebilirsiniz vs vs.
Ama hobiniz IRC ise, Help'in ruhu herzaman sizi çekecektir.