Tekil Mesaj gösterimi
Alt 28 Eylül 2006, 11:41   #24
inFerno
Guest
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Yanıt: -[ Oyun Tanıtımları ]-




F.E.A.R. Extraction Point


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Kapıyı açarız, karşımızdaki rafta bulunan kutular yere düşer. Koridora adım atarız, ışıklar cazırdar. Bir adım daha atarız, etraf bulanıklaşır. Evet, FEAR'dan bahsediyorum. Fakat bu sefer Expansion Pack'inden. Klasik FEAR oynanışını bilirsiniz. Sürekli diken üstünde yürümek. Fenerin pili bitince olduğumuz yerde kalıp dolmasını beklemek. Peki bu nereye kadar sürecek? Öyle görünüyor ki, daha bayağı bir böyle devam edecek.

550 Mb'lik demoyu açtığımızda yeşil yerine bu sefer mavi bir ana menü ile karşılaşıyoruz (Hani "Bakın bu oyun yeni" diyecekler ya). Options'dan alışık olduğumuz ayarları yapıyoruz ve hemen oyuna giriyoruz, tabi girmeden önce zorluğu seçmemiz isteniyor. Orta seviye gayet ideal. Kısa bir yüklemeden sonra fayanslarla kaplı ve bolca shader oyunlarının oynandığı bir odada (veya koridor da denilebilir) buluyoruz kendimizi. Grafiklerde hiç farklılık yok. Sadece ilk FEAR oyunundan sonra bilgisayarların biraz daha upgrade edildiği göz önüne alınmış ve heryere bolca poligon içeren alet edevat yerleştirilmiş. Evet, özellikle bu tür odalarda kalabalık çatışmalara denk gelirseniz, büyük ihtimal çok fazla fps düşüşü yaşayacaksınız. Oyunun fiziklerini Maximum'a dayamış olanlar için bu odalar bayağı bir ecel telleri döktürecek.

Oyunun demosu zaten çok kısa, kaldığımız yerden devam etmek üzere ayarlanmış. Bu yüzden bölümü baştan sona anlatmayacağım, sadece yeniliklere deyineceğim ki demonun tadını kaçırmayayım.

Oyun Minigun adında yeni bir silah içeriyor. Çok seri, şarjör değiştirmemize gerek olmayan, hedefi de şöyle böyle tutturabilen güçlü bir silah. Klasik minigun taktiklerini uygularsanız (Kesik kesik ateş etmekten bahsediyorum, gerçi çoğu silahta böyle yapmamız gerekiyor) gayet başarılı iş çıkarmak mümkün. Fakat çok hızlı olduğundan mermilerinizin anında bitmesi muhtemel. O yüzden dikkatli kullanın.

Ayrıca demoda karşılaştığımız yeni düşmanlardan birini anlatmak istiyorum. Kendileri, ilk oyundaki ninjaları andırmakta fakat biraz daha yavaşlar. Görünmez diyebiliriz, sadece kırmızı gözlerini görebiliyoruz (Karanlıkta gayet korkutucu.). Etraftan ışık vurunca gölgelerini görebiliyoruz, fakat kendilerini göremiyoruz, bu da acayip bir korku etkisi yaratıyor. Silah kullanmıyorlar, sadece etrafta koşturup sonra üstünüze çullanıp yumruk atıyorlar. Gölgelerine bakarsanız biraz garip ve çelimsiz bir tipte olduklarını düşünebilirsiniz. Zorluk dereceleri ise normal bir askerden daha kolay, özellikle da iyi bir silahınız varsa...


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

Eklenti paketinde öyle görünüyor ki askerlerin yapay zekasında pek bir farklılık olmayacak. Sadece oyunu biraz daha sinematikleştirmek için çoğu zaman önceden yazılmış bir senaryoya göre hareket ediyorlar. Fakat bu durum beni pek rahatsız etmedi.

Demoda, önceki oyundan çok çok aşikâr olduğumuz sinematik efektler bolca kullanılmış. Küçük kızımızın nereden fırlayabileceğini kestirmek artık çok kolay. Demo olduğu için mi bilmiyorum ama olayı biraz abartmışlar. Alışık olanlar çok fazla korkmayıp "Ehe, kesin buradan çıkacak... Bak çıktı işte; şşşt naber?" gibi tepkiler verebilir. Gördüğüm üzere Expansion Pack, eski oyundan daha fazla aksiyon içerecek. Bekleyip göreceğiz. Ama oyuncuları korkutmak için kullandıkları taktikleri biraz daha değiştirseler artık iyi olur diye düşünüyorum. Bol oyunlar.

 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları tatlim sohbet Mobil Chat