![]() |
Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help Help departmanları polemiğimize, TRSohbet.COM Help departmanı ile devam ediyoruz. TRSohbet.COM Help Departmanını Tanıyalım; Help Koordinatörü : wish HELP YÖNETİM BİRİMİ Genel Sorumlular : Janberk, Ayaz, Siyah, Fear Müfettiş (Kıdem II) : - Müfettiş (Kıdem I): İdari Sorumlu (Kıdem III) : Su`Perisi İdari Sorumlu (Kıdem II) : System İdari Sorumlu (Kıdem I) : - Eğitim Sorumlusu (Kıdem III) : - Eğitim Sorumlusu (Kıdem II) : Myheart, Sempatik Eğitim Sorumlusu (Kıdem I) : happy HELP TEMEL BİRİM Ekip Lideri (Kıdem VII) : JolenE İstihbarat Yetkilisi (Kıdem VI) : JetoN Yardım ve Eğitim Görevlisi (Kıdem V) : Avci, Kustah Yardım Görevlisi (Kıdem IV) : Strange Yardım Görevlisi (Kıdem III) : Dost Yardım Görevlisi (Kıdem II) : Sarmaşık, KanKi, mestikeri, iSyan, ihtiyar Yardım Görevlisi (Kıdem I) : Emrah Çaylak Helper : Deli_Mavi, BaShKaN, SeLCuK_Gs, Suikastc Stajyer Helper : PlaneT, Leo BİLGİ : Sürekli güncellenen kadro takibi için [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız. Yönetim Sistemi;
A-) TEMEL BİRİM a) Ekip Komitesi B-) YÖNETİM BİRİMİ b) Eğitim Komitesi c) İdari Komite d) Denetim Komitesi * Üstteki şemada, yukarıdan aşağı gidildikçe ekip içerisindeki kıdem, sorumluluk ve yetki artmaktadır.* Yetki seviyeleri içinde belirtilen herbir kıdem, kişinin üstlüğünü (bilgi, tecrübe, olgunluk, eskilik) simgelemektedir. BİLGİ : Yetki sistemi ile ilgili ayrıntılı bilgi için, [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.
* Sınav konuları: Unreal3.2.3-SAO tabanlı IRCd (/helpop) komutları ve SAOServices-1.0.1 tabanlı (CS, NS, MS) servis komutları. * Sınava katılacak olan adayın, nick bilgilerindeki "toplam online süresi" en az 1 gün olmalıdır. * Nick bilgilerindeki "toplam online süresi" 1 gün veya daha fazla olan adaylar, #helpsinav haricinde bulundukları tüm kanallardan çıkıp, /silence + komutu ile özellerini kapatıp, sınav yetkilisinin direktiflerini beklemelidirler. * Sınav sonunda başarılı olan aday, HelpTeam kadrosuna "Stajyer" seviyesi ile başlar ve 3 gün süren bir deneme periyoduna katılır. Eğitimler ise #helpegitim kanalındaki HTYS ve HTSC eğitim/soru-cevap sistemleri üzerinden yapılmaktadır. Ayrıca #egitim kanalında, kişisel eğitimlerimiz HelpTeam eğitmenleri tarafından hergün düzenli olarak verilmektedir. * Bot Eğitim konuları: ChanServ, NickServ, MemoServ, who, akick, ignore, wildcard, kanal ve rumuz kipleri
* Kanala giren kullanıcının aynı anda birden fazla helper tarafından karşılanmasını ve kullanılan alias'ların yarattığı görüntü kirliliğini engellemek. * Karşılama sistemini, sanki bir bankanın müşteri hizmetleri gibi bireysel ve kişiye özel atama yaparak kusursuza yakın ve en profesyonel hale getirmek. BİLGİ : Atama sistemi ile ilgili ayrıntılı bilgi için, [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.
BİLGİ : Erişim Listesi Veriabanı ile ilgili ayrıntılı bilgi için, [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.
Bölümler A. ELV Kayıt Hataları B. Kural Hataları C. Uygulama Hataları (Yeni Yetki Sistemi) D. Diğer Hatalar BİLGİ : Sıkça Yapılan hatalar ile ilgili ayrıntılı bilgi için [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.
2- Terfi işlemi, kişi/kişilerin help kanallarına olan ilgi ve alakası, bilgi derecesi ve karakteristik özellikleri olarak 3 temel kısıma dayalı olarak gerçekleşecektir. 3- Terfi işlemleri, Terfi Sorumluları'nın bilgisi dahilinde olacağından, bu işleme bağlantılı olarak yetki düşürme işlemleri de aynı şekilde Terfi Sorumluları'nın bilgisi dahilinde gerçekleşecektir. 4- Yapılan terfiler ve yetki düşürülme işlemleri mutlak suretle Erişim Listesi Veritabanı (ELV) kayıtları kısmına işlenecektir. BİLGİ : Terfi Prosedürü hakkında ayrıntılı bilgi için, [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.
NOT : Yukarıdaki bilgilerin tamamı, wish nickli yetkiliden alınmıştır. TRSohbet.COM Help departmanın artıları eksileri ve görüşlerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde belirtebilirsiniz... |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help Güzel ekip basarılar |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help MİLLİ GÜVENLİK KURULU GİBİ MÜBAREK :)) başarılar abartılı olsada yazdıklarınız emek vermişsiniz başarılar trsohbet |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help Alıntı:
Adamı gülmekten koparmaya birebirsiniz :D |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help başarılar. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help Başarılar TRSohbet. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help Sistem güzel, başarılar dlierim.. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help Mükemmel Sistemi Olan Ender Sunucu Help Birimleriden 1'i Çok Beğendiğim ve Hayranı Olduğum Sistem Başarılı Bir Ekip |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help SAOServices-1.0.1 tabanlı derken 0 dan SAOServices mi yazılmıs :) Basarilar |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help Başarılar.. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help System Güzel Başarılar Diliyorum. KIDEM Olayıda Güzel alt devre üst devre Muhabbeti Olmuyordur. İnş. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help Bu zamana kadar gördüğüm en iyi help departmanı, başarılarının devamını diliyorum.. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help Biraz fazla abartılmış gibi. Başarılar trsohbet.com |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help Alıntı:
|
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help Alıntı:
Bende ilk defa boyle bir help departmanina denk geliyorum, abarti demiyelimde, sistemi oturtmuslar ise cok saglam diyebiliriz, tabiki yonetimlerinin icinde olmadan bu yonetim sistemlerine direkten onay vermekde olamaz, basarilar dileriz.. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help evet popsy en güzel açıklamayı sen yaptın bnmkinin üzerine civata somun gibi oturdu :) |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help Sistem gayet güzel. Basarilar TRSohbet. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help şimdi gene bir şey sölicem yanlış anlaşılmasın müfettiş istihbarat şefi idari sorumlu teftiş kurulu mubarek bankamı burası yahu :) yani böle kurumsal şirket banka holding kamu kurumu vb gibi kurumsal şirketlerin yönetici terimleri buraya biraz abes abartı olmuş irc yönetici terimlerini bile böle argümanlarla süslersek bize sonra canım türkiyemin canım insanları derler :) başarılar hatam varsa af ola |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help Başarılar.. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help Başarılar.. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help Güzel Güzel.. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help 11. haftanın Help departmanı polemiği olan TRSohbet.NET / #Help polemiği sona ermiştir. Yorumları için tüm kullanıcılarımıza teşekkür ederiz. |
Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:59. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2025 IRCForumlari.Net Sparhawk