IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası

IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası (https://www.ircforumlari.net/)
-   2009 Yılına ait Polemikler (https://www.ircforumlari.net/2009-yilina-ait-polemikler/)
-   -   Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help (https://www.ircforumlari.net/2009-yilina-ait-polemikler/209224-haftanin-help-departman-polemigi-lt-11-gt-trsohbetcom-help.html)

Daemnia 14 Mayıs 2009 15:18

Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help
 
Help departmanları polemiğimize, TRSohbet.COM Help departmanı ile devam ediyoruz.


TRSohbet.COM Help Departmanını Tanıyalım;

Help Koordinatörü : wish

HELP YÖNETİM BİRİMİ
Genel Sorumlular : Janberk, Ayaz, Siyah, Fear
Müfettiş (Kıdem II) : -
Müfettiş (Kıdem I):
İdari Sorumlu (Kıdem III) : Su`Perisi
İdari Sorumlu (Kıdem II) : System
İdari Sorumlu (Kıdem I) : -
Eğitim Sorumlusu (Kıdem III) : -
Eğitim Sorumlusu (Kıdem II) :
Myheart, Sempatik
Eğitim Sorumlusu (Kıdem I) : happy

HELP TEMEL BİRİM
Ekip Lideri (Kıdem VII) :
JolenE
İstihbarat Yetkilisi (Kıdem VI) : JetoN
Yardım ve Eğitim Görevlisi (Kıdem V) : Avci, Kustah
Yardım Görevlisi (Kıdem IV) : Strange
Yardım Görevlisi (Kıdem III) : Dost
Yardım Görevlisi (Kıdem II) : Sarmaşık, KanKi, mestikeri, iSyan, ihtiyar
Yardım Görevlisi (Kıdem I) : Emrah
Çaylak Helper : Deli_Mavi, BaShKaN, SeLCuK_Gs, Suikastc
Stajyer Helper : PlaneT, Leo

BİLGİ : Sürekli güncellenen kadro takibi için [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.


Yönetim Sistemi;

  • Yetki Sistemi
HelpTeam yeni yetki sistemine göre kendi içinde aşağıda gösterildiği şekilde 2 birime ve 4 komiteye ayrılmıştır.

A-) TEMEL BİRİM
a) Ekip Komitesi
B-) YÖNETİM BİRİMİ
b) Eğitim Komitesi
c) İdari Komite
d) Denetim Komitesi
* Üstteki şemada, yukarıdan aşağı gidildikçe ekip içerisindeki kıdem, sorumluluk ve yetki artmaktadır.*
Yetki seviyeleri içinde belirtilen herbir kıdem, kişinin üstlüğünü (bilgi, tecrübe, olgunluk, eskilik) simgelemektedir.

BİLGİ : Yetki sistemi ile ilgili ayrıntılı bilgi için, [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.



  • Sınav ve Eğitim Sistemi
Helper Seçme Sınavı, #helpsinav kanalına girip, sınav olma talebinde bulunan adaylara, kişisel olarak yapılmaktadır.

* Sınav konuları: Unreal3.2.3-SAO tabanlı IRCd (/helpop) komutları ve SAOServices-1.0.1 tabanlı (CS, NS, MS) servis komutları.

* Sınava katılacak olan adayın, nick bilgilerindeki "toplam online süresi" en az 1 gün olmalıdır.

* Nick bilgilerindeki "toplam online süresi" 1 gün veya daha fazla olan adaylar, #helpsinav haricinde bulundukları tüm kanallardan çıkıp, /silence + komutu ile özellerini kapatıp, sınav yetkilisinin direktiflerini beklemelidirler.

* Sınav sonunda başarılı olan aday, HelpTeam kadrosuna "Stajyer" seviyesi ile başlar ve 3 gün süren bir deneme periyoduna katılır.

Eğitimler ise #helpegitim kanalındaki HTYS ve HTSC eğitim/soru-cevap sistemleri üzerinden yapılmaktadır. Ayrıca #egitim kanalında, kişisel eğitimlerimiz HelpTeam eğitmenleri tarafından hergün düzenli olarak verilmektedir.

* Bot Eğitim konuları: ChanServ, NickServ, MemoServ, who, akick, ignore, wildcard, kanal ve rumuz kipleri


  • Atama Sistemi
Sistemin hedefi;
* Kanala giren kullanıcının aynı anda birden fazla helper tarafından karşılanmasını ve kullanılan alias'ların yarattığı görüntü kirliliğini engellemek.
* Karşılama sistemini, sanki bir bankanın müşteri hizmetleri gibi bireysel ve kişiye özel atama yaparak kusursuza yakın ve en profesyonel hale getirmek.

BİLGİ : Atama sistemi ile ilgili ayrıntılı bilgi için, [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.


  • Erişim Listesi Veriabanı
HelpTeam ekibindeki tüm access değişiklikleri (eklenenler, silinenler, bütün terfiler, yetkisi düşürülenler, rumuz değişiklikleri) web site üzerinden takip etmek mümkün.

BİLGİ : Erişim Listesi Veriabanı ile ilgili ayrıntılı bilgi için, [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.

  • Sıkça Yapılan Hatalar
Sıkça Yapılan Hatalar (SYH) bölümü, HelpTeam içerisinde çeşitli bölümlerde, yöneticiler olarak sıkça karşılaştığımız, ekip üyeleri tarafından sıkça yapılan kural ve uygulama hatalarını maddelemek ve bu hataların doğrularını göstermek için açılmıştır.

Bölümler
A. ELV Kayıt Hataları
B. Kural Hataları
C. Uygulama Hataları (Yeni Yetki Sistemi)
D. Diğer Hatalar

BİLGİ : Sıkça Yapılan hatalar ile ilgili ayrıntılı bilgi için [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.

  • Terfi Prosedürü
1- Help yöneticilerinin yapacağı terfiler için mutlak suretle Terfi Sorumluları'nın onayı alınacaktır. Terfi Sorumluları'nın onayı alınmadan terfi işlemi gerçekleştirilmeyecektir.

2- Terfi işlemi, kişi/kişilerin help kanallarına olan ilgi ve alakası, bilgi derecesi ve karakteristik özellikleri olarak 3 temel kısıma dayalı olarak gerçekleşecektir.

3- Terfi işlemleri, Terfi Sorumluları'nın bilgisi dahilinde olacağından, bu işleme bağlantılı olarak yetki düşürme işlemleri de aynı şekilde Terfi Sorumluları'nın bilgisi dahilinde gerçekleşecektir.

4- Yapılan terfiler ve yetki düşürülme işlemleri mutlak suretle Erişim Listesi Veritabanı (ELV) kayıtları kısmına işlenecektir.

BİLGİ : Terfi Prosedürü hakkında ayrıntılı bilgi için, [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.

  • TRSohbet kullanıcıları ve Global Operatörler için hazırlanmış olan yardım dökümanına [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ulaşabilirsiniz.
  • Çeşitli konular üzerine kayıtlanmış olan eğitim kayıtlarına [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ulaşabilirsiniz.
Kısaca; herşey bilgi merkezi ( [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ) üzerinden belirli prosedürler ve belirlenmiş formatlar üzerinden yürümekte, kayıt altına alınmakta ve arşivlenmektedir.

NOT : Yukarıdaki bilgilerin tamamı, wish nickli yetkiliden alınmıştır.

TRSohbet.COM Help departmanın artıları eksileri ve görüşlerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde belirtebilirsiniz...

GuneL 14 Mayıs 2009 16:19

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help
 
Güzel ekip basarılar

badcat 14 Mayıs 2009 17:54

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help
 
MİLLİ GÜVENLİK KURULU GİBİ MÜBAREK :))

başarılar abartılı olsada yazdıklarınız emek vermişsiniz
başarılar trsohbet

Mustafa 14 Mayıs 2009 19:12

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help
 
Alıntı:

badcat Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 711065)
MİLLİ GÜVENLİK KURULU GİBİ MÜBAREK :))

başarılar abartılı olsada yazdıklarınız emek vermişsiniz
başarılar trsohbet



Adamı gülmekten koparmaya birebirsiniz :D

KartaL 14 Mayıs 2009 20:12

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help
 
başarılar.

Drazen 14 Mayıs 2009 20:37

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help
 
Başarılar TRSohbet.

Serhat 14 Mayıs 2009 22:24

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help
 
Sistem güzel, başarılar dlierim..

Heavenly 15 Mayıs 2009 12:26

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help
 
Mükemmel Sistemi Olan Ender Sunucu Help Birimleriden 1'i Çok Beğendiğim ve Hayranı Olduğum Sistem Başarılı Bir Ekip

toXic 15 Mayıs 2009 13:21

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help
 
SAOServices-1.0.1 tabanlı derken 0 dan SAOServices mi yazılmıs :)

Basarilar

Slipknot 15 Mayıs 2009 14:20

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help
 
Başarılar..

KoяαY 15 Mayıs 2009 19:06

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help
 
System Güzel Başarılar Diliyorum. KIDEM Olayıda Güzel alt devre üst devre Muhabbeti Olmuyordur. İnş.

LeFleAu 26 Mayıs 2009 00:12

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help
 
Bu zamana kadar gördüğüm en iyi help departmanı, başarılarının devamını diliyorum..

Survivor 26 Mayıs 2009 00:17

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help
 
Biraz fazla abartılmış gibi. Başarılar trsohbet.com

badcat 26 Mayıs 2009 01:04

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help
 
Alıntı:

LeFleAu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 719148)
Bu zamana kadar gördüğüm en iyi help departmanı, başarılarının devamını diliyorum..

sanırım hiç help departmanı görmedin o yüzden bunu diyorsun kardeşim

PopSy 26 Mayıs 2009 01:11

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help
 
Alıntı:

badcat Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 719182)
sanırım hiç help departmanı görmedin o yüzden bunu diyorsun kardeşim

Boylesi pek gorulmemis olsa gerek demi arkadasim..
Bende ilk defa boyle bir help departmanina denk geliyorum, abarti demiyelimde, sistemi oturtmuslar ise cok saglam diyebiliriz, tabiki yonetimlerinin icinde olmadan bu yonetim sistemlerine direkten onay vermekde olamaz, basarilar dileriz..

badcat 26 Mayıs 2009 01:18

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help
 
evet popsy en güzel açıklamayı sen yaptın bnmkinin üzerine civata somun gibi oturdu :)

stonecypher 26 Mayıs 2009 12:02

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help
 
Sistem gayet güzel. Basarilar TRSohbet.

VEGA 26 Mayıs 2009 21:11

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help
 
şimdi gene bir şey sölicem yanlış anlaşılmasın müfettiş istihbarat şefi idari sorumlu teftiş kurulu mubarek bankamı burası yahu :) yani böle kurumsal şirket banka holding kamu kurumu vb gibi kurumsal şirketlerin yönetici terimleri buraya biraz abes abartı olmuş irc yönetici terimlerini bile böle argümanlarla süslersek bize sonra canım türkiyemin canım insanları derler :) başarılar hatam varsa af ola

Nod 28 Mayıs 2009 13:08

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help
 
Başarılar..

Nammed 02 Haziran 2009 17:58

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help
 
Başarılar..

-xLine- 03 Haziran 2009 12:43

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help
 
Güzel Güzel..

Daemnia 06 Haziran 2009 16:17

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help
 
11. haftanın Help departmanı polemiği olan TRSohbet.NET / #Help polemiği sona ermiştir.

Yorumları için tüm kullanıcılarımıza teşekkür ederiz.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:59.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2025 IRCForumlari.Net Sparhawk