IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  kral sohbet




Yeni Konu aç Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 14 Mayıs 2009, 15:18   #1
Çevrimdışı
Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help


sohbet


Help departmanları polemiğimize, TRSohbet.COM Help departmanı ile devam ediyoruz.


TRSohbet.COM Help Departmanını Tanıyalım;

Help Koordinatörü : wish

HELP YÖNETİM BİRİMİ
Genel Sorumlular : Janberk, Ayaz, Siyah, Fear
Müfettiş (Kıdem II) : -
Müfettiş (Kıdem I):
İdari Sorumlu (Kıdem III) : Su`Perisi
İdari Sorumlu (Kıdem II) : System
İdari Sorumlu (Kıdem I) : -
Eğitim Sorumlusu (Kıdem III) : -
Eğitim Sorumlusu (Kıdem II) :
Myheart, Sempatik
Eğitim Sorumlusu (Kıdem I) : happy

HELP TEMEL BİRİM
Ekip Lideri (Kıdem VII) :
JolenE
İstihbarat Yetkilisi (Kıdem VI) : JetoN
Yardım ve Eğitim Görevlisi (Kıdem V) : Avci, Kustah
Yardım Görevlisi (Kıdem IV) : Strange
Yardım Görevlisi (Kıdem III) : Dost
Yardım Görevlisi (Kıdem II) : Sarmaşık, KanKi, mestikeri, iSyan, ihtiyar
Yardım Görevlisi (Kıdem I) : Emrah
Çaylak Helper : Deli_Mavi, BaShKaN, SeLCuK_Gs, Suikastc
Stajyer Helper : PlaneT, Leo

BİLGİ : Sürekli güncellenen kadro takibi için [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.


Yönetim Sistemi;

  • Yetki Sistemi
HelpTeam yeni yetki sistemine göre kendi içinde aşağıda gösterildiği şekilde 2 birime ve 4 komiteye ayrılmıştır.

A-) TEMEL BİRİM
a) Ekip Komitesi
B-) YÖNETİM BİRİMİ
b) Eğitim Komitesi
c) İdari Komite
d) Denetim Komitesi
* Üstteki şemada, yukarıdan aşağı gidildikçe ekip içerisindeki kıdem, sorumluluk ve yetki artmaktadır.*
Yetki seviyeleri içinde belirtilen herbir kıdem, kişinin üstlüğünü (bilgi, tecrübe, olgunluk, eskilik) simgelemektedir.

BİLGİ : Yetki sistemi ile ilgili ayrıntılı bilgi için, [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.



  • Sınav ve Eğitim Sistemi
Helper Seçme Sınavı, #helpsinav kanalına girip, sınav olma talebinde bulunan adaylara, kişisel olarak yapılmaktadır.

* Sınav konuları: Unreal3.2.3-SAO tabanlı IRCd (/helpop) komutları ve SAOServices-1.0.1 tabanlı (CS, NS, MS) servis komutları.

* Sınava katılacak olan adayın, nick bilgilerindeki "toplam online süresi" en az 1 gün olmalıdır.

* Nick bilgilerindeki "toplam online süresi" 1 gün veya daha fazla olan adaylar, #helpsinav haricinde bulundukları tüm kanallardan çıkıp, /silence + komutu ile özellerini kapatıp, sınav yetkilisinin direktiflerini beklemelidirler.

* Sınav sonunda başarılı olan aday, HelpTeam kadrosuna "Stajyer" seviyesi ile başlar ve 3 gün süren bir deneme periyoduna katılır.

Eğitimler ise #helpegitim kanalındaki HTYS ve HTSC eğitim/soru-cevap sistemleri üzerinden yapılmaktadır. Ayrıca #egitim kanalında, kişisel eğitimlerimiz HelpTeam eğitmenleri tarafından hergün düzenli olarak verilmektedir.

* Bot Eğitim konuları: ChanServ, NickServ, MemoServ, who, akick, ignore, wildcard, kanal ve rumuz kipleri


  • Atama Sistemi
Sistemin hedefi;
* Kanala giren kullanıcının aynı anda birden fazla helper tarafından karşılanmasını ve kullanılan alias'ların yarattığı görüntü kirliliğini engellemek.
* Karşılama sistemini, sanki bir bankanın müşteri hizmetleri gibi bireysel ve kişiye özel atama yaparak kusursuza yakın ve en profesyonel hale getirmek.

BİLGİ : Atama sistemi ile ilgili ayrıntılı bilgi için, [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.


  • Erişim Listesi Veriabanı
HelpTeam ekibindeki tüm access değişiklikleri (eklenenler, silinenler, bütün terfiler, yetkisi düşürülenler, rumuz değişiklikleri) web site üzerinden takip etmek mümkün.

BİLGİ : Erişim Listesi Veriabanı ile ilgili ayrıntılı bilgi için, [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.

  • Sıkça Yapılan Hatalar
Sıkça Yapılan Hatalar (SYH) bölümü, HelpTeam içerisinde çeşitli bölümlerde, yöneticiler olarak sıkça karşılaştığımız, ekip üyeleri tarafından sıkça yapılan kural ve uygulama hatalarını maddelemek ve bu hataların doğrularını göstermek için açılmıştır.

Bölümler
A. ELV Kayıt Hataları
B. Kural Hataları
C. Uygulama Hataları (Yeni Yetki Sistemi)
D. Diğer Hatalar

BİLGİ : Sıkça Yapılan hatalar ile ilgili ayrıntılı bilgi için [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.

  • Terfi Prosedürü
1- Help yöneticilerinin yapacağı terfiler için mutlak suretle Terfi Sorumluları'nın onayı alınacaktır. Terfi Sorumluları'nın onayı alınmadan terfi işlemi gerçekleştirilmeyecektir.

2- Terfi işlemi, kişi/kişilerin help kanallarına olan ilgi ve alakası, bilgi derecesi ve karakteristik özellikleri olarak 3 temel kısıma dayalı olarak gerçekleşecektir.

3- Terfi işlemleri, Terfi Sorumluları'nın bilgisi dahilinde olacağından, bu işleme bağlantılı olarak yetki düşürme işlemleri de aynı şekilde Terfi Sorumluları'nın bilgisi dahilinde gerçekleşecektir.

4- Yapılan terfiler ve yetki düşürülme işlemleri mutlak suretle Erişim Listesi Veritabanı (ELV) kayıtları kısmına işlenecektir.

BİLGİ : Terfi Prosedürü hakkında ayrıntılı bilgi için, [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.

  • TRSohbet kullanıcıları ve Global Operatörler için hazırlanmış olan yardım dökümanına [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ulaşabilirsiniz.
  • Çeşitli konular üzerine kayıtlanmış olan eğitim kayıtlarına [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ulaşabilirsiniz.
Kısaca; herşey bilgi merkezi ( [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ) üzerinden belirli prosedürler ve belirlenmiş formatlar üzerinden yürümekte, kayıt altına alınmakta ve arşivlenmektedir.

NOT : Yukarıdaki bilgilerin tamamı, wish nickli yetkiliden alınmıştır.

TRSohbet.COM Help departmanın artıları eksileri ve görüşlerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde belirtebilirsiniz...
Help departmanları polemiğimize, TRSohbet.COM Help departmanı ile devam ediyoruz.


TRSohbet.COM Help Departmanını Tanıyalım;

Help Koordinatörü : wish

HELP YÖNETİM BİRİMİ
Genel Sorumlular : Janberk, Ayaz, Siyah, Fear
Müfettiş (Kıdem II) : -
Müfettiş (Kıdem I):
İdari Sorumlu (Kıdem III) : Su`Perisi
İdari Sorumlu (Kıdem II) : System
İdari Sorumlu (Kıdem I) : -
Eğitim Sorumlusu (Kıdem III) : -
Eğitim Sorumlusu (Kıdem II) :
Myheart, Sempatik
Eğitim Sorumlusu (Kıdem I) : happy

HELP TEMEL BİRİM
Ekip Lideri (Kıdem VII) :
JolenE
İstihbarat Yetkilisi (Kıdem VI) : JetoN
Yardım ve Eğitim Görevlisi (Kıdem V) : Avci, Kustah
Yardım Görevlisi (Kıdem IV) : Strange
Yardım Görevlisi (Kıdem III) : Dost
Yardım Görevlisi (Kıdem II) : Sarmaşık, KanKi, mestikeri, iSyan, ihtiyar
Yardım Görevlisi (Kıdem I) : Emrah
Çaylak Helper : Deli_Mavi, BaShKaN, SeLCuK_Gs, Suikastc
Stajyer Helper : PlaneT, Leo

BİLGİ : Sürekli güncellenen kadro takibi için [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.


Yönetim Sistemi;

  • Yetki Sistemi
HelpTeam yeni yetki sistemine göre kendi içinde aşağıda gösterildiği şekilde 2 birime ve 4 komiteye ayrılmıştır.

A-) TEMEL BİRİM
a) Ekip Komitesi
B-) YÖNETİM BİRİMİ
b) Eğitim Komitesi
c) İdari Komite
d) Denetim Komitesi
* Üstteki şemada, yukarıdan aşağı gidildikçe ekip içerisindeki kıdem, sorumluluk ve yetki artmaktadır.*
Yetki seviyeleri içinde belirtilen herbir kıdem, kişinin üstlüğünü (bilgi, tecrübe, olgunluk, eskilik) simgelemektedir.

BİLGİ : Yetki sistemi ile ilgili ayrıntılı bilgi için, [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.



  • Sınav ve Eğitim Sistemi
Helper Seçme Sınavı, #helpsinav kanalına girip, sınav olma talebinde bulunan adaylara, kişisel olarak yapılmaktadır.

* Sınav konuları: Unreal3.2.3-SAO tabanlı IRCd (/helpop) komutları ve SAOServices-1.0.1 tabanlı (CS, NS, MS) servis komutları.

* Sınava katılacak olan adayın, nick bilgilerindeki "toplam online süresi" en az 1 gün olmalıdır.

* Nick bilgilerindeki "toplam online süresi" 1 gün veya daha fazla olan adaylar, #helpsinav haricinde bulundukları tüm kanallardan çıkıp, /silence + komutu ile özellerini kapatıp, sınav yetkilisinin direktiflerini beklemelidirler.

* Sınav sonunda başarılı olan aday, HelpTeam kadrosuna "Stajyer" seviyesi ile başlar ve 3 gün süren bir deneme periyoduna katılır.

Eğitimler ise #helpegitim kanalındaki HTYS ve HTSC eğitim/soru-cevap sistemleri üzerinden yapılmaktadır. Ayrıca #egitim kanalında, kişisel eğitimlerimiz HelpTeam eğitmenleri tarafından hergün düzenli olarak verilmektedir.

* Bot Eğitim konuları: ChanServ, NickServ, MemoServ, who, akick, ignore, wildcard, kanal ve rumuz kipleri


  • Atama Sistemi
Sistemin hedefi;
* Kanala giren kullanıcının aynı anda birden fazla helper tarafından karşılanmasını ve kullanılan alias'ların yarattığı görüntü kirliliğini engellemek.
* Karşılama sistemini, sanki bir bankanın müşteri hizmetleri gibi bireysel ve kişiye özel atama yaparak kusursuza yakın ve en profesyonel hale getirmek.

BİLGİ : Atama sistemi ile ilgili ayrıntılı bilgi için, [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.


  • Erişim Listesi Veriabanı
HelpTeam ekibindeki tüm access değişiklikleri (eklenenler, silinenler, bütün terfiler, yetkisi düşürülenler, rumuz değişiklikleri) web site üzerinden takip etmek mümkün.

BİLGİ : Erişim Listesi Veriabanı ile ilgili ayrıntılı bilgi için, [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.

  • Sıkça Yapılan Hatalar
Sıkça Yapılan Hatalar (SYH) bölümü, HelpTeam içerisinde çeşitli bölümlerde, yöneticiler olarak sıkça karşılaştığımız, ekip üyeleri tarafından sıkça yapılan kural ve uygulama hatalarını maddelemek ve bu hataların doğrularını göstermek için açılmıştır.

Bölümler
A. ELV Kayıt Hataları
B. Kural Hataları
C. Uygulama Hataları (Yeni Yetki Sistemi)
D. Diğer Hatalar

BİLGİ : Sıkça Yapılan hatalar ile ilgili ayrıntılı bilgi için [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.

  • Terfi Prosedürü
1- Help yöneticilerinin yapacağı terfiler için mutlak suretle Terfi Sorumluları'nın onayı alınacaktır. Terfi Sorumluları'nın onayı alınmadan terfi işlemi gerçekleştirilmeyecektir.

2- Terfi işlemi, kişi/kişilerin help kanallarına olan ilgi ve alakası, bilgi derecesi ve karakteristik özellikleri olarak 3 temel kısıma dayalı olarak gerçekleşecektir.

3- Terfi işlemleri, Terfi Sorumluları'nın bilgisi dahilinde olacağından, bu işleme bağlantılı olarak yetki düşürme işlemleri de aynı şekilde Terfi Sorumluları'nın bilgisi dahilinde gerçekleşecektir.

4- Yapılan terfiler ve yetki düşürülme işlemleri mutlak suretle Erişim Listesi Veritabanı (ELV) kayıtları kısmına işlenecektir.

BİLGİ : Terfi Prosedürü hakkında ayrıntılı bilgi için, [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.

  • TRSohbet kullanıcıları ve Global Operatörler için hazırlanmış olan yardım dökümanına [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ulaşabilirsiniz.
  • Çeşitli konular üzerine kayıtlanmış olan eğitim kayıtlarına [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ulaşabilirsiniz.
Kısaca; herşey bilgi merkezi ( [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ) üzerinden belirli prosedürler ve belirlenmiş formatlar üzerinden yürümekte, kayıt altına alınmakta ve arşivlenmektedir.

NOT : Yukarıdaki bilgilerin tamamı, wish nickli yetkiliden alınmıştır.

TRSohbet.COM Help departmanın artıları eksileri ve görüşlerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde belirtebilirsiniz...

Konu Su`Perisi tarafından (22 Kasım 2012 Saat 01:23 ) değiştirilmiştir.
 

IRCForumlari.NET Reklamlar
radyo44.com.tr
Alt 14 Mayıs 2009, 16:19   #2
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help




Güzel ekip basarılar

 

Alt 14 Mayıs 2009, 17:54   #3
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help




MİLLİ GÜVENLİK KURULU GİBİ MÜBAREK
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
)

başarılar abartılı olsada yazdıklarınız emek vermişsiniz
başarılar trsohbet

 

Alt 14 Mayıs 2009, 19:12   #4
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help




badcat Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
MİLLİ GÜVENLİK KURULU GİBİ MÜBAREK
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
)

başarılar abartılı olsada yazdıklarınız emek vermişsiniz
başarılar trsohbet



Adamı gülmekten koparmaya birebirsiniz
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

 

Alt 14 Mayıs 2009, 20:12   #5
Çevrimiçi
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help




başarılar.

__________________
Hilalin gölgesinde adalet ol, merhamet ol, derman ol.
Gazi ol, DEVLET OL.
 

Alt 14 Mayıs 2009, 20:37   #6
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help




Başarılar TRSohbet.

 

Alt 14 Mayıs 2009, 22:24   #7
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help




Sistem güzel, başarılar dlierim..

 

Alt 15 Mayıs 2009, 12:26   #8
Çevrimiçi
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help




Mükemmel Sistemi Olan Ender Sunucu Help Birimleriden 1'i Çok Beğendiğim ve Hayranı Olduğum Sistem Başarılı Bir Ekip

__________________
Korkuyorsan yapma,
yapıyorsan korkma..

wake the fuck up samurai we have a city to burn..


Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.




 

Alt 15 Mayıs 2009, 13:21   #9
Çevrimiçi
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help




SAOServices-1.0.1 tabanlı derken 0 dan SAOServices mi yazılmıs
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Basarilar

 

Alt 15 Mayıs 2009, 14:20   #10
Çevrimiçi
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help




Başarılar..

 

Konu Kapatılmıştır

Etiketler
#help, >, <, 11, departman, haftanin, haftanın, polemiği, polemigi, trsohbetcom

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Haftanın Polemiği < 8 > TRSohbet.Com Thetis 2013 Polemikleri 8 29 Mayıs 2013 01:09
Haftanın Help Departman Polemiği < 2 > TRSohbet.com / #Help Bulut 2013 Yılına ait Polemikler 19 09 Mart 2013 14:58
Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > TRSohbet.Com / #Help Ezgi 2012 Yılına ait Polemikler 12 01 Ekim 2012 12:21
Haftanın Help Departman Polemiği < 12 > trsohbet.com / #help Ocean 2011 Yılına ait Polemikler 29 03 Aralık 2011 19:29
Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > TRSohbet.COM / #Help stonecypher 2010 Yılına ait Polemikler 19 07 Eylül 2010 00:25