IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet odaları

>
+
Etiketlenen Kullanıcılar

41Beğeni(ler)

 
 
LinkBack Seçenekler Stil
Prev önceki Mesaj   sonraki Mesaj Next
Alt 12 Şubat 2013, 15:27   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (1)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Haftanın Help Departman Polemiği < 2 > TRSohbet.com / #Help




Merhaba sevgili IRCForumlari.Net kullanıcıları,

2013 yılının 2'nci #Help kanalı polemik konusu olarak "TRSohbet.Com" #Help 'i belirledik.



TRSohbet Sohbet Sunucusu / Yardım Ekibi Kadrosu

Genel Koordinatör: Ekin
-
#HELP YÖNETİM BİRİMİ
* Genel Sorumlu: KaranLIK Fearless
* Helpmaster :
* İdari Helpsop (Kıdem II)
* İdari Helpsop (Kıdem I): Sensitive
* Helpsop (Kıdem II): DeviL
* Helpsop (Kıdem I): Jn`w thunderboLt
-
#HELP EĞİTİM BİRİMİ
* Eğitim Birimi Sorumlusu: thunderboLt
* Eğitmen Sorumlusu: Eos
* Eğitmen (Kıdem III): Jn`w
* Eğitmen (Kıdem II): Sensitive Mehmet
* Eğitmen (Kıdem I): EasterneR Thetis
-
#HELP TEMEL BİRİM
* Ekip Lideri: Eos
* Helper (Kıdem VI): EasterneR
* Helper (Kıdem V): Mehmet Thetis
* Helper (Kıdem IV): LooPuS Poseidon Roax GNU
* Helper (Kıdem III): siyah Açe Rhomantic
* Helper (Kıdem II): Aysi RoSaa RuhSaR Anason Ezgi
* Helper (Kıdem I): Sound AdviSorry Ekrem Rehavi
* Stajyer Helper:
-
* #mIRCHelp Founder: thunderboLt



TRSohbet HelpTeam Kanallari
-
#help *** Bu kanal sunucu uzerindeki kullanicilara SAOServices-1.0.1 ve Unreal3.2.3-SAO hakkinda komutsal destek vermek icin kurulmustur. Kanal surekli +m modunda olup, ogrenme amacli bekleme yapmak isteyen kullanicilara aciktir.
-
#helpteam *** Help Departmani yetkililerinin bulundugu ortak kanaldir. Genel iletisim odasi olmakla beraber help botunun atama yaptigi kanaldir. #help kanalina giren kullaniciya bot #Helpteam kanalinda yetkili atar ve ilgili helper kullaniciya yardim verir.
-
#helpstaff *** Yardim gorevlisi adaylarinin egitim aldigi kanaldir. Gun icerisinde egitmenler tarafindan egitimler verilir. (#helpstaff kanalinda egitim alan bir aday olmasi durumunda diger egitimler icin #helpstaff1 ve #helpstaff2 kanallari kullanilir. Ayni anda bir egitmen sadece bir adaya egitim verir, tum egitimler birebir gerceklestirilir. #helpstaff3 kanalinda stajyer ve kidem I helperlar icin simulasyon egitimleri gerceklestirilir.)
-
#helpegitim *** Komut soru oyun botunun bulundugu kanaldir. Sunucudaki her kullanicinin IRCd/Services/mIRC bilgilerini gelistirmek icin vakit gecirebildigi kanaldir. (Oyuna katilabilmek icin kayitli nick sarti aranir.)
-
#helpsinav *** Yardim gorevlisi adaylarinin kisisel sinava tabi tutuldugu kanaldir.
-
#helpsop *** Help yonetim kurulu uyelerinin iletisim kanalidir.
-
#helpmaster *** Helpmaster, Genel Sorumlu ve Koordinatorun gerek goruldukce kullandigi kanaldir. Bilgi alisverisi ve karar alimi icin kullanilir.
-
#mirchelp *** Alias/Remote/Popups ve benzeri mIRC kodlari hakkinda kullanicilarin destek aldigi kanaldir. Bununla birlikte isteyen helperlara client egitimi verilir, bilgi alisverisi icin kullanilir.
-
#egitmen *** Help Egitim Birimi uyelerinin bulundugu kanaldir. Tum adaylarin kayitlari HTYS botu uzerinden tutulur. Egitim birimi disindan kanala giris yasaktir. Birim kendi icinde bagimsizdir ancak koordinatore baglidir.
-
-
TRSohbet HelpTeam Departman Botlari
-
Su an HTYS, HTSC ve MHYS kullanilmaktadir fakat yeni HelpTeam botlarinin kodlanmasi bitmek uzere olup birkac gun icinde forumda tanitimlari yapilacaktir.
-
HTYS (HelpTeam Yardim Sistemi)

HelpTeam temel botudur. Tum helper ve helper aday istatistikleri, egitim kayitlari, ceza puanlari ve haber sistemi, global, kill, gline ve shun komutlari, otomatik idle kontrol ve deop sistemi, sunucu uzerinde cesitli sorunlar yasayan kullanicilari tespit eden bilgilendirme ozellikleri bu botta bulunur. Kullanici atamalari da bot uzerinden otomatik yapilir. Bot uzerinde ayrica helperlar icin yararli olan oper komutlarina erisim mevcuttur.
-
HTSC (HelpTeam Soru-Cevap)

#helpegitim kanalinda surekli olarak devam eden komut soru-cevap oyun botudur. IRCd/Services ve Client icerikli sorular sormaktadir. Sorulara oper/admin yetkisi gerektiren komutlar da dahildir. Istatistikleri gunluk, aylik ve tum zamanlar olmak uzere 3 sekilde tutulur. Bununla beraber gunun en hizli cevabi ve en uzun serisi de kayit altina alinmaktadir.
-
MHYS (MircHelp Yardim Sistemi)

#mIRCHelp botudur. Bot uzerinden kod destegi alinabilir.
-
-
-
* Helper Alim Sureci
-
HelpTeam sınavına giris icin adaylarda 15 gun nick kaydi ve 3 gun total online suresi sarti aranir. Eger adayin HelpTeam uyelerinden gosterebilecegi bir referans varsa direkt olarak sinava giris hakki taninir, yoksa aday sinava alinmaz ve egitim surecinden gecirilir. Egitim surecinde adaylarla 20 adet konu islenir ve donem donem seviye belirleme sinavlari yapilir, bu surec komut bilgisi iyi olan adaylar icin de ekiple tanisma, kendini uyelere tanitma surecidir. Egitmenlerin ortak gorusu sonucu adayin sinava hazir olduguna karar verilirse 10 soruluk bir sinav uygulanir. Minimum 8/10 yapan aday stajyer olarak ekibe katilir, 8/10 alti basarisizdir.
-
-
-
* Helper Terfi Sureci
-
Eklendikten sonra 1 haftalik stajyerlik donemini basariyla tamamlayan helperlar ilk terfilerini alir ve kidem I olurlar. Sonraki terfiler, botun her helper icin 3 pozitif ve 2 negatif kriteri dikkate alarak belirledigi puan ve help yoneticilerinin insiyatifleri dahilinde verilir. Donem donem BQ (Bonus Quest) adi verilen sorulara ilk dogru cevabi veren helper ekstra bir kidem ile odullendirilebilmektedir. Ekip liderligi terfisi farkli kriterler dikkate alinarak yonetim biriminin kararlastirdigi kisiye koordinator onayi ile verilir. Yonetim birimi terfileri sadece koordinator tarafindan verilmektedir. Tamamen bireyin basarisi ve bu basarinin HelpTeam ortalamasina oranina gore degerlendirilmesi sebebiyle departmanda yukselme uzun bir surectir.
-
-
* Yardim Sistemi
-
#help kanalina giren her kullaniciya ilk seferinde atanan helper tarafindan voice verilir. Daha sonra 2 saatlik bekleme suresi baslar. Bu 2 saat icinde ayni kullanici kanala tekrar girse bile otomatik voice verilmez. Kullanici helperlarin ozelinden voice talep ederek yardim alabilir. 2 saat sona erdikten sonraki ilk girisinde yeniden atama ile voice verilecektir.
-
-
-
5 gunde bir #helpegitim kanalinda verilmek uzere global egitimlerimiz devam etmektedir. Uzerinde calismaya ara verdigimiz AI projesi de yeni botlarin sisteme entegre edilmesinden sonra hizla tamamlanacak ve forumda tanitilacaktir.



Yukarida verilen bilgilerin tümü Ekin nickli arkadaşımızdan alınmıştır. IRCForumlari.Net adına kendisine teşekkür ediyor, ekip olarak başarılarınızın devamını diliyorum.

 

 

Etiketler
#help, >, <, 2, departman, haftanın, polemiği, trsohbetcom


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > TRSohbet.Com / #Help Ezgi 2012 Yılına ait Polemikler 12 01 Ekim 2012 12:21
Haftanın Polemiği < 8 > TRsohbet.Com Ocean 2012 Polemikleri 10 24 Nisan 2012 01:08
Haftanın Help Departman Polemiği < 12 > trsohbet.com / #help Ocean 2011 Yılına ait Polemikler 29 03 Aralık 2011 19:29
Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > TRSohbet.COM / #Help stonecypher 2010 Yılına ait Polemikler 19 07 Eylül 2010 00:25
Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help Daemnia 2009 Yılına ait Polemikler 21 06 Haziran 2009 16:17