Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help Help departmanları polemiğimize, TRSohbet.COM Help departmanı ile devam ediyoruz. TRSohbet.COM Help Departmanını Tanıyalım; Help Koordinatörü : wish HELP YÖNETİM BİRİMİ Genel Sorumlular : Janberk, Ayaz, Siyah, Fear Müfettiş (Kıdem II) : - Müfettiş (Kıdem I): İdari Sorumlu (Kıdem III) : Su`Perisi İdari Sorumlu (Kıdem II) : System İdari Sorumlu (Kıdem I) : - Eğitim Sorumlusu (Kıdem III) : - Eğitim Sorumlusu (Kıdem II) : Myheart, Sempatik Eğitim Sorumlusu (Kıdem I) : happy HELP TEMEL BİRİM Ekip Lideri (Kıdem VII) : JolenE İstihbarat Yetkilisi (Kıdem VI) : JetoN Yardım ve Eğitim Görevlisi (Kıdem V) : Avci, Kustah Yardım Görevlisi (Kıdem IV) : Strange Yardım Görevlisi (Kıdem III) : Dost Yardım Görevlisi (Kıdem II) : Sarmaşık, KanKi, mestikeri, iSyan, ihtiyar Yardım Görevlisi (Kıdem I) : Emrah Çaylak Helper : Deli_Mavi, BaShKaN, SeLCuK_Gs, Suikastc Stajyer Helper : PlaneT, Leo BİLGİ : Sürekli güncellenen kadro takibi için [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız. Yönetim Sistemi;
A-) TEMEL BİRİM a) Ekip Komitesi B-) YÖNETİM BİRİMİ b) Eğitim Komitesi c) İdari Komite d) Denetim Komitesi * Üstteki şemada, yukarıdan aşağı gidildikçe ekip içerisindeki kıdem, sorumluluk ve yetki artmaktadır.* Yetki seviyeleri içinde belirtilen herbir kıdem, kişinin üstlüğünü (bilgi, tecrübe, olgunluk, eskilik) simgelemektedir. BİLGİ : Yetki sistemi ile ilgili ayrıntılı bilgi için, [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.
* Sınav konuları: Unreal3.2.3-SAO tabanlı IRCd (/helpop) komutları ve SAOServices-1.0.1 tabanlı (CS, NS, MS) servis komutları. * Sınava katılacak olan adayın, nick bilgilerindeki "toplam online süresi" en az 1 gün olmalıdır. * Nick bilgilerindeki "toplam online süresi" 1 gün veya daha fazla olan adaylar, #helpsinav haricinde bulundukları tüm kanallardan çıkıp, /silence + komutu ile özellerini kapatıp, sınav yetkilisinin direktiflerini beklemelidirler. * Sınav sonunda başarılı olan aday, HelpTeam kadrosuna "Stajyer" seviyesi ile başlar ve 3 gün süren bir deneme periyoduna katılır. Eğitimler ise #helpegitim kanalındaki HTYS ve HTSC eğitim/soru-cevap sistemleri üzerinden yapılmaktadır. Ayrıca #egitim kanalında, kişisel eğitimlerimiz HelpTeam eğitmenleri tarafından hergün düzenli olarak verilmektedir. * Bot Eğitim konuları: ChanServ, NickServ, MemoServ, who, akick, ignore, wildcard, kanal ve rumuz kipleri
* Kanala giren kullanıcının aynı anda birden fazla helper tarafından karşılanmasını ve kullanılan alias'ların yarattığı görüntü kirliliğini engellemek. * Karşılama sistemini, sanki bir bankanın müşteri hizmetleri gibi bireysel ve kişiye özel atama yaparak kusursuza yakın ve en profesyonel hale getirmek. BİLGİ : Atama sistemi ile ilgili ayrıntılı bilgi için, [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.
BİLGİ : Erişim Listesi Veriabanı ile ilgili ayrıntılı bilgi için, [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.
Bölümler A. ELV Kayıt Hataları B. Kural Hataları C. Uygulama Hataları (Yeni Yetki Sistemi) D. Diğer Hatalar BİLGİ : Sıkça Yapılan hatalar ile ilgili ayrıntılı bilgi için [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.
2- Terfi işlemi, kişi/kişilerin help kanallarına olan ilgi ve alakası, bilgi derecesi ve karakteristik özellikleri olarak 3 temel kısıma dayalı olarak gerçekleşecektir. 3- Terfi işlemleri, Terfi Sorumluları'nın bilgisi dahilinde olacağından, bu işleme bağlantılı olarak yetki düşürme işlemleri de aynı şekilde Terfi Sorumluları'nın bilgisi dahilinde gerçekleşecektir. 4- Yapılan terfiler ve yetki düşürülme işlemleri mutlak suretle Erişim Listesi Veritabanı (ELV) kayıtları kısmına işlenecektir. BİLGİ : Terfi Prosedürü hakkında ayrıntılı bilgi için, [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.
NOT : Yukarıdaki bilgilerin tamamı, wish nickli yetkiliden alınmıştır. TRSohbet.COM Help departmanın artıları eksileri ve görüşlerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde belirtebilirsiniz... |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help Güzel ekip basarılar |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help MİLLİ GÜVENLİK KURULU GİBİ MÜBAREK :)) başarılar abartılı olsada yazdıklarınız emek vermişsiniz başarılar trsohbet |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help Alıntı:
Adamı gülmekten koparmaya birebirsiniz :D |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help başarılar. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help Başarılar TRSohbet. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help Sistem güzel, başarılar dlierim.. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help Mükemmel Sistemi Olan Ender Sunucu Help Birimleriden 1'i Çok Beğendiğim ve Hayranı Olduğum Sistem Başarılı Bir Ekip |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help SAOServices-1.0.1 tabanlı derken 0 dan SAOServices mi yazılmıs :) Basarilar |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help Başarılar.. |
Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:09. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 3
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2024 IRCForumlari.Net