Tekil Mesaj gösterimi
Alt 14 Mayıs 2009, 15:18   #1
Çevrimdışı
Daemnia
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help




Help departmanları polemiğimize, TRSohbet.COM Help departmanı ile devam ediyoruz.


TRSohbet.COM Help Departmanını Tanıyalım;

Help Koordinatörü : wish

HELP YÖNETİM BİRİMİ
Genel Sorumlular : Janberk, Ayaz, Siyah, Fear
Müfettiş (Kıdem II) : -
Müfettiş (Kıdem I):
İdari Sorumlu (Kıdem III) : Su`Perisi
İdari Sorumlu (Kıdem II) : System
İdari Sorumlu (Kıdem I) : -
Eğitim Sorumlusu (Kıdem III) : -
Eğitim Sorumlusu (Kıdem II) :
Myheart, Sempatik
Eğitim Sorumlusu (Kıdem I) : happy

HELP TEMEL BİRİM
Ekip Lideri (Kıdem VII) :
JolenE
İstihbarat Yetkilisi (Kıdem VI) : JetoN
Yardım ve Eğitim Görevlisi (Kıdem V) : Avci, Kustah
Yardım Görevlisi (Kıdem IV) : Strange
Yardım Görevlisi (Kıdem III) : Dost
Yardım Görevlisi (Kıdem II) : Sarmaşık, KanKi, mestikeri, iSyan, ihtiyar
Yardım Görevlisi (Kıdem I) : Emrah
Çaylak Helper : Deli_Mavi, BaShKaN, SeLCuK_Gs, Suikastc
Stajyer Helper : PlaneT, Leo

BİLGİ : Sürekli güncellenen kadro takibi için [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.


Yönetim Sistemi;

  • Yetki Sistemi
HelpTeam yeni yetki sistemine göre kendi içinde aşağıda gösterildiği şekilde 2 birime ve 4 komiteye ayrılmıştır.

A-) TEMEL BİRİM
a) Ekip Komitesi
B-) YÖNETİM BİRİMİ
b) Eğitim Komitesi
c) İdari Komite
d) Denetim Komitesi
* Üstteki şemada, yukarıdan aşağı gidildikçe ekip içerisindeki kıdem, sorumluluk ve yetki artmaktadır.*
Yetki seviyeleri içinde belirtilen herbir kıdem, kişinin üstlüğünü (bilgi, tecrübe, olgunluk, eskilik) simgelemektedir.

BİLGİ : Yetki sistemi ile ilgili ayrıntılı bilgi için, [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.



  • Sınav ve Eğitim Sistemi
Helper Seçme Sınavı, #helpsinav kanalına girip, sınav olma talebinde bulunan adaylara, kişisel olarak yapılmaktadır.

* Sınav konuları: Unreal3.2.3-SAO tabanlı IRCd (/helpop) komutları ve SAOServices-1.0.1 tabanlı (CS, NS, MS) servis komutları.

* Sınava katılacak olan adayın, nick bilgilerindeki "toplam online süresi" en az 1 gün olmalıdır.

* Nick bilgilerindeki "toplam online süresi" 1 gün veya daha fazla olan adaylar, #helpsinav haricinde bulundukları tüm kanallardan çıkıp, /silence + komutu ile özellerini kapatıp, sınav yetkilisinin direktiflerini beklemelidirler.

* Sınav sonunda başarılı olan aday, HelpTeam kadrosuna "Stajyer" seviyesi ile başlar ve 3 gün süren bir deneme periyoduna katılır.

Eğitimler ise #helpegitim kanalındaki HTYS ve HTSC eğitim/soru-cevap sistemleri üzerinden yapılmaktadır. Ayrıca #egitim kanalında, kişisel eğitimlerimiz HelpTeam eğitmenleri tarafından hergün düzenli olarak verilmektedir.

* Bot Eğitim konuları: ChanServ, NickServ, MemoServ, who, akick, ignore, wildcard, kanal ve rumuz kipleri


  • Atama Sistemi
Sistemin hedefi;
* Kanala giren kullanıcının aynı anda birden fazla helper tarafından karşılanmasını ve kullanılan alias'ların yarattığı görüntü kirliliğini engellemek.
* Karşılama sistemini, sanki bir bankanın müşteri hizmetleri gibi bireysel ve kişiye özel atama yaparak kusursuza yakın ve en profesyonel hale getirmek.

BİLGİ : Atama sistemi ile ilgili ayrıntılı bilgi için, [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.


  • Erişim Listesi Veriabanı
HelpTeam ekibindeki tüm access değişiklikleri (eklenenler, silinenler, bütün terfiler, yetkisi düşürülenler, rumuz değişiklikleri) web site üzerinden takip etmek mümkün.

BİLGİ : Erişim Listesi Veriabanı ile ilgili ayrıntılı bilgi için, [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.

  • Sıkça Yapılan Hatalar
Sıkça Yapılan Hatalar (SYH) bölümü, HelpTeam içerisinde çeşitli bölümlerde, yöneticiler olarak sıkça karşılaştığımız, ekip üyeleri tarafından sıkça yapılan kural ve uygulama hatalarını maddelemek ve bu hataların doğrularını göstermek için açılmıştır.

Bölümler
A. ELV Kayıt Hataları
B. Kural Hataları
C. Uygulama Hataları (Yeni Yetki Sistemi)
D. Diğer Hatalar

BİLGİ : Sıkça Yapılan hatalar ile ilgili ayrıntılı bilgi için [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.

  • Terfi Prosedürü
1- Help yöneticilerinin yapacağı terfiler için mutlak suretle Terfi Sorumluları'nın onayı alınacaktır. Terfi Sorumluları'nın onayı alınmadan terfi işlemi gerçekleştirilmeyecektir.

2- Terfi işlemi, kişi/kişilerin help kanallarına olan ilgi ve alakası, bilgi derecesi ve karakteristik özellikleri olarak 3 temel kısıma dayalı olarak gerçekleşecektir.

3- Terfi işlemleri, Terfi Sorumluları'nın bilgisi dahilinde olacağından, bu işleme bağlantılı olarak yetki düşürme işlemleri de aynı şekilde Terfi Sorumluları'nın bilgisi dahilinde gerçekleşecektir.

4- Yapılan terfiler ve yetki düşürülme işlemleri mutlak suretle Erişim Listesi Veritabanı (ELV) kayıtları kısmına işlenecektir.

BİLGİ : Terfi Prosedürü hakkında ayrıntılı bilgi için, [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tıklayınız.

  • TRSohbet kullanıcıları ve Global Operatörler için hazırlanmış olan yardım dökümanına [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ulaşabilirsiniz.
  • Çeşitli konular üzerine kayıtlanmış olan eğitim kayıtlarına [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ulaşabilirsiniz.
Kısaca; herşey bilgi merkezi ( [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ) üzerinden belirli prosedürler ve belirlenmiş formatlar üzerinden yürümekte, kayıt altına alınmakta ve arşivlenmektedir.

NOT : Yukarıdaki bilgilerin tamamı, wish nickli yetkiliden alınmıştır.

TRSohbet.COM Help departmanın artıları eksileri ve görüşlerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde belirtebilirsiniz...


Konu Su`Perisi tarafından (22 Kasım 2012 Saat 01:23 ) değiştirilmiştir.
 

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları sohbet odaları Benimmekan Mobil Sohbet