IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  kral sohbet




2Beğeni(ler)

Yeni Konu aç Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 02 Temmuz 2009, 13:32   #21
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help




PyrO ayrıca mIRCTR.net admin kadrosu hakkındaki güzel sözlerim için birşey dememişsin
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Siz böylesiniz. Hep övülmek istiyorsunuz. Biri eleştirince hemen bıdı bıdı yapıyorsunuz. Admin kadronuz hakkında Sunucu sahibi hakkında bir sürü güzel şey söyledim onlar hakkında yorum yazmıyorsunuz eleştirileremi yorum yazıyorsunuz. Hep övülmeyi beklemeyin, eleştirileri görün ders çıkarın. Biz iyi kötü ne görüyorsak söylüyoruz. Help departmanınız en geri. Oper olarak bir şey demedim gir bi oku Sonra konuş bana ok
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

 

IRCForumlari.NET Reklamlar
radyo44.com.tr
Alt 02 Temmuz 2009, 13:38   #22
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help




Bence bu kadar kasmaya gerek yok , Rita ve pyr0'nun dediği gibi departman birşeyler yapma çabasında her departman % 100 başarılı diye birşey varmıdır sizce? bence hayir..

Başarılar mIRCTR.

 

Alt 02 Temmuz 2009, 19:38   #23
Çevrimiçi
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help




Ben ve ekibim Artık mIRCTR.NET Help yönetiminde..

__________________
Hilalin gölgesinde adalet ol, merhamet ol, derman ol.
Gazi ol, DEVLET OL.
 

Alt 02 Temmuz 2009, 20:19   #24
Çevrimdışı
Nod
Nod - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help




mIRCTR.NET'e İlk Ve Son Girişimde HelpMaster Sys'idi Ondan Buyana Girmem .) Onun Zamanında İyiydi Durumları Şuanda Öledir Umarım .)

 

Alt 03 Temmuz 2009, 01:13   #25
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help




1 ayda ben çok ekipler gördüm
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Tartışmaya açılmış bir konu düşüncelerimi yzıyorum. Kasmaya gerek yoksa yazmayalım hiç. Hatta açılmasın konularda
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

 

Alt 03 Temmuz 2009, 13:46   #26
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help




Rita Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Tüm ekib arkadaşlarım adına çok teşekkür ederim. Her sunucuda olduğu gibi iniş ve çıkışlar mIRCTR sunucusundada baş göstermektedir. Ama bizim tek bir amacımız var #Help'i daha iyi yerlere götürmek. Takdire şayan bir bilgimiz yok belkide ama gece gündüz yılmadan #Help adına çalışabilecek kalbimiz var. İyi diye birşey vardır, çalışarak kazanılır. Ama bizim hedefimiz iyi değil, en iyisi olmaktır.
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Founderin ağzından, #help 'teki azimleri zaten belli, diyecek bir şey yok. Başarılarının devamını dilerim.
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

 

Alt 03 Temmuz 2009, 14:54   #27
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help




mIRCTR.Net (: 1 defa, mIRCTR.Net diyin, 1000 ah işitin. Öyle bir sunucu. Gel gelelim bu sunucunun help departmanına. Rita/Jena help founder. mIRCTR sunucusunun, help departmanında uzun süre bulundum. equaL, Sys, hAmzA(eMo) vs. Ama bana göre en iyi yönetimi sağlayan, equaL'di. equaL ayrılınca, diğerleri geçti. Her gelen diğerini arattı. Son olarak Jena. RobinHo'nun ayrilmasindan sonra, halfop olarak eklenip, sopa kadar çıktım. Elimden geldiğince helperların bilgilerini tamamlamak, eksiklerini kapatmak için uğraştım. Bilgi neyse de, size burada nutuk atmayayım. Daha öncesinde helperlik ruhu lazım. Helperların çoğu hatta hepsi diyebilirim. Daha öncesinde helperlik deneyimi bulunmayan kişiler.
Helper dediniz mi, size vereceği cevap, yardım veren kişi. Başka birşey söyleyemez.

Bir help departmanında görev yapan birine şu soruyu sorunuz. "Helper nedir?" Vereceği cevaba göre analiz edersiniz.
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Tüm bunların yanı sıra, Rita/Jena'nın help sevgisini takdir ediyorum. Kesintisiz 8 ayını verdi. Founder oldu. Belkide haketti. Bilemicem. Ama bana kalırsa, daha köklü bir sunucuda helperlik yaparak, daha bi yetişmesi lazım. Henüz founderliği yapabilicek kapasiteye gelmediğini düşünüyorum.

mIRCTR.Net'e, pyro'ya, rita/jena'ya robinho ve kalpsizdj'e ve IF uyelerine saygılarımla.

 

Alt 03 Temmuz 2009, 22:28   #28
Çevrimiçi
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help




RhomanthiC Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
mIRCTR.Net (: 1 defa, mIRCTR.Net diyin, 1000 ah işitin. Öyle bir sunucu. Gel gelelim bu sunucunun help departmanına. Rita/Jena help founder. mIRCTR sunucusunun, help departmanında uzun süre bulundum. equaL, Sys, hAmzA(eMo) vs. Ama bana göre en iyi yönetimi sağlayan, equaL'di. equaL ayrılınca, diğerleri geçti. Her gelen diğerini arattı. Son olarak Jena. RobinHo'nun ayrilmasindan sonra, halfop olarak eklenip, sopa kadar çıktım. Elimden geldiğince helperların bilgilerini tamamlamak, eksiklerini kapatmak için uğraştım. Bilgi neyse de, size burada nutuk atmayayım. Daha öncesinde helperlik ruhu lazım. Helperların çoğu hatta hepsi diyebilirim. Daha öncesinde helperlik deneyimi bulunmayan kişiler.
Helper dediniz mi, size vereceği cevap, yardım veren kişi. Başka birşey söyleyemez.

Bir help departmanında görev yapan birine şu soruyu sorunuz. "Helper nedir?" Vereceği cevaba göre analiz edersiniz.
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Tüm bunların yanı sıra, Rita/Jena'nın help sevgisini takdir ediyorum. Kesintisiz 8 ayını verdi. Founder oldu. Belkide haketti. Bilemicem. Ama bana kalırsa, daha köklü bir sunucuda helperlik yaparak, daha bi yetişmesi lazım. Henüz founderliği yapabilicek kapasiteye gelmediğini düşünüyorum.

mIRCTR.Net'e, pyro'ya, rita/jena'ya robinho ve kalpsizdj'e ve IF uyelerine saygılarımla.

Bir sunucunun olmazsa olmazlarındandır helperlar (demirbaşıdır).
Bilgisayar basındakı zamanını chat ~ makara vb. aktivitelerle değilde userlere yardımcı olarak geçiren kişilerdir.Userlere , yaptiği yardım sonucunda aldiği teşekkure mutevazi bir şekılde tebessum eden kişilerdir ....he bu tanım helper olan kisilereydi..

NoT:
Help tarihçesi dedigimizde genel olarak resmi Help kanalları üzerinde durmamız gerekir.
1996 yılına kadar hiç bir sunucuda resmi bir yardım kanalı bulunmuyordu. ilk defa 1996 yılında AfterNet IRC Agında ki o zamanın en büyük IRC agı idi Kullanıcılara yardım amaçlı birkaç IRCop tarafından Help kanalı kuruldu.
Diger ag/sunucular bu yolu takip ettiler ve günümüzde Her ag/sunucunun kendine ait
sistemli ve düzenli olmasını istedigi bir yardım kanalı bulunmaktadır.
Bunun adı ister Help olsun ister yardım ya da irchelp Ne derseniz deyin Help kanalında önemli olan kullanıcılara en dogru bilgiyi en kısa yoldan bildirmektir. Gelelim diger konumuza
Helper = Bir ag/sunucuda resmi ya da resmi olmayan bir yardım kanalında kullanıcılara
yardım etmeyi görev edinmis kisilere Helper (yardımcı) adı verilir.


Günümüzde Helper alımları
IRCd/SERVICES ve benzeri konularda yeterli sayılabilecek bilgiye sahip kisilik yönünden yardım etmesini seven ve yardım etmekten sıkılmayan kisilerden sınav/mail/mülakat/eğitim gibi yollarla alınmaktadır.

Ag/Sunucu farkını söyleyelim.

Ag = iki ya da daha fazla sunucunun link (bag) yoluyla birlestirilmesiyle olusan sunucular toplulugu. internet Cafelerdeki Ana Makina diyebiliriz.

Sunucu = Aga baglı ya da tek basına sohbet imkanı veren yer. internet Cafelerdeki Bilgisayarları örnek verebiliriz.

Bu açıklamadan sonra gelelim Helper görevlerine Evet Bir Helperin Asıl görevi Yardım kanalına gelen kullanıcılara yardım etmektir.
Ancak bunun yanında Üst yöneticilerin verebilecegi görevleri de yerine getirmek bir Helper için görev sayılır.
Ayrıca bir Helper her gün IRC üzerine arastırmalar yapmayı Yeni bilgiler edinmeyi, kendisine bir görev saymalıdır. .

__________________
Hilalin gölgesinde adalet ol, merhamet ol, derman ol.
Gazi ol, DEVLET OL.
 

Alt 04 Temmuz 2009, 17:31   #29
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help




Benim % bulunduğum zamanda online yüksekse Helper olabiliyordun bu sunucuda.

 

Alt 10 Temmuz 2009, 13:31   #30
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help




basarılar ..

__________________
Başarılı olduğunuz işlerde, herkesin sizi aLkışlamasını beklemeyin.
Çünki bazı eLLer o sırada sizin kuyunuzu kazmakla meşguldür...

Kaybetmekten korkumuz yok, Gitmek isteyen Koşsun...
 

Konu Kapatılmıştır

Etiketler
#help, >, <, 14, departman, haftanin, haftanın, mirctrnet, polemiği, polemigi

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Haftanın Help Departman Polemiği < 6 > mIRCTR.ORG / #Help Gurkan 2013 Yılına ait Polemikler 19 08 Temmuz 2013 21:06
Haftanın Help Departman Polemiği < 5 > Geveze.Net / #Help Ekin 2013 Yılına ait Polemikler 12 13 Haziran 2013 12:40
Haftanın Help Departman Polemiği < 10 > mIRCTR.ORG / #help Fromhell 2011 Yılına ait Polemikler 13 05 Kasım 2011 23:39
Haftanın Help Departman Polemiği < 10 > mIRCTR.NET / #Help stonecypher 2010 Yılına ait Polemikler 41 22 Ekim 2010 22:41
Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > mIRCTr.ORG / #Help Daemnia 2009 Yılına ait Polemikler 45 27 Nisan 2009 19:15