![]() |
Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help Help departmanları polemiğimize, mIRCTR.NET Help departmanı ile devam ediyoruz. mIRCTR.NET Help Departmanını Tanıyalım HelpFounder: Rita HelpSoplar/Eğitim/Sınav/Sorumluları: Revenge,haRBi,Story HelperAOPLAR:Lee,Sys,Emin,LoGaN,CeNNeT,Sonic,Murat,The,HeavenLy ,BiroL,Louise,ThyKe,Survivor,Alex,Hedwig,LyCris,Ci LeKeS,SahMeraN,YuNuS,SeRJHaaN_BRaD BİLGİLENDİRME; #Sınav kanalında belirlenen tarihlerde yapılan duyurular neticesinde Helper Seçme Sınavı ( HSS ) yapılır. #Helpers kanalında Helperlar bilgilerini paylaşır, sorunları birlikte yardımlaşarak çözümlerler. Hem eğitim hem bilgi tazeleme adına soru cevap yapılır. Bireysel sınavlar; Nick kayıt süresi en az 3 gün olma koşulu ile gerçekleştirilir. #Eğitim kanalında hergün belirli saatler'de eğitimlerimiz ve soru/cevap'larımız yapılmaktadır. Yetersiz görülen helperler/helperadayları/kullanıcılar için özel/kişisel eğitimler/eğitimler helpsoplar tarafından verilmektedir. Kadromuzda en önemli şey ; disiplin ve saygıdır, Kural dışı hareketler asla ''affedilmez.'' HelpSystem botumuz 24 saat sunucudadır, idle,voice,setname ve bir çok işlemi gerçekleştirmektedir help departman kanallarını otomatik loglamaktadır ve helpüstyönetim kanalına bilgi vermektedir. mIRCTR.NET Help Yönetim Sistemi ; Help'e yardım almak için, gelen kullanıcılar asla bekletilmez hemen yardım verilir. Help'deki kullanıcı sorduğu sorunun ; cevabını aldığı zaman anlamaz/veya/tam bilmiyorsa özelde helperlerimiz tarafından gerekli açıklama yapılır. Helpsop'lar helperler içerisinden seçilmektedir. ilgi/alaka/özveri/disiplin'lerine göre. bunlara göre helpfounder/helpsoplar başarılı buldukları helperleri takip ederler ve zamanı gelince helper helpsop seviyesine yükseltilir. Help kanalında bekleme yapmak kesinlikle ''yasaktır.'' sorununu çözdüğümüz kullanıcılarımıza help kanalında güzel bir dil ile part yapmasını söyleriz. HelpSystem Botu Revenge/haRBi Tarafından yapılmıştır ve, geliştirilmektedir. Help kanalında hemen hemen 24 saat online helperler bulunmaktadır. NOT: Yukarıdaki, bilgilerin tamamı ; Rita/Revenge'den alınmıştır. mIRCTR.NET Help departmanın artıları eksileri ve görüşlerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde belirtebilirsiniz... |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help Öncelikle Selam, mIRCTR.NET'de HelpSop Görevindeyim yeni nick'im ; Revenge'dir, Rita,haRBi,Story ve helperAOP arkadaşlarımızla helpi işletmekteyiz, hepimiz adına hayırlı olsun diyorum. iyi forumlar. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help #Helpers kanalında Helperlar bilgilerini paylaşır, sorunları birlikte yardımlaşarak çözümlerler. Hem eğitim hem bilgi tazeleme adına soru cevap yapılır. Her ne kadar yeni nesil helperlar kibirli olup eksiklerini paylaşmasada güzel bi sistem :) Başarılarınızın devamını diliyorum arkadaşlar. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help Mirctr / Help ekibine Başarılar. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help Nerde kaçak adam warsa mIRCTR Help'te böyle nereye kadar gider bilmiyorum. Bundan 5 6 ay önce bir equaL'n kadrosu vardı Yine bu ekipten 2 3 kişi vardı. (Rita=Jena) dahil olmak üzere. mIRCTR En iyi help kadrosunu o zaman kurmuştu sonrasında da düzen tutmadı zaten... Başarılar. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help Başarılar dilerim mIRCTR.Net #Help Yönetimine. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help Öncelikle şunu belirteyim ki bu help departmanını çekemeyen ve içerisinde olmak isteyipte olamayanlar lütfen kötüleme,karalama yapmasınlar. Şimdi görüşlerime yer verebilirim. Rita arkadaşımız Help'i hak etmiş bir kişiliktir,kurduğu help kadrosu en iyi olmasada en iyi olma yolunda çalışıyor ve bir istikrar tutturmaya çabalıyor. Bizlerde HelpSop'lar olarak elimizden geleni yapıyor ve yapmaya devam edeceğiz. Lütfen Karalama Yapmadan Yorum Ekleyiniz. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help Hayırlı oLsun ßaşarıLar.. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help Azimle şey eden betonu bile delermiş. :p Devam "karşılıksız tek yardım odası" forever. :) |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help Kedi ulaşamadığı ciğere Mındar dermiş :) Başarılar. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help Alıntı:
Helpfounderi'nin görevi bırakıp MT'de sınav olup kazanamayınca geri dönen, 1 helpsopunun Birinin sunucu sunucu gezip tekrar döndüğü Diğer 2 helpsop'nda aynı zamanda baska sunucularda help founder oldugu bir sunucu helpine mi girerim ? Kaç kere ayrıldınız ordan sayısını unuttum. İlk mIRCHane bundan 2 ay önce modaydı sizce buyumekte olan bir sunucuydu oraya gittiniz. Baktınız ordan linkler cekiliyor sunucu'da user kaybı oluyor. Tekrar döndünüz. Eğer yalan ise CesurYureK söylesin. Sonrasında Hamza mIRCTR.De actı orasıda ilk başlarda çok tutulmuştu sonradan yine user sayısında azalma oldu tekrar tükürdüğünüzü yaladınız. Hamza'yı satıp gittiniz mIRCTR'ye döndünüz.Yine mIRCTR.De sunucu sahibi Hamza IF uyesidir eğer yalan ise onuda katabiliriz konuya. Bu 1 mi 2 mi daha bana burda laf sokmaya çalısıyorsunuz. RobinHo vardı o helpte adam akıllı ona da o sunucu adminleri ne yaptıysa yaptı görevi bıraktı adam. RhomanthiC vardı yine oda IF'ten kaç kere girdi çıktı ama hakkıyla işini yaptı sizin gibi gururunu bırakıpta geri dönüşler yapmadı. Özü sözü birdi. Bu adamların yanı sıra şimdi çıkmış öyle böyle diyorsunuz. Ne gurur kaldı sizde nede başka birşey. En büyük suçta Master'deki sizi bir help yönetiyor sanıyor sizi bir departman sayıyor hala sizde tutuyor departmanı. RedLine Master bu arkadaşlarda gözünü açar heralde artık. Klasik bir söz vardır " Help bir sunucunun bel kemiğidir " diye. Sunucunun bel kemiğinde bu olaylar dönüyorsa artık gerisini siz düşünün. Not : Konuya son postumdur. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help 1) Herkez'in işi kendini ilgilendirir. 2) Herkez bişeyler için çaba göstermektedir. 3) Kimsenin emeği, ile oynamaya/karalamaya çalışmadan yorumlar yapınız RİCA , EDİYORUZ Her görüşe/yoruma saygımız vardır ama ; kırıcı yıkıcı postlara bilakis ben karşı çıkarım ne kadar hoş görüşü olsamda. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help Alıntı:
Güzel. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help Alıntı:
Burda arkadaşı kastettim. Yanlış anlaşılma olmuş. IRC sunucuları içindeki en dandik help yönetimi mIRCTR.net ' tedir. Överken yanımızda olanlar şimdide düşüncelerime saygı duysun. Başarılar dedim ama yanlış anlaşıldık, açmak istemedim konuyu ama madem öyle oldu açalım. Bende bu kadroda bulundum. Çalıştım ettim bazı işeylerin farklındayım. mIRCTR.net help departmanı tüm sunucular içindeki en geri departmandır. Founderinden op/sop ' una kadar çok gerideler. işallah geliştirirler kendilerini. Ne diyelim. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help Alıntı:
|
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help Alıntı:
|
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help bir zamanlar bende mirctr.net help de görev aldım.O zamandan bu zamana çok help master degişti.Bu değişimlerin sebebine inildikten sonra sağlam bir help sistemi oluşturulur. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help Alıntı:
RobinHo Kullandigi Modlar: +iwrxt RobinHo Baglanti Kurdugu Adres: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 78.191.243.90 RobinHo Kayitli Bir Rumuzdur. ( +r ) RobinHo on ~#gfb %#Radyo @#radyo@ ~#tayfa ?&#konsey RobinHo using irc.mirctr.net [ IRC ] [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] RobinHo mIRCTR ID: RobinHo Toplam Baglan Halen mIRCTR.Net Sunucusndasın . ki anlatmıs oldugun Bir adminin gelip Help Departmanına karısması laf soylemesi vs . eğerki o Help Departman Admin yetkili ise yanlıs yapılan şeyleri sizlerle paylasması yada uyarması bir karısmasndan dogal bir şey yoktur . Demisinki en dandik Help departmanı mIRCTR.Net dir peki Cok bılıyorsn ya ndn o departman ıcınde buludn ? tmm + sıyla - siyle elestiriyi acıgız . Brz daha mantıklı olun arkdaşlar . Not: IF Kullanıcılarından NisteLRooy mIRCTR.Net Help Departmanına Helpsop Olarak Dahil edilmiştir . |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help mIRCTR.NET Nefes nicname'si ile helper olarak yazılmış bulunmaktayım.Ben ve help ekip arkadaşlarım dahil olmak üzere başarılar dilerim kolay gelsin. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help Alıntı:
Help departmanı ile ilgisi olmayan bir admin + demişsinki neden bulundun. Jena rica etti bende geldim. Düzeltmeye çalıştık. Founderimiz MT gidip sınava girince, kazanamayınca geri gelince ve hala orda tutulunca orda durucak kadarda düşmedik. O kadrodanda çıktım daha sonra. Bu sunucudada bulunmamın sebebi #Konsey ' dir. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help PyrO ayrıca mIRCTR.net admin kadrosu hakkındaki güzel sözlerim için birşey dememişsin :) Siz böylesiniz. Hep övülmek istiyorsunuz. Biri eleştirince hemen bıdı bıdı yapıyorsunuz. Admin kadronuz hakkında Sunucu sahibi hakkında bir sürü güzel şey söyledim onlar hakkında yorum yazmıyorsunuz eleştirileremi yorum yazıyorsunuz. Hep övülmeyi beklemeyin, eleştirileri görün ders çıkarın. Biz iyi kötü ne görüyorsak söylüyoruz. Help departmanınız en geri. Oper olarak bir şey demedim gir bi oku Sonra konuş bana ok ;) |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help Bence bu kadar kasmaya gerek yok , Rita ve pyr0'nun dediği gibi departman birşeyler yapma çabasında her departman % 100 başarılı diye birşey varmıdır sizce? bence hayir.. Başarılar mIRCTR. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help Ben ve ekibim Artık mIRCTR.NET Help yönetiminde.. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help mIRCTR.NET'e İlk Ve Son Girişimde HelpMaster Sys'idi Ondan Buyana Girmem .) Onun Zamanında İyiydi Durumları Şuanda Öledir Umarım .) |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help 1 ayda ben çok ekipler gördüm :) Tartışmaya açılmış bir konu düşüncelerimi yzıyorum. Kasmaya gerek yoksa yazmayalım hiç. Hatta açılmasın konularda :) |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help Alıntı:
|
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help mIRCTR.Net (: 1 defa, mIRCTR.Net diyin, 1000 ah işitin. Öyle bir sunucu. Gel gelelim bu sunucunun help departmanına. Rita/Jena help founder. mIRCTR sunucusunun, help departmanında uzun süre bulundum. equaL, Sys, hAmzA(eMo) vs. Ama bana göre en iyi yönetimi sağlayan, equaL'di. equaL ayrılınca, diğerleri geçti. Her gelen diğerini arattı. Son olarak Jena. RobinHo'nun ayrilmasindan sonra, halfop olarak eklenip, sopa kadar çıktım. Elimden geldiğince helperların bilgilerini tamamlamak, eksiklerini kapatmak için uğraştım. Bilgi neyse de, size burada nutuk atmayayım. Daha öncesinde helperlik ruhu lazım. Helperların çoğu hatta hepsi diyebilirim. Daha öncesinde helperlik deneyimi bulunmayan kişiler. Helper dediniz mi, size vereceği cevap, yardım veren kişi. Başka birşey söyleyemez. Bir help departmanında görev yapan birine şu soruyu sorunuz. "Helper nedir?" Vereceği cevaba göre analiz edersiniz. :) Tüm bunların yanı sıra, Rita/Jena'nın help sevgisini takdir ediyorum. Kesintisiz 8 ayını verdi. Founder oldu. Belkide haketti. Bilemicem. Ama bana kalırsa, daha köklü bir sunucuda helperlik yaparak, daha bi yetişmesi lazım. Henüz founderliği yapabilicek kapasiteye gelmediğini düşünüyorum. mIRCTR.Net'e, pyro'ya, rita/jena'ya robinho ve kalpsizdj'e ve IF uyelerine saygılarımla. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help Alıntı:
Bilgisayar basındakı zamanını chat ~ makara vb. aktivitelerle değilde userlere yardımcı olarak geçiren kişilerdir.Userlere , yaptiği yardım sonucunda aldiği teşekkure mutevazi bir şekılde tebessum eden kişilerdir ....he bu tanım helper olan kisilereydi.. NoT: Help tarihçesi dedigimizde genel olarak resmi Help kanalları üzerinde durmamız gerekir. 1996 yılına kadar hiç bir sunucuda resmi bir yardım kanalı bulunmuyordu. ilk defa 1996 yılında AfterNet IRC Agında ki o zamanın en büyük IRC agı idi Kullanıcılara yardım amaçlı birkaç IRCop tarafından Help kanalı kuruldu. Diger ag/sunucular bu yolu takip ettiler ve günümüzde Her ag/sunucunun kendine ait sistemli ve düzenli olmasını istedigi bir yardım kanalı bulunmaktadır. Bunun adı ister Help olsun ister yardım ya da irchelp Ne derseniz deyin Help kanalında önemli olan kullanıcılara en dogru bilgiyi en kısa yoldan bildirmektir. Gelelim diger konumuza Helper = Bir ag/sunucuda resmi ya da resmi olmayan bir yardım kanalında kullanıcılara yardım etmeyi görev edinmis kisilere Helper (yardımcı) adı verilir. Günümüzde Helper alımları IRCd/SERVICES ve benzeri konularda yeterli sayılabilecek bilgiye sahip kisilik yönünden yardım etmesini seven ve yardım etmekten sıkılmayan kisilerden sınav/mail/mülakat/eğitim gibi yollarla alınmaktadır. Ag/Sunucu farkını söyleyelim. Ag = iki ya da daha fazla sunucunun link (bag) yoluyla birlestirilmesiyle olusan sunucular toplulugu. internet Cafelerdeki Ana Makina diyebiliriz. Sunucu = Aga baglı ya da tek basına sohbet imkanı veren yer. internet Cafelerdeki Bilgisayarları örnek verebiliriz. Bu açıklamadan sonra gelelim Helper görevlerine Evet Bir Helperin Asıl görevi Yardım kanalına gelen kullanıcılara yardım etmektir. Ancak bunun yanında Üst yöneticilerin verebilecegi görevleri de yerine getirmek bir Helper için görev sayılır. Ayrıca bir Helper her gün IRC üzerine arastırmalar yapmayı Yeni bilgiler edinmeyi, kendisine bir görev saymalıdır. . |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help Benim % bulunduğum zamanda online yüksekse Helper olabiliyordun bu sunucuda. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help basarılar .. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help HoLy, Story, Sys ve bir kaç kişi daha.. Efendi/Karakterli kişilerdir. Nedense bu tür kişileri hep kötülüyorlar.. Vasıfsız/karaktersiz kişileride yüceltirler.. Çok Garip! |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help equaL ın ekibinden sonra bir düşüşe geçsede bu yönetim de çok çalışıyor zamanla eskisi gibi olur kanısındyaım başarılar |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help Azim - İstek - Sabır Olduktan Sonra Yapamıyacak/ başaramıyacak Birşey Yok. İnşallah Daha İyi Olurlar. Başarılı Olurlar. Kimse 4-4'Lük Değildir. 4-4'Lük Olma Ugraşı İçindedir.. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help son haftanın polemiği 21 gündür yani 3 haftadır tartışılıyor, yeni bir sunucu için polemik acılsa? |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help uygun zaman geldiginde yeni polemik konusu açilacaktir.. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help Geçmiş geçmişte kaldı biz yolumuza bakalım. Rita'm herşey gönlünce olsun. Nasıl çabaladığını çok iyi biliyorum #Help departmanı için.. Uzun lafın kısası herşey gönlünce olsun. Hak ettiğin yerdesin. :} |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help Umarım Daha İyi Yerlere Gelirler. |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help Ay polemiği oldu sanırım :) |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help hayırLı ugurlu olsun |
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help Arkadaşlarımız en iyisini yapabilmek adına ellerinden geleni fazlasıyla yaptığı inancındayım. Bunun aksi düşüncede olanların temeline inmek lazım tek tek şu şu diyecek değilim. Karaladığınız demeyeceğim çünkü karalayamazsınız, çamur atmaya çalıştığınız departman ve içerisinde çalışan emek veren çabalayan arkadaşlara değil kendinize saygısızlık yapıyorsunuz. Evet #Help istikrar ve deneyim gerektiren bir departman IRC icerisinde ama Şuda bir gerçek ki azim inanmak başarmanın yarısıdır felsefesi gecerli kılınır şu durumda. Bu Help depertmanı çok hatalar yaptı yapmadı demiyorum ama dile getirebileceğim sadece şu ki su an bu Departman'ı köreltmeye çalışan şahsiyetleri kendi içinde barındırmakla yaptı bunu nedenmi dersiniz.? Çünkü bir konu içerisinde iki kez fikir değiştiren kişilikler değil Help departmanında sunucumuz üzerinde bile görmek istemediğimiz yegane durumlardan bir tanesidir. mIRCTR.Net Yonetimi olarak bagli olan tüm departmanlarimizin arkasinda olup güvendiğimiz gibi #Help Departmanınında arkasındayız güvenimiz tam. |
Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:10. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2025 IRCForumlari.Net Sparhawk