IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası

IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası (https://www.ircforumlari.net/)
-   2009 Yılına ait Polemikler (https://www.ircforumlari.net/2009-yilina-ait-polemikler/)
-   -   Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help (https://www.ircforumlari.net/2009-yilina-ait-polemikler/228865-haftanin-help-departman-polemigi-lt-14-gt-mirctrnet-help.html)

KartaL 30 Haziran 2009 22:43

Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
Help departmanları polemiğimize, mIRCTR.NET Help departmanı ile devam ediyoruz.

mIRCTR.NET Help Departmanını Tanıyalım

HelpFounder:
Rita

HelpSoplar/Eğitim/Sınav/Sorumluları:
Revenge,haRBi,Story

HelperAOPLAR:
Lee,Sys,Emin,LoGaN,CeNNeT,Sonic,Murat,The,HeavenLy ,BiroL,Louise,ThyKe,Survivor,Alex,Hedwig,LyCris,Ci LeKeS,SahMeraN,YuNuS,SeRJHaaN_BRaD


BİLGİLENDİRME;
#Sınav kanalında belirlenen tarihlerde yapılan duyurular neticesinde Helper Seçme Sınavı ( HSS ) yapılır.
#Helpers kanalında Helperlar bilgilerini paylaşır, sorunları birlikte yardımlaşarak çözümlerler. Hem eğitim hem bilgi tazeleme adına soru cevap yapılır.
Bireysel sınavlar; Nick kayıt süresi en az 3 gün olma koşulu ile gerçekleştirilir.
#Eğitim kanalında hergün belirli saatler'de eğitimlerimiz ve soru/cevap'larımız yapılmaktadır.
Yetersiz görülen helperler/helperadayları/kullanıcılar için özel/kişisel eğitimler/eğitimler helpsoplar tarafından verilmektedir.
Kadromuzda en önemli şey ; disiplin ve saygıdır, Kural dışı hareketler asla ''affedilmez.''
HelpSystem botumuz 24 saat sunucudadır, idle,voice,setname ve bir çok işlemi gerçekleştirmektedir help departman kanallarını otomatik loglamaktadır ve helpüstyönetim kanalına bilgi vermektedir.


mIRCTR.NET Help Yönetim Sistemi ;
Help'e yardım almak için, gelen kullanıcılar asla bekletilmez hemen yardım verilir.
Help'deki kullanıcı sorduğu sorunun ; cevabını aldığı zaman anlamaz/veya/tam bilmiyorsa özelde helperlerimiz tarafından gerekli açıklama yapılır.
Helpsop'lar helperler içerisinden seçilmektedir. ilgi/alaka/özveri/disiplin'lerine göre. bunlara göre helpfounder/helpsoplar başarılı buldukları helperleri takip ederler ve zamanı gelince helper helpsop seviyesine yükseltilir.
Help kanalında bekleme yapmak kesinlikle ''yasaktır.'' sorununu çözdüğümüz kullanıcılarımıza help kanalında güzel bir dil ile part yapmasını söyleriz.
HelpSystem Botu Revenge/haRBi Tarafından yapılmıştır ve, geliştirilmektedir.
Help kanalında hemen hemen 24 saat online helperler bulunmaktadır.

NOT: Yukarıdaki, bilgilerin tamamı ; Rita/Revenge'den alınmıştır.

mIRCTR.NET Help departmanın artıları eksileri ve görüşlerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde belirtebilirsiniz...

hoLyR 30 Haziran 2009 23:04

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
Öncelikle Selam, mIRCTR.NET'de HelpSop Görevindeyim yeni nick'im ; Revenge'dir, Rita,haRBi,Story ve helperAOP arkadaşlarımızla helpi işletmekteyiz, hepimiz adına hayırlı olsun diyorum. iyi forumlar.

Mac 30 Haziran 2009 23:13

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
#Helpers kanalında Helperlar bilgilerini paylaşır, sorunları birlikte yardımlaşarak çözümlerler. Hem eğitim hem bilgi tazeleme adına soru cevap yapılır.

Her ne kadar yeni nesil helperlar kibirli olup eksiklerini paylaşmasada güzel bi sistem :)

Başarılarınızın devamını diliyorum arkadaşlar.

She 01 Temmuz 2009 02:44

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
Mirctr / Help ekibine Başarılar.

Juventus 01 Temmuz 2009 03:20

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
Nerde kaçak adam warsa mIRCTR Help'te böyle nereye kadar gider bilmiyorum. Bundan 5 6 ay önce bir equaL'n kadrosu vardı Yine bu ekipten 2 3 kişi vardı. (Rita=Jena) dahil olmak üzere. mIRCTR En iyi help kadrosunu o zaman kurmuştu sonrasında da düzen tutmadı zaten...
Başarılar.

Mustafa 01 Temmuz 2009 03:24

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
Başarılar dilerim mIRCTR.Net #Help Yönetimine.

Story 01 Temmuz 2009 12:26

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
Öncelikle şunu belirteyim ki bu help departmanını çekemeyen ve içerisinde olmak isteyipte olamayanlar lütfen kötüleme,karalama yapmasınlar. Şimdi görüşlerime yer verebilirim. Rita arkadaşımız Help'i hak etmiş bir kişiliktir,kurduğu help kadrosu en iyi olmasada en iyi olma yolunda çalışıyor ve bir istikrar tutturmaya çabalıyor. Bizlerde HelpSop'lar olarak elimizden geleni yapıyor ve yapmaya devam edeceğiz.

Lütfen Karalama Yapmadan Yorum Ekleyiniz.

[Ruya] 01 Temmuz 2009 12:34

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
Hayırlı oLsun ßaşarıLar..

MerakLıuSer 01 Temmuz 2009 12:40

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
Azimle şey eden betonu bile delermiş. :p Devam "karşılıksız tek yardım odası" forever. :)

BenBirLamerim 01 Temmuz 2009 13:46

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
Kedi ulaşamadığı ciğere Mındar dermiş :) Başarılar.

Juventus 01 Temmuz 2009 13:46

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
Alıntı:

StoRy Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 750729)
Öncelikle şunu belirteyim ki bu help departmanını çekemeyen ve içerisinde olmak isteyipte olamayanlar lütfen kötüleme,karalama yapmasınlar. Şimdi görüşlerime yer verebilirim. Rita arkadaşımız Help'i hak etmiş bir kişiliktir,kurduğu help kadrosu en iyi olmasada en iyi olma yolunda çalışıyor ve bir istikrar tutturmaya çabalıyor. Bizlerde HelpSop'lar olarak elimizden geleni yapıyor ve yapmaya devam edeceğiz.

Lütfen Karalama Yapmadan Yorum Ekleyiniz.

Help departmanı'na girecek olsam mIRCTR.Net'e mi girerim ?
Helpfounderi'nin görevi bırakıp MT'de sınav olup kazanamayınca geri dönen,
1 helpsopunun Birinin sunucu sunucu gezip tekrar döndüğü
Diğer 2 helpsop'nda aynı zamanda baska sunucularda help founder oldugu bir sunucu helpine mi girerim ?

Kaç kere ayrıldınız ordan sayısını unuttum. İlk mIRCHane bundan 2 ay önce modaydı sizce buyumekte olan bir sunucuydu oraya gittiniz. Baktınız ordan linkler cekiliyor sunucu'da user kaybı oluyor. Tekrar döndünüz. Eğer yalan ise CesurYureK söylesin.
Sonrasında Hamza mIRCTR.De actı orasıda ilk başlarda çok tutulmuştu sonradan yine user sayısında azalma oldu tekrar tükürdüğünüzü yaladınız. Hamza'yı satıp gittiniz mIRCTR'ye döndünüz.Yine mIRCTR.De sunucu sahibi Hamza IF uyesidir eğer yalan ise onuda katabiliriz konuya.
Bu 1 mi 2 mi daha bana burda laf sokmaya çalısıyorsunuz. RobinHo vardı o helpte adam akıllı ona da o sunucu adminleri ne yaptıysa yaptı görevi bıraktı adam. RhomanthiC vardı yine oda IF'ten kaç kere girdi çıktı ama hakkıyla işini yaptı sizin gibi gururunu bırakıpta geri dönüşler yapmadı. Özü sözü birdi. Bu adamların yanı sıra şimdi çıkmış öyle böyle diyorsunuz. Ne gurur kaldı sizde nede başka birşey.
En büyük suçta Master'deki sizi bir help yönetiyor sanıyor sizi bir departman sayıyor hala sizde tutuyor departmanı. RedLine Master bu arkadaşlarda gözünü açar heralde artık. Klasik bir söz vardır " Help bir sunucunun bel kemiğidir " diye. Sunucunun bel kemiğinde bu olaylar dönüyorsa artık gerisini siz düşünün.

Not
: Konuya son postumdur.

hoLyR 01 Temmuz 2009 16:47

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
1) Herkez'in işi kendini ilgilendirir.
2) Herkez bişeyler için çaba göstermektedir.
3) Kimsenin emeği, ile oynamaya/karalamaya çalışmadan yorumlar yapınız
RİCA , EDİYORUZ
Her görüşe/yoruma saygımız vardır ama ; kırıcı yıkıcı postlara bilakis ben karşı çıkarım ne kadar hoş görüşü olsamda.

stonecypher 01 Temmuz 2009 16:59

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
Alıntı:

Rita Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 750728)
Tüm ekib arkadaşlarım adına çok teşekkür ederim. Her sunucuda olduğu gibi iniş ve çıkışlar mIRCTR sunucusundada baş göstermektedir. Ama bizim tek bir amacımız var #Help'i daha iyi yerlere götürmek. Takdire şayan bir bilgimiz yok belkide ama gece gündüz yılmadan #Help adına çalışabilecek kalbimiz var. İyi diye birşey vardır, çalışarak kazanılır. Ama bizim hedefimiz iyi değil, en iyisi olmaktır. ;)


Güzel.

BenBirLamerim 01 Temmuz 2009 17:00

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
Alıntı:

RobinHo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 750769)
Kedi ulaşamadığı ciğere Mındar dermiş :) Başarılar.


Burda arkadaşı kastettim. Yanlış anlaşılma olmuş.

IRC sunucuları içindeki en dandik help yönetimi mIRCTR.net ' tedir. Överken yanımızda olanlar şimdide düşüncelerime saygı duysun. Başarılar dedim ama yanlış anlaşıldık, açmak istemedim konuyu ama madem öyle oldu açalım.

Bende bu kadroda bulundum. Çalıştım ettim bazı işeylerin farklındayım. mIRCTR.net help departmanı tüm sunucular içindeki en geri departmandır. Founderinden op/sop ' una kadar çok gerideler. işallah geliştirirler kendilerini. Ne diyelim.

BenBirLamerim 01 Temmuz 2009 17:05

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
Alıntı:

KaLpsizDj Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 750770)
Help departmanı'na girecek olsam mIRCTR.Net'e mi girerim ?
Helpfounderi'nin görevi bırakıp MT'de sınav olup kazanamayınca geri dönen,
1 helpsopunun Birinin sunucu sunucu gezip tekrar döndüğü
Diğer 2 helpsop'nda aynı zamanda baska sunucularda help founder oldugu bir sunucu helpine mi girerim ?

Kaç kere ayrıldınız ordan sayısını unuttum. İlk mIRCHane bundan 2 ay önce modaydı sizce buyumekte olan bir sunucuydu oraya gittiniz. Baktınız ordan linkler cekiliyor sunucu'da user kaybı oluyor. Tekrar döndünüz. Eğer yalan ise CesurYureK söylesin.
Sonrasında Hamza mIRCTR.De actı orasıda ilk başlarda çok tutulmuştu sonradan yine user sayısında azalma oldu tekrar tükürdüğünüzü yaladınız. Hamza'yı satıp gittiniz mIRCTR'ye döndünüz.Yine mIRCTR.De sunucu sahibi Hamza IF uyesidir eğer yalan ise onuda katabiliriz konuya.
Bu 1 mi 2 mi daha bana burda laf sokmaya çalısıyorsunuz. RobinHo vardı o helpte adam akıllı ona da o sunucu adminleri ne yaptıysa yaptı görevi bıraktı adam. RhomanthiC vardı yine oda IF'ten kaç kere girdi çıktı ama hakkıyla işini yaptı sizin gibi gururunu bırakıpta geri dönüşler yapmadı. Özü sözü birdi. Bu adamların yanı sıra şimdi çıkmış öyle böyle diyorsunuz. Ne gurur kaldı sizde nede başka birşey.
En büyük suçta Master'deki sizi bir help yönetiyor sanıyor sizi bir departman sayıyor hala sizde tutuyor departmanı. RedLine Master bu arkadaşlarda gözünü açar heralde artık. Klasik bir söz vardır " Help bir sunucunun bel kemiğidir " diye. Sunucunun bel kemiğinde bu olaylar dönüyorsa artık gerisini siz düşünün.

Not
: Konuya son postumdur.

1 admin alakası olmadığı halde ortada sorun olmadığı halde helpers kanalına girip , bana laf söylerse o helpten ne hayır gelir ne bişey. Söylediği laf üzerine 'ekip' olarak bıraktık. Daha öncede founderlik yaptım. @ ' uma laf söyledikleri için bırakmıştım. Ben bir yerdeysem ve ekibimde ordaysa herkese söylenen laf bana, bana söylenen laf herkese söylenmiş olur. Bizde bu şekilde bir bağlam vardır. Dediğim gibi çekildik Helpten. Kalan yalamalar haricinde. Daha sonrada MT'de sınava giren eski founderi geldi. :) Kimsenin ağız kokusunu çekmeye niyetim yok bu saatten sonra. Bize sunucuda çok, helperlikte çok. Siz kasmayın kendinizi gerek yok :)

PyrO 02 Temmuz 2009 01:41

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
Alıntı:

KaLpsizDj Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 750770)
Help departmanı'na girecek olsam mIRCTR.Net'e mi girerim ?
Helpfounderi'nin görevi bırakıp MT'de sınav olup kazanamayınca geri dönen,
1 helpsopunun Birinin sunucu sunucu gezip tekrar döndüğü
Diğer 2 helpsop'nda aynı zamanda baska sunucularda help founder oldugu bir sunucu helpine mi girerim ?

Kaç kere ayrıldınız ordan sayısını unuttum. İlk mIRCHane bundan 2 ay önce modaydı sizce buyumekte olan bir sunucuydu oraya gittiniz. Baktınız ordan linkler cekiliyor sunucu'da user kaybı oluyor. Tekrar döndünüz. Eğer yalan ise CesurYureK söylesin.
Sonrasında Hamza mIRCTR.De actı orasıda ilk başlarda çok tutulmuştu sonradan yine user sayısında azalma oldu tekrar tükürdüğünüzü yaladınız. Hamza'yı satıp gittiniz mIRCTR'ye döndünüz.Yine mIRCTR.De sunucu sahibi Hamza IF uyesidir eğer yalan ise onuda katabiliriz konuya.
Bu 1 mi 2 mi daha bana burda laf sokmaya çalısıyorsunuz. RobinHo vardı o helpte adam akıllı ona da o sunucu adminleri ne yaptıysa yaptı görevi bıraktı adam. RhomanthiC vardı yine oda IF'ten kaç kere girdi çıktı ama hakkıyla işini yaptı sizin gibi gururunu bırakıpta geri dönüşler yapmadı. Özü sözü birdi. Bu adamların yanı sıra şimdi çıkmış öyle böyle diyorsunuz. Ne gurur kaldı sizde nede başka birşey.
En büyük suçta Master'deki sizi bir help yönetiyor sanıyor sizi bir departman sayıyor hala sizde tutuyor departmanı. RedLine Master bu arkadaşlarda gözünü açar heralde artık. Klasik bir söz vardır " Help bir sunucunun bel kemiğidir " diye. Sunucunun bel kemiğinde bu olaylar dönüyorsa artık gerisini siz düşünün.

Not : Konuya son postumdur.

Biz Help Departmanımızdan memnunuz ki demişşinki mIRCTR.Net Sunucusunu Help`ine girerim bilmemne sunucun kınemi girerim . Bu size kalmıs birsey biz inanıyoruzki Help departmanımız mIRCTR.Net kullanıcılarına iyi derecede yardım vermektedirler . Geçmişleri bizim icin tabikide önemlidir . bu demek degildirki basarısız olacaklar . o bu su snlar nedemiş önemli dgl bizim icin . tabiki Help Departmanı Sunucunun bel kemigidir . kim istemezki mIRCTR.Net Help Departmanı şu şu yenılıklere önculuk etmiş . Bn şahsen mIRCTR.Net Genel Koordinator olarak inanıyorumki iyi seyler yapacagına ki Butun gn Helpers kanalında onları izlemekteyim . ellerinden geldkce mucadele etmeye calısıyorlar . insallah iyi yerlere geleceklerdir .

Techno 02 Temmuz 2009 01:43

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
bir zamanlar bende mirctr.net help de görev aldım.O zamandan bu zamana çok help master degişti.Bu değişimlerin sebebine inildikten sonra sağlam bir help sistemi oluşturulur.

PyrO 02 Temmuz 2009 02:09

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
Alıntı:

RobinHo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 750928)
1 admin alakası olmadığı halde ortada sorun olmadığı halde helpers kanalına girip , bana laf söylerse o helpten ne hayır gelir ne bişey. Söylediği laf üzerine 'ekip' olarak bıraktık. Daha öncede founderlik yaptım. @ ' uma laf söyledikleri için bırakmıştım. Ben bir yerdeysem ve ekibimde ordaysa herkese söylenen laf bana, bana söylenen laf herkese söylenmiş olur. Bizde bu şekilde bir bağlam vardır. Dediğim gibi çekildik Helpten. Kalan yalamalar haricinde. Daha sonrada MT'de sınava giren eski founderi geldi. :) Kimsenin ağız kokusunu çekmeye niyetim yok bu saatten sonra. Bize sunucuda çok, helperlikte çok. Siz kasmayın kendinizi gerek yok :)

RobinHo is [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] * ofs
RobinHo Kullandigi Modlar: +iwrxt
RobinHo Baglanti Kurdugu Adres: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 78.191.243.90
RobinHo Kayitli Bir Rumuzdur. ( +r )
RobinHo on ~#gfb %#Radyo @#radyo@ ~#tayfa ?&#konsey
RobinHo using irc.mirctr.net [ IRC ] [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
RobinHo mIRCTR ID: RobinHo Toplam Baglan

Halen mIRCTR.Net Sunucusndasın . ki anlatmıs oldugun Bir adminin gelip Help Departmanına karısması laf soylemesi vs . eğerki o Help Departman Admin yetkili ise yanlıs yapılan şeyleri sizlerle paylasması yada uyarması bir karısmasndan dogal bir şey yoktur . Demisinki en dandik Help departmanı mIRCTR.Net dir peki Cok bılıyorsn ya ndn o departman ıcınde buludn ? tmm + sıyla - siyle elestiriyi acıgız . Brz daha mantıklı olun arkdaşlar .

Not: IF Kullanıcılarından NisteLRooy mIRCTR.Net Help Departmanına Helpsop Olarak Dahil edilmiştir .

NeFeS_16 02 Temmuz 2009 02:44

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
mIRCTR.NET Nefes nicname'si ile helper olarak yazılmış bulunmaktayım.Ben ve help ekip arkadaşlarım dahil olmak üzere başarılar dilerim kolay gelsin.

BenBirLamerim 02 Temmuz 2009 13:27

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
Alıntı:

Pyr0 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 751472)
RobinHo is [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] * ofs
RobinHo Kullandigi Modlar: +iwrxt
RobinHo Baglanti Kurdugu Adres: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 78.191.243.90
RobinHo Kayitli Bir Rumuzdur. ( +r )
RobinHo on ~#gfb %#Radyo @#radyo@ ~#tayfa ?&#konsey
RobinHo using irc.mirctr.net [ IRC ] [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
RobinHo mIRCTR ID: RobinHo Toplam Baglan

Halen mIRCTR.Net Sunucusndasın . ki anlatmıs oldugun Bir adminin gelip Help Departmanına karısması laf soylemesi vs . eğerki o Help Departman Admin yetkili ise yanlıs yapılan şeyleri sizlerle paylasması yada uyarması bir karısmasndan dogal bir şey yoktur . Demisinki en dandik Help departmanı mIRCTR.Net dir peki Cok bılıyorsn ya ndn o departman ıcınde buludn ? tmm + sıyla - siyle elestiriyi acıgız . Brz daha mantıklı olun arkdaşlar .

Not: IF Kullanıcılarından NisteLRooy mIRCTR.Net Help Departmanına Helpsop Olarak Dahil edilmiştir .


Help departmanı ile ilgisi olmayan bir admin + demişsinki neden bulundun. Jena rica etti bende geldim. Düzeltmeye çalıştık. Founderimiz MT gidip sınava girince, kazanamayınca geri gelince ve hala orda tutulunca orda durucak kadarda düşmedik. O kadrodanda çıktım daha sonra. Bu sunucudada bulunmamın sebebi #Konsey ' dir.

BenBirLamerim 02 Temmuz 2009 13:32

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
PyrO ayrıca mIRCTR.net admin kadrosu hakkındaki güzel sözlerim için birşey dememişsin :) Siz böylesiniz. Hep övülmek istiyorsunuz. Biri eleştirince hemen bıdı bıdı yapıyorsunuz. Admin kadronuz hakkında Sunucu sahibi hakkında bir sürü güzel şey söyledim onlar hakkında yorum yazmıyorsunuz eleştirileremi yorum yazıyorsunuz. Hep övülmeyi beklemeyin, eleştirileri görün ders çıkarın. Biz iyi kötü ne görüyorsak söylüyoruz. Help departmanınız en geri. Oper olarak bir şey demedim gir bi oku Sonra konuş bana ok ;)

Drazen 02 Temmuz 2009 13:38

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
Bence bu kadar kasmaya gerek yok , Rita ve pyr0'nun dediği gibi departman birşeyler yapma çabasında her departman % 100 başarılı diye birşey varmıdır sizce? bence hayir..

Başarılar mIRCTR.

KartaL 02 Temmuz 2009 19:38

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
Ben ve ekibim Artık mIRCTR.NET Help yönetiminde..

Nod 02 Temmuz 2009 20:19

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
mIRCTR.NET'e İlk Ve Son Girişimde HelpMaster Sys'idi Ondan Buyana Girmem .) Onun Zamanında İyiydi Durumları Şuanda Öledir Umarım .)

BenBirLamerim 03 Temmuz 2009 01:13

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
1 ayda ben çok ekipler gördüm :) Tartışmaya açılmış bir konu düşüncelerimi yzıyorum. Kasmaya gerek yoksa yazmayalım hiç. Hatta açılmasın konularda :)

Serhat 03 Temmuz 2009 13:46

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
Alıntı:

Rita Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 750728)
Tüm ekib arkadaşlarım adına çok teşekkür ederim. Her sunucuda olduğu gibi iniş ve çıkışlar mIRCTR sunucusundada baş göstermektedir. Ama bizim tek bir amacımız var #Help'i daha iyi yerlere götürmek. Takdire şayan bir bilgimiz yok belkide ama gece gündüz yılmadan #Help adına çalışabilecek kalbimiz var. İyi diye birşey vardır, çalışarak kazanılır. Ama bizim hedefimiz iyi değil, en iyisi olmaktır. ;)

Founderin ağzından, #help 'teki azimleri zaten belli, diyecek bir şey yok. Başarılarının devamını dilerim. ;)

Siyah 03 Temmuz 2009 14:54

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
mIRCTR.Net (: 1 defa, mIRCTR.Net diyin, 1000 ah işitin. Öyle bir sunucu. Gel gelelim bu sunucunun help departmanına. Rita/Jena help founder. mIRCTR sunucusunun, help departmanında uzun süre bulundum. equaL, Sys, hAmzA(eMo) vs. Ama bana göre en iyi yönetimi sağlayan, equaL'di. equaL ayrılınca, diğerleri geçti. Her gelen diğerini arattı. Son olarak Jena. RobinHo'nun ayrilmasindan sonra, halfop olarak eklenip, sopa kadar çıktım. Elimden geldiğince helperların bilgilerini tamamlamak, eksiklerini kapatmak için uğraştım. Bilgi neyse de, size burada nutuk atmayayım. Daha öncesinde helperlik ruhu lazım. Helperların çoğu hatta hepsi diyebilirim. Daha öncesinde helperlik deneyimi bulunmayan kişiler.
Helper dediniz mi, size vereceği cevap, yardım veren kişi. Başka birşey söyleyemez.

Bir help departmanında görev yapan birine şu soruyu sorunuz. "Helper nedir?" Vereceği cevaba göre analiz edersiniz. :)

Tüm bunların yanı sıra, Rita/Jena'nın help sevgisini takdir ediyorum. Kesintisiz 8 ayını verdi. Founder oldu. Belkide haketti. Bilemicem. Ama bana kalırsa, daha köklü bir sunucuda helperlik yaparak, daha bi yetişmesi lazım. Henüz founderliği yapabilicek kapasiteye gelmediğini düşünüyorum.

mIRCTR.Net'e, pyro'ya, rita/jena'ya robinho ve kalpsizdj'e ve IF uyelerine saygılarımla.

KartaL 03 Temmuz 2009 22:28

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
Alıntı:

RhomanthiC Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 752581)
mIRCTR.Net (: 1 defa, mIRCTR.Net diyin, 1000 ah işitin. Öyle bir sunucu. Gel gelelim bu sunucunun help departmanına. Rita/Jena help founder. mIRCTR sunucusunun, help departmanında uzun süre bulundum. equaL, Sys, hAmzA(eMo) vs. Ama bana göre en iyi yönetimi sağlayan, equaL'di. equaL ayrılınca, diğerleri geçti. Her gelen diğerini arattı. Son olarak Jena. RobinHo'nun ayrilmasindan sonra, halfop olarak eklenip, sopa kadar çıktım. Elimden geldiğince helperların bilgilerini tamamlamak, eksiklerini kapatmak için uğraştım. Bilgi neyse de, size burada nutuk atmayayım. Daha öncesinde helperlik ruhu lazım. Helperların çoğu hatta hepsi diyebilirim. Daha öncesinde helperlik deneyimi bulunmayan kişiler.
Helper dediniz mi, size vereceği cevap, yardım veren kişi. Başka birşey söyleyemez.

Bir help departmanında görev yapan birine şu soruyu sorunuz. "Helper nedir?" Vereceği cevaba göre analiz edersiniz. :)

Tüm bunların yanı sıra, Rita/Jena'nın help sevgisini takdir ediyorum. Kesintisiz 8 ayını verdi. Founder oldu. Belkide haketti. Bilemicem. Ama bana kalırsa, daha köklü bir sunucuda helperlik yaparak, daha bi yetişmesi lazım. Henüz founderliği yapabilicek kapasiteye gelmediğini düşünüyorum.

mIRCTR.Net'e, pyro'ya, rita/jena'ya robinho ve kalpsizdj'e ve IF uyelerine saygılarımla.

Bir sunucunun olmazsa olmazlarındandır helperlar (demirbaşıdır).
Bilgisayar basındakı zamanını chat ~ makara vb. aktivitelerle değilde userlere yardımcı olarak geçiren kişilerdir.Userlere , yaptiği yardım sonucunda aldiği teşekkure mutevazi bir şekılde tebessum eden kişilerdir ....he bu tanım helper olan kisilereydi..

NoT:
Help tarihçesi dedigimizde genel olarak resmi Help kanalları üzerinde durmamız gerekir.
1996 yılına kadar hiç bir sunucuda resmi bir yardım kanalı bulunmuyordu. ilk defa 1996 yılında AfterNet IRC Agında ki o zamanın en büyük IRC agı idi Kullanıcılara yardım amaçlı birkaç IRCop tarafından Help kanalı kuruldu.
Diger ag/sunucular bu yolu takip ettiler ve günümüzde Her ag/sunucunun kendine ait
sistemli ve düzenli olmasını istedigi bir yardım kanalı bulunmaktadır.
Bunun adı ister Help olsun ister yardım ya da irchelp Ne derseniz deyin Help kanalında önemli olan kullanıcılara en dogru bilgiyi en kısa yoldan bildirmektir. Gelelim diger konumuza
Helper = Bir ag/sunucuda resmi ya da resmi olmayan bir yardım kanalında kullanıcılara
yardım etmeyi görev edinmis kisilere Helper (yardımcı) adı verilir.


Günümüzde Helper alımları
IRCd/SERVICES ve benzeri konularda yeterli sayılabilecek bilgiye sahip kisilik yönünden yardım etmesini seven ve yardım etmekten sıkılmayan kisilerden sınav/mail/mülakat/eğitim gibi yollarla alınmaktadır.

Ag/Sunucu farkını söyleyelim.

Ag = iki ya da daha fazla sunucunun link (bag) yoluyla birlestirilmesiyle olusan sunucular toplulugu. internet Cafelerdeki Ana Makina diyebiliriz.

Sunucu = Aga baglı ya da tek basına sohbet imkanı veren yer. internet Cafelerdeki Bilgisayarları örnek verebiliriz.

Bu açıklamadan sonra gelelim Helper görevlerine Evet Bir Helperin Asıl görevi Yardım kanalına gelen kullanıcılara yardım etmektir.
Ancak bunun yanında Üst yöneticilerin verebilecegi görevleri de yerine getirmek bir Helper için görev sayılır.
Ayrıca bir Helper her gün IRC üzerine arastırmalar yapmayı Yeni bilgiler edinmeyi, kendisine bir görev saymalıdır. .

BenBirLamerim 04 Temmuz 2009 17:31

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
Benim % bulunduğum zamanda online yüksekse Helper olabiliyordun bu sunucuda.

basbeLasi 10 Temmuz 2009 13:31

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
basarılar ..

Skills 16 Temmuz 2009 16:27

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
HoLy, Story, Sys ve bir kaç kişi daha.. Efendi/Karakterli kişilerdir.

Nedense bu tür kişileri hep kötülüyorlar..

Vasıfsız/karaktersiz kişileride yüceltirler.. Çok Garip!

X-large 16 Temmuz 2009 16:41

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
equaL ın ekibinden sonra bir düşüşe geçsede bu yönetim de çok çalışıyor zamanla eskisi gibi olur kanısındyaım başarılar

LoS 20 Temmuz 2009 16:44

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
Azim - İstek - Sabır Olduktan Sonra Yapamıyacak/ başaramıyacak Birşey Yok. İnşallah Daha İyi Olurlar. Başarılı Olurlar. Kimse 4-4'Lük Değildir. 4-4'Lük Olma Ugraşı İçindedir..

Demon 20 Temmuz 2009 19:37

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
son haftanın polemiği 21 gündür yani 3 haftadır tartışılıyor, yeni bir sunucu için polemik acılsa?

Daemnia 20 Temmuz 2009 19:50

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
uygun zaman geldiginde yeni polemik konusu açilacaktir..

Hamza 20 Temmuz 2009 21:34

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
Geçmiş geçmişte kaldı biz yolumuza bakalım. Rita'm herşey gönlünce olsun. Nasıl çabaladığını çok iyi biliyorum #Help departmanı için.. Uzun lafın kısası herşey gönlünce olsun. Hak ettiğin yerdesin. :}

Spammer 21 Temmuz 2009 03:23

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
Umarım Daha İyi Yerlere Gelirler.

xLine 21 Ağustos 2009 02:26

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
Ay polemiği oldu sanırım :)

RebeLLious 23 Ağustos 2009 14:45

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
hayırLı ugurlu olsun

Raistlin 07 Eylül 2009 21:33

Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 14 > mIRCTR.NET / #Help
 
Arkadaşlarımız en iyisini yapabilmek adına ellerinden geleni fazlasıyla yaptığı inancındayım. Bunun aksi düşüncede olanların temeline inmek lazım tek tek şu şu diyecek değilim. Karaladığınız demeyeceğim çünkü karalayamazsınız, çamur atmaya çalıştığınız departman ve içerisinde çalışan emek veren çabalayan arkadaşlara değil kendinize saygısızlık yapıyorsunuz. Evet #Help istikrar ve deneyim gerektiren bir departman IRC icerisinde ama Şuda bir gerçek ki azim inanmak başarmanın yarısıdır felsefesi gecerli kılınır şu durumda. Bu Help depertmanı çok hatalar yaptı yapmadı demiyorum ama dile getirebileceğim sadece şu ki su an bu Departman'ı köreltmeye çalışan şahsiyetleri kendi içinde barındırmakla yaptı bunu nedenmi dersiniz.? Çünkü bir konu içerisinde iki kez fikir değiştiren kişilikler değil Help departmanında sunucumuz üzerinde bile görmek istemediğimiz yegane durumlardan bir tanesidir. mIRCTR.Net Yonetimi olarak bagli olan tüm departmanlarimizin arkasinda olup güvendiğimiz gibi #Help Departmanınında arkasındayız güvenimiz tam.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:10.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2025 IRCForumlari.Net Sparhawk