IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  kral sohbet




Yeni Konu aç Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 17 Ocak 2010, 18:05   #1
stonecypher
Guest
stonecypher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Haftanın Help Departman Polemiği < 2 > mIRCIndir.COM / #Help


sohbet


MI-#HELP yonetimi ve yonetimindeki helper-larin calismalari sadece Egitim'e yoneliktir.
-
MI-#HELP departman bunyesinde bulunan kanallar;
-
1) #HELP - Sunucunun ve helperlarin resmi olarak goruldugu ve yardim aldigi/verdigi kanaldir. Burada, kullanicilarimizin ogrenmesini saglamak amacli beklemeyi serbest kıldık. Kullanıcılarımız canlı yardıma şahit olup, daha fazla şey öğrenebilirler düşüncesiyle bu sistemi oturttuk
-
2) #HELPERS - Sunucunun helperlarinin birbirleriyle iletişim kurduğu ve, soru/cevap, eğitim ve departman hakkında diğer bilgileri topladığı/öğrettiği/öğrendiği yerdir.
-
3) #EGITIM - Sunucumuzun kullanıcıları ve helperlarının genel eğitim gördüğü kanaldır. Bu kanal içerisinde 7/24 soru-cevap botu aktiftir. Bunun dışında genel eğitim verilmeyip, soru/cevap şeklinde kullanıcılarımıza ve globaloplarımıza eğitimler verilmektedir.
-
4) #SINAV - Sunucumuzun kullanıcılarının sınav olduğu kanaldır. Bu kanalda sınavlar web uzerinden olunur. Web uzerinden sorulan rastgele sorulara, web uzerinden kullanıcılarımız yanıt verir. Bu yanıt esnasında süre devamlı işler, sistemin 0'dan sayması için herhangi bir bug'ı yoktur. Girişler MI-IRC uzerindeki nick database'ine göre yapılır. Ve o anda Helpsop kanal yetkililerine bilgi gelir. Sınav bitiminde Socketbot tarafından değerlendirilen cevaplar, helpsop kanalına yansır. 3 dakika içinde helpsop kanalından herhangi bir aktivite gelmez ise(meşgul durumu), bot; sınav kanalına sonuçları(olasılık) yansıtır.
-
5) #HELPTEAM - Özel eğitim kanalıdır ve butun kullanıcılarımıza açıktır. İçeride olan botumuz 7 gün 24 saat onlinedır.(Yakında tamamen aktif olacaktır)
-
6) #HELPSOP - Helpsopların buluşma kanalıdır.
-
7) #OPERDESK - Operdesk kanalı tamamen MI-Help departmanına ait olup, helperların yükselecekleri son noktadır. Bu noktadan geçtikten sonra MI-IRC Yönetimine katılan kişilerin help ile alakası tamamiyle kesilmektedir.
-
-MI-#HELP Yonetim Kurulu-

Help departman sorumlusu: Lanet
Help departman yetkilisi: Mudvayne
Help departman sopları: Night
Help departman vekilleri: help24-7 - xwerswoodx - Gokhan
Operdesk yardım departmanı: help24-7 - xwerswoodx - Gokhan - DuZCe - MuStYy - Night
Dışarıdan Teknik destek: StoneCypher

NOT : Yukarıdaki bilgilerin tamamı, Lanet nickli yetkiliden alınmıştır.

mIRCIndir.com Help departmanı artıları eksileri ve görüşlerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde belirtebilirsiniz...
MI-#HELP yonetimi ve yonetimindeki helper-larin calismalari sadece Egitim'e yoneliktir.
-
MI-#HELP departman bunyesinde bulunan kanallar;
-
1) #HELP - Sunucunun ve helperlarin resmi olarak goruldugu ve yardim aldigi/verdigi kanaldir. Burada, kullanicilarimizin ogrenmesini saglamak amacli beklemeyi serbest kıldık. Kullanıcılarımız canlı yardıma şahit olup, daha fazla şey öğrenebilirler düşüncesiyle bu sistemi oturttuk
-
2) #HELPERS - Sunucunun helperlarinin birbirleriyle iletişim kurduğu ve, soru/cevap, eğitim ve departman hakkında diğer bilgileri topladığı/öğrettiği/öğrendiği yerdir.
-
3) #EGITIM - Sunucumuzun kullanıcıları ve helperlarının genel eğitim gördüğü kanaldır. Bu kanal içerisinde 7/24 soru-cevap botu aktiftir. Bunun dışında genel eğitim verilmeyip, soru/cevap şeklinde kullanıcılarımıza ve globaloplarımıza eğitimler verilmektedir.
-
4) #SINAV - Sunucumuzun kullanıcılarının sınav olduğu kanaldır. Bu kanalda sınavlar web uzerinden olunur. Web uzerinden sorulan rastgele sorulara, web uzerinden kullanıcılarımız yanıt verir. Bu yanıt esnasında süre devamlı işler, sistemin 0'dan sayması için herhangi bir bug'ı yoktur. Girişler MI-IRC uzerindeki nick database'ine göre yapılır. Ve o anda Helpsop kanal yetkililerine bilgi gelir. Sınav bitiminde Socketbot tarafından değerlendirilen cevaplar, helpsop kanalına yansır. 3 dakika içinde helpsop kanalından herhangi bir aktivite gelmez ise(meşgul durumu), bot; sınav kanalına sonuçları(olasılık) yansıtır.
-
5) #HELPTEAM - Özel eğitim kanalıdır ve butun kullanıcılarımıza açıktır. İçeride olan botumuz 7 gün 24 saat onlinedır.(Yakında tamamen aktif olacaktır)
-
6) #HELPSOP - Helpsopların buluşma kanalıdır.
-
7) #OPERDESK - Operdesk kanalı tamamen MI-Help departmanına ait olup, helperların yükselecekleri son noktadır. Bu noktadan geçtikten sonra MI-IRC Yönetimine katılan kişilerin help ile alakası tamamiyle kesilmektedir.
-
-MI-#HELP Yonetim Kurulu-

Help departman sorumlusu: Lanet
Help departman yetkilisi: Mudvayne
Help departman sopları: Night
Help departman vekilleri: help24-7 - xwerswoodx - Gokhan
Operdesk yardım departmanı: help24-7 - xwerswoodx - Gokhan - DuZCe - MuStYy - Night
Dışarıdan Teknik destek: StoneCypher

NOT : Yukarıdaki bilgilerin tamamı, Lanet nickli yetkiliden alınmıştır.

mIRCIndir.com Help departmanı artıları eksileri ve görüşlerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde belirtebilirsiniz...
 

IRCForumlari.NET Reklamlar
radyo44.com.tr
Alt 17 Ocak 2010, 18:41   #2
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 2 > mIRCIndir.COM / #Help




Lanet son hız devam başarılar (: güzel kadro

 

Alt 17 Ocak 2010, 22:51   #3
Çevrimiçi
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 2 > mIRCIndir.COM / #Help




Son zamanların uzun süreli help founderi değişmeyen sunuculardan birisi. Istikrarını sunucu yönetimine kazandırdığı IRCop'lar ile süsleyen bir foundere sahip departman. Iyiyi gerçekten hak ediyorsun Lanet, başarılar kardeşim.

 

Alt 17 Ocak 2010, 22:55   #4
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 2 > mIRCIndir.COM / #Help




istikrar güzel başarılar..

 

Alt 17 Ocak 2010, 23:06   #5
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 2 > mIRCIndir.COM / #Help




Buğra varsa, sorun yok.

 

Alt 18 Ocak 2010, 01:30   #6
Çevrimiçi
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 2 > mIRCIndir.COM / #Help




Başarılar bugra.

__________________
Hilalin gölgesinde adalet ol, merhamet ol, derman ol.
Gazi ol, DEVLET OL.
 

Alt 18 Ocak 2010, 03:53   #7
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 2 > mIRCIndir.COM / #Help




Başarılar Buğra, MI.

 

Alt 19 Ocak 2010, 12:55   #8
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 2 > mIRCIndir.COM / #Help




Degerli yorumlariniz icin tesekkurler.
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

 

Alt 19 Ocak 2010, 14:01   #9
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 2 > mIRCIndir.COM / #Help




neden birton kaliteli sunucu varken mircindirle yapılıyor bunlar
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
tanıdık diye ben sölim çook hakeden birton yer var...

 

Alt 19 Ocak 2010, 14:01   #10
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 2 > mIRCIndir.COM / #Help




İstek ve enerjisini kaybetmemiş, Help için birşeyler yapma uğraşısında olan ender insanlardan bir tanesi. Çoğu kişinin olduğu yerden daha fazlasını hakediyorsun. Başarılarının devamını dilerim. Sağlıcakla kal..

 

Konu Kapatılmıştır

Etiketler
>, <, 2, haftanin, haftanın, mircindircom, polemiği, polemigi

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > mIRCTurk.com / #Help Ocean 2012 Yılına ait Polemikler 8 09 Mayıs 2012 21:40
Haftanın Help Departman Polemiği < 3 > Sohbet.Net / #Help Ocean 2012 Yılına ait Polemikler 12 04 Nisan 2012 14:13
Haftanın Help Departman Polemiği < 2 > Geveze.Org / #Help Ocean 2012 Yılına ait Polemikler 23 14 Mart 2012 22:38
Haftanın Polemiği < 2 > mIRCIndir.COM [2010] stonecypher 2010 Polemikleri 26 01 Şubat 2010 23:52
Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > TRSohbet.COM / #Help Daemnia 2009 Yılına ait Polemikler 21 06 Haziran 2009 16:17