IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  kral sohbet




Yeni Konu aç Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 21 Haziran 2010, 20:40   #1
Çevrimiçi
Haftanın Help Departman Polemiği < 6 > Soyle.Net / #Help


sohbet


Merhaba Degerli IF Kullanıcıları.

Help polemikleri serimizde 6.Haftanın Help departmanı, Soyle.Net

SoyLe.Net IRC Network - #Help Departmani Görevlileri

#Help departman founderi: Nadrosima
#Help departman admini: Sessiz
#Help departman üst yetkilileri: SiyahKaR, Unique, witch, CappaDociaN
#Help departman yetkilisi: RhomaNtiC
#Help departman görevlileri: Sabian, Xhephaestus, DracuLa, Clue, Siyah, Mert, Security, Ruthless, Legion, Seniz, Ender, Numberone, Chris, Luis, Corinth, Arwen, Max, Sasuke, Courage, CroniX, Rita, Eddy, hate

SoyLe.Net IRC Network - #HELP Departman Bilgileri

#Help
Resmi IRC(d)-Servisler yardim kanali
#Helpers
IRCHelpers yardimlasma &amp; destek kanali
#mIRCHelp
mIRC-Scripting yardim kanali
#Helpmaster
Help komitesi kanali
#IRCMaster
HelpSystem kontrol ve istatistik kanali
#System
Egitim komitesi ve istatistik kanali
#IRCEthos
Bireysel Helperaday-adaylari egitim kanali
#HelpEthos
IRCHelpers egitim kanali
#SvsDesk
IRC(d)-Servisler egitim ve HelpGame kanali
#Educator
Bireysel egitim basvuru-talep kanali
#Sınav
Genel HSS kanali - Sistem geregi deaktif durumdadir

- SoyLe.Net [m]IRC[d] Help Resmi Veri-Istatistik WebSitesi -


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Soyle.Net HelpSystem botuna entegre edilmis mIRC
Scripting
kodlari ile ASP ve HTML kodlarinin
birlikte kullanimi ile olusturulmus olan
HelpSystem Report v.beta Ana sayfasi.

Soyle.Net sunucusuna bagli durumda olan HelpSystem
botunun, helperlere ait olan bütün istatiksel
verileri
ni site içersinde yayinlamaktadir.

Help bünyesinde bulunan her bir helperin durumu bu
sistem araciligi ile web ortamina tasinmistir.


HelpSystem Report v.Beta hakkinda ayrintili bilgiyi bu [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] alabilirsiniz.

PHP Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
HelpSystem Report v.Beta by SiyahKaR
The Owner of Idea by Nadrosima
#Help &amp; #mIRCHelp - Soyle.Net 

- mIRCHelp Scripting Departmani - [SiyahKaR]

#mIRCHelp ekibi, calismalarini Soyle.net'de HelpSystem botu araciligi ile kayit altinda tutmaktadir.
Suanda toplam, 25 kod kanalimizda yayinlanmaktadir. Dileyen herkes, sunucu üzerinden calismalarimiza ulasabilir ve online destek alabilirler.
Ayrica #mIRCHelp kanali olarak, scripting hevesi bulunan arkadaslarimiz icin IDENTIFIER'larin Turkce Dokumanlarini kanalimizda yayinlamaktayiz. Suanda, Turkce anlatimli, 26 identifier kullanicilarimiza sunulmustur.

Bunun yani sira kullanilarimizin mirc dokumanlarina daha hizli ve kolaylikla ulasabilmesi icin HelpSystem report sayfasinda kisiye özel 50 saniyelik sayfalar olusturulmaktadir. Ornek olarak;

PHP Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
<UserNick> !no 18
<helpsystemHazirkodlar Artik http://helpsystem.soyle.net  'de !
<helpsystemKod Linkhttp://helpsystem.soyle.net/mIRCHe/UserNick_sozluk.txt.htm
<helpsystemNotSize ozel olusturulan bu sayfa 50 saniye sonra  silincektir

- Egitim Departmani -[witch]

Soyle.Net Help departmaninda son alinan help komitesi kararlarina gore genel helper secme sinavlari ve kisisel sinavlar dondurulmustur. Yaklasik bir(1) yildir genel sinav yapilmamistir. Buna göre; kadroya alimlar, Soyle.Net'in kendi bünyesinden Helper adaylari yetistirilmek uzere detayli ve sıkı bir egitimden gecirilir. Egitim departmani Soyle.Net help bunyesine bu zaman zarfi icersinde cok büyük kazanclar saglamis ve sistemini heran gelistirmektedir.
Buna göre disaridan gelen HelperAdaylik taleplerinde #IRCEthos kanalinda birsüre gözlem ve mulakattan sonra help komitesi ve egitim departmaninin kararina gore kadroya dahili gerceklesmektedir.
Helperaday-adaylarinin aldiklari genel egitimleri ve performanslarini kendileri de olmak uzere egitim departmani takip edebilmektedir bu göre durumlari asagida ki linkte mevcuttur.

Link: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

- IRCHelpers Performans Departmani - [Unique]

[D.P] Departman performansinda baz alinan puanlama sistemi asagida belirtilmistir.

1-)
H.P voice listesinde her +50 voice'de [
D.P +4 puan]
2-) Bir konuda uyari alip ikinci tekrari halinde [
D.P -2 ucuncu tekrarda D.P -5 puan]
3-) Egitim kuruluna girmeye hak kazanan [
D.P +10 ve orada ki istatistiklerine göre devami.]
4-) Gun icersinde away&amp;kanal limiti kuralina iki kere takilan [
D.P -2 puan]
5-) Hiyerarsik düzene uyumsuz haraketler [
D.P -10 puan]
6-) Helpers ve departman kanallarinda uyumsuz tavir ve haraketler [
D.P -5 puan]
7-) Sunucu genelinde ki uyumsuz/ profosyonellik disi tavir ve haraketler [
D.P -10 puan]
8-) Disiplinli, uyumlu, profosyonel haraketler ve kurallara baglilik [
D.P +10 puan]
9-) Yonetim'den sikayet ya da Ovgu getiren [
Sikayet; D.P -7 Ovgu; D.P +7 puan]
10-) Helpers veya HelpEthos kanalinda sorulacak BONUS sorulara dogru cevap [
D.P +5 puan]
11-) mIRCHelp kadrosuna girmeye hak kazananlar [
D.P +10 puan]
12-) Sunucu genelinde kullanicilarin saygisini kazanma ve yardimlasma [
D.P +5 puan]
13-) #SvsDesk kanalini takip ve oyuna dahil olmak [
D.P +2 puan]
14-) Helperlar arasi tartismaya sebebiyet veyahut birebir tartisanlar hakli/haksiz aranmaksizin [
D.P -7 puan]

#D.P %75 ve G.P %55 üzerinde olanlar level atlama sürecindedir.
#D.P %25 ve G.P %10 sinirinda olanlar departmandan ayrilma sürecindedir.
[!]Yukarida ki metinde belirtilmemis olsa dahi Help Komitesinin verecegi her karar kural niteligi tasir.

#HelpSystem tarafindan belirli araliklarla düzenli olarak güncellenen bu istatistikleri, help komitesi yani sira IRCHelperlarda asagida belirtilen linkten takip edebilirler.

Link: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

- IRC(d) AR-GE Egitim Departmani - [Sessiz &amp; RhomaNtiC]

Su an itibari ile C ve C++ v.b kod dilleri egitim calismalarimiz icerisinde yer almasada, AR-GE departmaninin öncelikli hedefi istekli IRCHelperlara SHH yonetim, Modul kurulum, Eggdrop&amp;TCL, UnrealIRCd ve Services kurulum gibi v.b egitimler vermektedir. Amac sistem mantigini daha fazla anlatabilmek ve her soruna mantik yoluyla pratik olarak mudahale edebilmektir.
Bu calismalar asagida belirtilen AR-GE sunucusunda devam etmektedir.
PHP Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
/server irc.ar-ge.rrtasarim.com 

- Departman Destek Botlari -

HelpSystem Report v.Beta & IRCSystem Help Oyun

Dipnot Mesajı: Yukarıdaki verilmis olan bilgiler Nadrosima arkadasımızdan alınmıstır.


Soyle.Net #Help Departmanı hakkında artıları, eksileri ve önerileri bu başlık altından seviye sınırları dahilinde belirtebilirsiniz.
Merhaba Degerli IF Kullanıcıları.

Help polemikleri serimizde 6.Haftanın Help departmanı, Soyle.Net

SoyLe.Net IRC Network - #Help Departmani Görevlileri

#Help departman founderi: Nadrosima
#Help departman admini: Sessiz
#Help departman üst yetkilileri: SiyahKaR, Unique, witch, CappaDociaN
#Help departman yetkilisi: RhomaNtiC
#Help departman görevlileri: Sabian, Xhephaestus, DracuLa, Clue, Siyah, Mert, Security, Ruthless, Legion, Seniz, Ender, Numberone, Chris, Luis, Corinth, Arwen, Max, Sasuke, Courage, CroniX, Rita, Eddy, hate

SoyLe.Net IRC Network - #HELP Departman Bilgileri

#Help
Resmi IRC(d)-Servisler yardim kanali
#Helpers
IRCHelpers yardimlasma &amp; destek kanali
#mIRCHelp
mIRC-Scripting yardim kanali
#Helpmaster
Help komitesi kanali
#IRCMaster
HelpSystem kontrol ve istatistik kanali
#System
Egitim komitesi ve istatistik kanali
#IRCEthos
Bireysel Helperaday-adaylari egitim kanali
#HelpEthos
IRCHelpers egitim kanali
#SvsDesk
IRC(d)-Servisler egitim ve HelpGame kanali
#Educator
Bireysel egitim basvuru-talep kanali
#Sınav
Genel HSS kanali - Sistem geregi deaktif durumdadir

- SoyLe.Net [m]IRC[d] Help Resmi Veri-Istatistik WebSitesi -


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Soyle.Net HelpSystem botuna entegre edilmis mIRC
Scripting
kodlari ile ASP ve HTML kodlarinin
birlikte kullanimi ile olusturulmus olan
HelpSystem Report v.beta Ana sayfasi.

Soyle.Net sunucusuna bagli durumda olan HelpSystem
botunun, helperlere ait olan bütün istatiksel
verileri
ni site içersinde yayinlamaktadir.

Help bünyesinde bulunan her bir helperin durumu bu
sistem araciligi ile web ortamina tasinmistir.


HelpSystem Report v.Beta hakkinda ayrintili bilgiyi bu [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] alabilirsiniz.

PHP Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
HelpSystem Report v.Beta by SiyahKaR
The Owner of Idea by Nadrosima
#Help &amp; #mIRCHelp - Soyle.Net 

- mIRCHelp Scripting Departmani - [SiyahKaR]

#mIRCHelp ekibi, calismalarini Soyle.net'de HelpSystem botu araciligi ile kayit altinda tutmaktadir.
Suanda toplam, 25 kod kanalimizda yayinlanmaktadir. Dileyen herkes, sunucu üzerinden calismalarimiza ulasabilir ve online destek alabilirler.
Ayrica #mIRCHelp kanali olarak, scripting hevesi bulunan arkadaslarimiz icin IDENTIFIER'larin Turkce Dokumanlarini kanalimizda yayinlamaktayiz. Suanda, Turkce anlatimli, 26 identifier kullanicilarimiza sunulmustur.

Bunun yani sira kullanilarimizin mirc dokumanlarina daha hizli ve kolaylikla ulasabilmesi icin HelpSystem report sayfasinda kisiye özel 50 saniyelik sayfalar olusturulmaktadir. Ornek olarak;

PHP Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
<UserNick> !no 18
<helpsystemHazirkodlar Artik http://helpsystem.soyle.net  'de !
<helpsystemKod Linkhttp://helpsystem.soyle.net/mIRCHe/UserNick_sozluk.txt.htm
<helpsystemNotSize ozel olusturulan bu sayfa 50 saniye sonra  silincektir

- Egitim Departmani -[witch]

Soyle.Net Help departmaninda son alinan help komitesi kararlarina gore genel helper secme sinavlari ve kisisel sinavlar dondurulmustur. Yaklasik bir(1) yildir genel sinav yapilmamistir. Buna göre; kadroya alimlar, Soyle.Net'in kendi bünyesinden Helper adaylari yetistirilmek uzere detayli ve sıkı bir egitimden gecirilir. Egitim departmani Soyle.Net help bunyesine bu zaman zarfi icersinde cok büyük kazanclar saglamis ve sistemini heran gelistirmektedir.
Buna göre disaridan gelen HelperAdaylik taleplerinde #IRCEthos kanalinda birsüre gözlem ve mulakattan sonra help komitesi ve egitim departmaninin kararina gore kadroya dahili gerceklesmektedir.
Helperaday-adaylarinin aldiklari genel egitimleri ve performanslarini kendileri de olmak uzere egitim departmani takip edebilmektedir bu göre durumlari asagida ki linkte mevcuttur.

Link: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

- IRCHelpers Performans Departmani - [Unique]

[D.P] Departman performansinda baz alinan puanlama sistemi asagida belirtilmistir.

1-)
H.P voice listesinde her +50 voice'de [
D.P +4 puan]
2-) Bir konuda uyari alip ikinci tekrari halinde [
D.P -2 ucuncu tekrarda D.P -5 puan]
3-) Egitim kuruluna girmeye hak kazanan [
D.P +10 ve orada ki istatistiklerine göre devami.]
4-) Gun icersinde away&amp;kanal limiti kuralina iki kere takilan [
D.P -2 puan]
5-) Hiyerarsik düzene uyumsuz haraketler [
D.P -10 puan]
6-) Helpers ve departman kanallarinda uyumsuz tavir ve haraketler [
D.P -5 puan]
7-) Sunucu genelinde ki uyumsuz/ profosyonellik disi tavir ve haraketler [
D.P -10 puan]
8-) Disiplinli, uyumlu, profosyonel haraketler ve kurallara baglilik [
D.P +10 puan]
9-) Yonetim'den sikayet ya da Ovgu getiren [
Sikayet; D.P -7 Ovgu; D.P +7 puan]
10-) Helpers veya HelpEthos kanalinda sorulacak BONUS sorulara dogru cevap [
D.P +5 puan]
11-) mIRCHelp kadrosuna girmeye hak kazananlar [
D.P +10 puan]
12-) Sunucu genelinde kullanicilarin saygisini kazanma ve yardimlasma [
D.P +5 puan]
13-) #SvsDesk kanalini takip ve oyuna dahil olmak [
D.P +2 puan]
14-) Helperlar arasi tartismaya sebebiyet veyahut birebir tartisanlar hakli/haksiz aranmaksizin [
D.P -7 puan]

#D.P %75 ve G.P %55 üzerinde olanlar level atlama sürecindedir.
#D.P %25 ve G.P %10 sinirinda olanlar departmandan ayrilma sürecindedir.
[!]Yukarida ki metinde belirtilmemis olsa dahi Help Komitesinin verecegi her karar kural niteligi tasir.

#HelpSystem tarafindan belirli araliklarla düzenli olarak güncellenen bu istatistikleri, help komitesi yani sira IRCHelperlarda asagida belirtilen linkten takip edebilirler.

Link: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

- IRC(d) AR-GE Egitim Departmani - [Sessiz &amp; RhomaNtiC]

Su an itibari ile C ve C++ v.b kod dilleri egitim calismalarimiz icerisinde yer almasada, AR-GE departmaninin öncelikli hedefi istekli IRCHelperlara SHH yonetim, Modul kurulum, Eggdrop&amp;TCL, UnrealIRCd ve Services kurulum gibi v.b egitimler vermektedir. Amac sistem mantigini daha fazla anlatabilmek ve her soruna mantik yoluyla pratik olarak mudahale edebilmektir.
Bu calismalar asagida belirtilen AR-GE sunucusunda devam etmektedir.
PHP Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
/server irc.ar-ge.rrtasarim.com 

- Departman Destek Botlari -

HelpSystem Report v.Beta & IRCSystem Help Oyun

Dipnot Mesajı: Yukarıdaki verilmis olan bilgiler Nadrosima arkadasımızdan alınmıstır.


Soyle.Net #Help Departmanı hakkında artıları, eksileri ve önerileri bu başlık altından seviye sınırları dahilinde belirtebilirsiniz.

Konu Disconnected tarafından (21 Haziran 2010 Saat 20:47 ) değiştirilmiştir. Sebep: Edit
 

IRCForumlari.NET Reklamlar
radyo44.com.tr
Alt 21 Haziran 2010, 22:56   #2
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 6 > Soyle.Net / #Help




SoyleNet/Help Departmanı'nı yakından tanıyorum.Herşey sorunsuz ve sağlam ilerleyen bir sunucu.Nadrosima(Alper) Abi'yi de uzun zamandır tanıyorum,delikanlı ve bazı sunucular gibi her ay başında founder değişmiyor.Kısacası süper.witch,Unique arkadaşlarıma da başarılar diliyorum.SiyahKaR hakkında pek birşey söylemeye gerek yok sanırım,Sertaç'ta HelpSystem botunun abisi gibi birşey oldu.Neyse,sözü fazla uzattık sanırım.Başarılar,Soyle.Net Türkiye'de TEK! diyorum. (:

__________________
Büyümeden yaşlandım ben.Hayat; ilk gördüğüm insanların,ilk gördüğüm gibi olmadıklarını öğretti.

Kahraman Tazeoğlu
 

Alt 22 Haziran 2010, 12:01   #3
Çevrimiçi
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 6 > Soyle.Net / #Help




Güzel sistem ama niye c|c++ yok
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
)

 

Alt 22 Haziran 2010, 12:28   #4
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 6 > Soyle.Net / #Help




En güzel help deparmanı anketinde oyumu zaten Söyle.net'e atmıştım. Başarılar dilerim..

 

Alt 22 Haziran 2010, 16:23   #5
Master
Guest
Master - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 6 > Soyle.Net / #Help




Soyle.Net ve Nadrosima icin isallah hayırlısı olur , sohbet.net'deki grafigini umarim soyle.net'de devam ettirir. Basarılar..

 

Alt 22 Haziran 2010, 18:45   #6
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 6 > Soyle.Net / #Help




aLperi Sol Zamanındanda Tanırım..DisipLinLi Yaptıgı i$e Özen Gösteren bi Arkadasımız..Ba$arıLar..

__________________
Edep; aklın Tercümanıdır. İnsan edebi kadar akıllı, Aklı kadar şerefli, Şerefi kadar Kıymetlidir. Massive..






Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.
 

Alt 22 Haziran 2010, 20:43   #7
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 6 > Soyle.Net / #Help




Güzel kadro güzel yönetim gayet başarılı bir #help yönetimi başarılar diliyorum..

 

Alt 23 Haziran 2010, 16:42   #8
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 6 > Soyle.Net / #Help




güzel sistem başarılar.

 

Alt 24 Haziran 2010, 12:33   #9
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 6 > Soyle.Net / #Help




Senelerdir bıkmadan usanmadan help kültürünü sürdüren, kalıplaşmış bir ekipten oluşan güçlü bir kadroya sahipler. Şuanki başarılarının altında ciddi bir tecrübe yatıyor. Nadrosima'yı yıllardır tanıyorum sorumluluk aldığı her sunucuda kendisini takip ettim. Bir help departmanının başarıya ulaşması için gerekli olan materyalleri çok iyi çözmüş durumda ve bunun uygulamasını güzel yapıyor.

Gördüğüm kadarıyla soyle.net üst yönetimi de help kültüründe yetişmiş kişilerin bilgi ve tecrübelerinin sunucuya olan katkılarının farkında ki; yönetimi help departmanı üzerinden oluşturuyorlar. Buna zemin hazırlayan Nadrosima ve ekibini tebrik ediyorum, iyi çalışmalar.

 

Alt 25 Haziran 2010, 17:17   #10
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 6 > Soyle.Net / #Help




Nadrosima Kardesimizi her zaman taktir etmisimdir. kendisi Help Departman bilgisi ile butun herkeze ornek olabilecek bir arkadastir.Ben Xhephaestus olarak kendisinin her zaman yaninda olmaktan kendi adima gurur duyuruyorum. Cunku boyle bir dost, kardes az sayida bulunur. Soyle.net #Help Turkiye sunuculardaki Help Departman'lari arasinda her zaman birinci siradadir. Ve boyle bir ortamda oldugum icin, beni bu ortamda bulunmamdaki en buyuk onculugu yapan Nadrosima( Alper ) kardesime tesekkurlerimi sunarim. Hersey cok guzel, ve dahada guzel olacak Hep beraber !

 

Konu Kapatılmıştır

Etiketler
&gt, &lt, 6, soylenet

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Haftanın Help Departman Polemiği < 12 > Soyle.NET #HELP Juventus 2012 Yılına ait Polemikler 10 15 Ocak 2013 23:49
Haftanın Polemiği < 10 > Soyle.Net Ocean 2012 Polemikleri 53 21 Mayıs 2012 23:10
Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > Soyle.Net / #Help stonecypher 2011 Yılına ait Polemikler 14 29 Ağustos 2011 16:39
Haftanın Help Departman Polemiği < 10 > Soyle.NET / #Help Daemnia 2009 Yılına ait Polemikler 19 14 Mayıs 2009 14:43