IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  vaybe sohbet

>
+
Etiketlenen Kullanıcılar

48Beğeni(ler)

 
 
LinkBack Seçenekler Stil
Prev önceki Mesaj   sonraki Mesaj Next
Alt 12 Ekim 2011, 12:00   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > Chat.Gen.TR / #help




Chat.Gen.TR #help departmanı

Founder:
Sihir
Manager: Kursad, Uranos
Master: Thales
Sop: Hegemonya, bLack
Op: kernekLi, PrOFeSsIOnaL
Helper: Nothing, NihaL, SoNkRaLL34, BuZuL, MeGaReaCtiOn, winter, DarkMan, uNiquE, Deha, Paşa, DisCoVeRy, Blitz, Qrs, bLueS, kSc
Stajyer: Asabi, Sed, SparkLe, Daemon, Ghost, iLayda, OTTOMAN

Departman kanalları:
  • #help: Chat.Gen.TR resmi yardım kanalıdır. Bu kanalda irc-daemon/services hakkında bilgileri hakkında kullanıcılara yardım verilen kanaldır.
  • #helpers: Help departmanı helperlerinin, helper adaylarının ve yöneticilerinin bulunduğu kanaldır. Bilgi alışverişi, kanal yenilikleri, sorunları, kuralları ve aliasları bu kanalda tartışılır ve çözüme ulaştırılır.
  • #egitim: Chat.Gen.TR irc-services soru/cevap botu bu kanalda bulunur. Bu kanalda, kullanıcılara global eğitimler düzenlenir.
  • #helpteam: Özel helper eğitim kanalıdır. Ayrıca sunucumuzda kayıtlı tüm nicklere istenilen eğitimler düzenlenir. Bu kanalda ayrıca C-Help eğitim sistemimiz aktiftir, !Egitim yazıldığı zaman eğitim konuları listelenir ve oradan bilgi almak isteyen kullanıcı bilgi almak istediği konunun adını yazarak konu hakkında bilgi alır.
  • #sınav: Bu kanal #Help kanalına giriş için helper olmak isteyen kişilerin testten geçtiği kanaldır. Bu kanalda sorulan soruların %60'ına doğru veren kişiler Helper Adayı %80 ve üstüne doğru cevap kişiler ise Helper statüsünde göreve başlarlar.
  • #helpsops: Bu kanal help yöneticilerinin (Sop|Master|Manager|Founder) toplantılarını ve fikir alışverişini yaptığı kanaldır. Ayrıca kanal C-Help botunun kontrol kanalıdır. Kanalla ilgili tüm bilgiler buraya yansır. Böylelikle helperler hakkındaki tüm bilgiler gözler önünde olur ve bize yetki vermemizde çok yardımcı olur.
Kıdem sistemi:
  1. İdari birim (Manager, master.)
  2. Eğitmen grubu (Sop, op.)
  3. Ekip takımı (Helper, stajyer.)
Kıdem anlamları:
  • Stajyer: Chat.Gen.TR Help ailesine yeni katılmış ve 15 günlük bir süreçde denemeye tabi tutulan helper adayıdır. Kendini sürekli geliştirmek ile yükümlüdür.
  • Helper: Deneme sürecinde kendini göstererek terfi etmiş helperdir. (Cs, Ns, Ms, Akick, İgnore, Silence, List) komut konularını iyice ögrenmiş ve online süresi iyi olmalıdır.
  • Op: Helper iken kendini kanıtlamış ve helperlara örnek davranışlar sergilemiş kişidir. Help kanallarında sürekli aktif olmalı ve sunucu içerisinde kendinisi örnek davranışlarıyla göstermelidir.
  • Sop: IRC-Services komutlarında kendinini belirgin seviyelere getirmiş, disiplinli ve örnek kişidir. Sunucu içerisinde araştırma yapıp online ve bilgisi iyi kişileri help ailesine kazandırmak ve kendini sürekli ileri derecede geliştirmektir. Help kanallarıyla ilgili hertürlü durumu üstlerine iletir. En önemli görevi; eğitmenliktir.
  • Master: IRCd-Services konuları yanında, Client gibi konularıda belirli seviyede öğrenmiş kişidir. Helperlerin eksik oldukları komut konularında egitimler düzenler ve eksikliklerini giderilmesinde önemli rol oynar. Help'e yeni helperler katar ve helperlerin kurallara uyup uymadıklarını denetler.
  • Manager: Komut bilgisi üst düzeyde, help kanalları ile ilgili her türlü konuya hakimdir. Kendini sürekli geliştiren liderlik vasfına sahip kişidir. Help departmanıyla ilgili hertürlü olumlu olumsuz gelişmeleri ele alarak çözüme ulaştırmak ve değerlendirmektir. İstediği helperleri istediği zaman sınav yapabilir ve helperlerin kurallara uyup uymadıklarını denetler.
Kullanıcılara yardım amaçlı ve helper eğitimleri ile ilgili yeni yeni arge çalışmalarımız sürmektedir.
Chat.Gen.TR #help departmanı kurallarına [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ulaşabilirsiniz.


Yukarıdaki bilgilerin tamamı #help founder Sihir'den alınmıştır.
Chat.Gen.TR #help departmanı hakkındaki görüşlerinizi, saygı ve sevgi sınırları içerisinde başlık altından belirtebilirsiniz..

 

 

Etiketler
#help, &gt, &lt, >, <, 9, chatgentr, departman, haftanın, polemiği


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Haftanın Help Departman Polemiği < 5 > Geveze.Net / #Help Ekin 2013 Yılına ait Polemikler 12 13 Haziran 2013 12:40
Haftanın Help Departman Polemiği < 3 > Chat.Gen.TR / #Help Kursad 2013 Yılına ait Polemikler 8 03 Nisan 2013 16:42
Haftanın Help Departman Polemiği < 12 > Soyle.NET #HELP Juventus 2012 Yılına ait Polemikler 10 15 Ocak 2013 23:49
Haftanın Help Departman Polemiği < 8 > Chat.Gen.TR / #Help Freedom 2012 Yılına ait Polemikler 15 03 Eylül 2012 16:03
Haftanın Help Departman Polemiği < 3 > Chat.Com.TR / #Help huLk 2011 Yılına ait Polemikler 28 28 Haziran 2011 16:04