IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  kral sohbet




77Beğeni(ler)

Yeni Konu aç Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 11 Ekim 2012, 01:01   #1
Çevrimdışı
Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > ************/Siber.NET / #Help


sohbet



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

IRCHelp Departman Kadrosu
-
* IRCHelp Koordinator - Ezgi
* IRCHelp Opers - ---
* IRCHelpop : [HelpLevel : IV ] - Freedom, Slytherin
* IRCHelper : [HelpLevel : III ] - 
* IRCHelper : [HelpLevel : II ] - mStf, EaSy, SwoRd
* IRCHelper : [HelpLevel : I ] - Livatis, Selale , Bulut , Dexter, Ajan, Sirus, Kan, InTheDark
* Stajyer IRCHelper : ZaLim , Dark , TuTSak, aLcadraz, ControL
* IRCHelpbots : Help, HE-System
-
-
IRCHelp Departman Görev Dağılımı
-
* * IRCHelp Yönetim Takımı
* * Koordinatör - Ezgi
* * Genel Sorumlu - Freedom
* * Helpmaster - Slytherin
-
-
** IRCHelp Eğitim Takımı
** Takım Lideri - Slytherin
** Eğitmenler -  Livatis, Bulut, SwoRd
-
* Stajyer==> #Helpers kanalında prefixsiz olarak bulunan ve eğitim sürecinde olan helper adaylarından oluşur.
-
* IRCHelper : [HelpLevel : I ] ==> #Helpers kanalında + prefix sahibidir. Bu seviyedeki helperlerin eğitimlerine devam edilir. #Help kanalında yardım takibi önceliğidir. Eğitimlere katılımı ve ilgisi en yüksek olması beklenen leveldir.
-
* IRCHelper : [HelpLevel : II ] ==> #Helpers kanalında % prefix sahibidir. Helper adaylarına adapte olmalarında yardımcı olurlar. Departmanda farklı birimlerde sorumluluk üstlenirler.
-
* IRCHelper : [HelpLevel : III] ==> #Helpers kanalında @ prefix sahibidir. Takım Liderlerinden ve üstün başarı sağlayan Helperlerden oluşur. Helpop adaylarıdır.
-
* IRCHelpop : [HelpLevel : IV ] ==> #Helpers kanalında & prefix sahibidir. Departmandaki birimlerden sorumlulardır. Genel Sorumlu ve Founder'de bu gruba dahildir.
-
* IRCHelp Opers==> #Help departmanındaki görevlerine devam eden ve bu departmandan oper olarak Sunucu Yönetimine de katılan helper'lardan oluşur. Kendilerine xLine ekibinde görev verilir.

[ Departman Kanalları ]

- #Help ==> [************] Resmi Yardım Kanalıdır.Kullanıcılara IRCServices-5.0.63 komutları kapsamında yardım verilmektedir. Kanalımız +m modundadır ve öğrenme amaçlı bekleme yapmak serbesttir.
-
- #Helpers ==> #Help kanalı yetkililerinin bulunması zorunlu kanaldır. Helperlerin bot üzerinden işlem yapabilecekleri ve genel bilgi alışverişinde bulunup sohbet edebilecekleri, departmanla alakalı gelişmeleri takip edebilecekleri kanaldır.
-
- #HelpEgitim ==> Eğitmenler tarafından bireysel eğitimlerin verildiği kanaldır. Help botu üzerinden konu anlatımları da bu kanal üzerinden gerçekleştilebilir.
-
- #Egitmen ==> Eğitmenlerin helper adayları hakkında ortak karara vardıkları, değerlendirmede bulundukları ve birbirleri ile iletişim sağladıkları kanaldır. Eğitim verilen adayların konu takipleri de bu kanaldan yürütülür.
-
- #HelpStaff==> Departman Level III ve yönetim takımının ortak bulunduğu ve fikir alışverişi sağladığı , kararlar aldığı kanaldır.
-
#HelpChief==> Yönetim takımının bulunduğu ve departmanla alakalı önemli kararların alındığı , atamaların kararlaştırıldığı kanaldır.
-
- #Egitim ==> Kullanıcıların Help Oyun Botu üzerinden kendilerini geliştirebilecekleri kanaldır.
-
- #Sınav ==> Helper Adaylarının Level atlama sınavlarının yürütüldüğü, helper alım başvurularının yapıldığı kanaldır.

Kadromuza dahil olmak için;

*Help Kadrosuna dahil olmak isteyen kullanıcılar en az 10 günlük kayıt süresine sahip olmalıdır.
*Bu şartı sağlamıyorsa, aday #Help ve #Egitim kanallarını ajoin listesine ekler ve bir hafta boyunca davranışları, online durumları gözlemlenir.
*Gözlemler sonucu aday takıma uygun görülürse, #Helpegitim kanalında adaya Services (HelpServ,NickServ,ChanServ,MemoServ) eğitimi verilir.
*Eğitmenlerin direktifi doğrultusunda #Sınav olmaya uygun hala geldikleri düşünülen adaylara, eğitim gördükleri konular üzerinden 10 soruluk sınav yapılır.
* Departman içerisinden bir helper ın referansi üzerine yukarıdaki şartlar gözetilmeksizin aday sınava alınır.
* Başarılı olan adaylar kadroya dahil edilir ve eğitimlerine devam edilir.

#mIRCHelp
Genel Sorumlu : CesuryureK
IF Coders Sorumlusu :Difuzyon

************ #Help departmanı olarak yeni bir oluşumla biz de varız diyoruz. Oluşumumuzda bize büyük desteği olan Özkan(IRC-) arkadaşımıza teşekkür ediyoruz. Bundan sonrasında umarım yaptığımız iyi işlerle IF'de anılmaya devam ederiz. İyi veya kötü tüm eliştirilerinize açığız. Teşekkürler.

Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

IRCHelp Departman Kadrosu
-
* IRCHelp Koordinator - Ezgi
* IRCHelp Opers - ---
* IRCHelpop : [HelpLevel : IV ] - Freedom, Slytherin
* IRCHelper : [HelpLevel : III ] - 
* IRCHelper : [HelpLevel : II ] - mStf, EaSy, SwoRd
* IRCHelper : [HelpLevel : I ] - Livatis, Selale , Bulut , Dexter, Ajan, Sirus, Kan, InTheDark
* Stajyer IRCHelper : ZaLim , Dark , TuTSak, aLcadraz, ControL
* IRCHelpbots : Help, HE-System
-
-
IRCHelp Departman Görev Dağılımı
-
* * IRCHelp Yönetim Takımı
* * Koordinatör - Ezgi
* * Genel Sorumlu - Freedom
* * Helpmaster - Slytherin
-
-
** IRCHelp Eğitim Takımı
** Takım Lideri - Slytherin
** Eğitmenler -  Livatis, Bulut, SwoRd
-
* Stajyer==> #Helpers kanalında prefixsiz olarak bulunan ve eğitim sürecinde olan helper adaylarından oluşur.
-
* IRCHelper : [HelpLevel : I ] ==> #Helpers kanalında + prefix sahibidir. Bu seviyedeki helperlerin eğitimlerine devam edilir. #Help kanalında yardım takibi önceliğidir. Eğitimlere katılımı ve ilgisi en yüksek olması beklenen leveldir.
-
* IRCHelper : [HelpLevel : II ] ==> #Helpers kanalında % prefix sahibidir. Helper adaylarına adapte olmalarında yardımcı olurlar. Departmanda farklı birimlerde sorumluluk üstlenirler.
-
* IRCHelper : [HelpLevel : III] ==> #Helpers kanalında @ prefix sahibidir. Takım Liderlerinden ve üstün başarı sağlayan Helperlerden oluşur. Helpop adaylarıdır.
-
* IRCHelpop : [HelpLevel : IV ] ==> #Helpers kanalında & prefix sahibidir. Departmandaki birimlerden sorumlulardır. Genel Sorumlu ve Founder'de bu gruba dahildir.
-
* IRCHelp Opers==> #Help departmanındaki görevlerine devam eden ve bu departmandan oper olarak Sunucu Yönetimine de katılan helper'lardan oluşur. Kendilerine xLine ekibinde görev verilir.

[ Departman Kanalları ]

- #Help ==> [************] Resmi Yardım Kanalıdır.Kullanıcılara IRCServices-5.0.63 komutları kapsamında yardım verilmektedir. Kanalımız +m modundadır ve öğrenme amaçlı bekleme yapmak serbesttir.
-
- #Helpers ==> #Help kanalı yetkililerinin bulunması zorunlu kanaldır. Helperlerin bot üzerinden işlem yapabilecekleri ve genel bilgi alışverişinde bulunup sohbet edebilecekleri, departmanla alakalı gelişmeleri takip edebilecekleri kanaldır.
-
- #HelpEgitim ==> Eğitmenler tarafından bireysel eğitimlerin verildiği kanaldır. Help botu üzerinden konu anlatımları da bu kanal üzerinden gerçekleştilebilir.
-
- #Egitmen ==> Eğitmenlerin helper adayları hakkında ortak karara vardıkları, değerlendirmede bulundukları ve birbirleri ile iletişim sağladıkları kanaldır. Eğitim verilen adayların konu takipleri de bu kanaldan yürütülür.
-
- #HelpStaff==> Departman Level III ve yönetim takımının ortak bulunduğu ve fikir alışverişi sağladığı , kararlar aldığı kanaldır.
-
#HelpChief==> Yönetim takımının bulunduğu ve departmanla alakalı önemli kararların alındığı , atamaların kararlaştırıldığı kanaldır.
-
- #Egitim ==> Kullanıcıların Help Oyun Botu üzerinden kendilerini geliştirebilecekleri kanaldır.
-
- #Sınav ==> Helper Adaylarının Level atlama sınavlarının yürütüldüğü, helper alım başvurularının yapıldığı kanaldır.

Kadromuza dahil olmak için;

*Help Kadrosuna dahil olmak isteyen kullanıcılar en az 10 günlük kayıt süresine sahip olmalıdır.
*Bu şartı sağlamıyorsa, aday #Help ve #Egitim kanallarını ajoin listesine ekler ve bir hafta boyunca davranışları, online durumları gözlemlenir.
*Gözlemler sonucu aday takıma uygun görülürse, #Helpegitim kanalında adaya Services (HelpServ,NickServ,ChanServ,MemoServ) eğitimi verilir.
*Eğitmenlerin direktifi doğrultusunda #Sınav olmaya uygun hala geldikleri düşünülen adaylara, eğitim gördükleri konular üzerinden 10 soruluk sınav yapılır.
* Departman içerisinden bir helper ın referansi üzerine yukarıdaki şartlar gözetilmeksizin aday sınava alınır.
* Başarılı olan adaylar kadroya dahil edilir ve eğitimlerine devam edilir.

#mIRCHelp
Genel Sorumlu : CesuryureK
IF Coders Sorumlusu :Difuzyon

************ #Help departmanı olarak yeni bir oluşumla biz de varız diyoruz. Oluşumumuzda bize büyük desteği olan Özkan(IRC-) arkadaşımıza teşekkür ediyoruz. Bundan sonrasında umarım yaptığımız iyi işlerle IF'de anılmaya devam ederiz. İyi veya kötü tüm eliştirilerinize açığız. Teşekkürler.

Konu Juventus tarafından (19 Ekim 2012 Saat 21:45 ) değiştirilmiştir.
 

IRCForumlari.NET Reklamlar
radyo44.com.tr
Alt 11 Ekim 2012, 01:24   #2
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > ************/Siber.NET / #Help




Şahsım adına da yakınen tanıdığım bilgisine tecrübesine güvendiğim arkadaşlarımdan kurulu bir kadro başarılar dilerim.

 

Alt 11 Ekim 2012, 18:58   #3
Çevrimdışı
Neo
Neo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > ************/Siber.NET / #Help




Basarili bir kadro, ilgi ve alakalarida guzel.

 

Alt 11 Ekim 2012, 19:01   #4
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > ************/Siber.NET / #Help




Ben olmasamda eski güzel dostları tekrardan bir kadro halinde görmek gayet hoş.Aynı zamanda başarılı bir çalışma çıkaracaklarını az çok tahmin edebiliyorum.Başarılar arkadaşlar
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


 

Alt 11 Ekim 2012, 19:32   #5
AmiR
Guest
AmiR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > ************/Siber.NET / #Help




Güzel kişilerden oluşan bi kadro, Başarılar :
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Not: FOTOŞOP TERK!

 

Alt 11 Ekim 2012, 19:45   #6
Deep
Guest
Deep - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > ************/Siber.NET / #Help




Gayet güzel ve yeterli bir kadro. Zaten @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...], @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...], @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...], @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ile uzun süre çalıştım kalitelerini biliyorum o yüzden uzatmak istemiyorum. Başarılar dilerim güzel kardeşim.

 

Alt 11 Ekim 2012, 19:47   #7
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > ************/Siber.NET / #Help




Icerisinde bunlunmaktan keyif aldiğim güzel bir kadroya sahibiz. Ezgi'nin azim ve gayretiyle dahada iyi yerlere gelecegine inaniyorum. Hakkimizda hayirlisinin olmasini diliyorum.

 

Alt 11 Ekim 2012, 20:09   #8
Estela
Guest
Estela - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > ************/Siber.NET / #Help




Başarılar @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...], güzel bi kadroya benziyor.

 

Alt 11 Ekim 2012, 20:32   #9
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > ************/Siber.NET / #Help




Güzel tanıtım, kadroda 1-2 kişiyi iyi tanırım, işini hakkıyla yapan kişilerdir, başarılar.

 

Alt 11 Ekim 2012, 20:44   #10
Çevrimiçi
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > ************/Siber.NET / #Help




başarılar kelebek helpteam ve ezgi ye.

__________________
Official Web Page [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
 

Konu Kapatılmıştır

Etiketler
#help, >, <, 11, departman, haftanın, kelebekorg or sibernet, polemiği

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Haftanın Help Departman Polemiği < 10 > Kelebek.GEN.TR / #Help Juventus 2012 Yılına ait Polemikler 8 11 Ekim 2012 01:03
Haftanın Help Departman Polemiği < 6 > Kelebek.Gen.TR / #Help Emre 2011 Yılına ait Polemikler 12 13 Eylül 2011 18:51
Haftanın Help Departman Polemiği < 7 > Kelebek.GEN.TR / #Help stonecypher 2010 Yılına ait Polemikler 17 03 Ağustos 2010 00:57
Haftanın Help Departman Polemiği < 13 > Kelebek.Gen.TR / #Help KartaL 2009 Yılına ait Polemikler 8 30 Haziran 2009 22:42
Haftanın Help Departman Polemiği < 5 > ************ / #Help Kan 2009 Yılına ait Polemikler 19 02 Aralık 2008 20:43