IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  vaybe sohbet

>
+
Etiketlenen Kullanıcılar

23Beğeni(ler)

 
 
LinkBack Seçenekler Stil
Prev önceki Mesaj   sonraki Mesaj Next
Alt 29 Mayıs 2013, 20:26   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Haftanın Help Departman Polemiği < 5 > Geveze.Net / #Help




Merhaba IF kullanıcıları,
2013 yılının 5. polemiği için Geveze.Net Help Departmanı seçilmiştir.

*

Geveze.Net Help Kadrosu

Help Founder : bLack
HelpOper - HelpSop : AspendiX
HelpOp : Judas - Dila - Damla
HelpStaff (Eğitmenler) : AspendiX - Judas - Damla
Helper : YüXeXeS - Guray - Sepultura AsteriX - Matraks - X - system32
HelpStajyer : Emily - WebCoder - PatikGirl


*

Departman Kanalları

#Help * Sunucu komut yardım kanalı

#Helpers * Helperların fikir alışverişinde bulunduğu kanal

#Helpstaff * Helper eğitim kanalı

#Sinav * Helperların performanslarını sergiledikleri kanal (alım sınavları için kullanılmıyor)

#HelpYönetim * Help departmanı yönetim kanalı. Helpfounder, Helpoper, Helpmaster ve Helpstaff üyelerinin bulunduğu gözlem kanalı

#Egitim * Eğlence ile eğitimin bir araya getirildiği soru-cevap kanalı

#Egitim1 * Helperların bot üzerinden birebir eğitim aldığı kanal

*

Departman Botu * HelpAnalyzer

*

Departman İşleyişi

Helper olan kişiler eğitimlerdeki başarılarına, kanaldaki durumu, online düzeni ve userlar ile bilgi alışverişinin sağlıklı olup olmamasına göre yöneticiler tarafından izlenip değerlendirilirler. Buna göre terfi alırlar. Departman için düzenli online olmak önemlidir ancak esnek bir anlayış söz konusudur. Ardarda 10 gün online olmayan helperlar kadrodan çıkartılır. Helper daha sonra tekrar eklenmek isterse, 10 gün boyunca durumu izlenir ve olumlu ya da olumsuz olmasına göre tekrar kadroya alınır.

*

Yardım Sistemi

#help kanalına kullanıcı girdiği zaman, yardım botu HelpAnalyzer o an online durumda olan helperlar arasından rastgele bir seçim yapar ve kullanıcıya yardım etmesi için bir helper atanır. Atanan helper #helpers kanalında belirtilir.

*

Eğitim ve Helper Alım Sistemi

Haftada 3 gün bot üzerinden ya da sorumlular tarafından eğitimler verilmektedir. Her eğitim sonucunda soru-cevaplar ile değerlendirmeler yapılmaktadır. Birebir eğitimler de yapılmaktadır.

Helper alımları AspendiX tarafından yürütülmektedir. Helper sınavlarına sıcak bakılmadığı için sınavla helper alım sistemi uygulanmamaktadır. Eğitim almak isteyen adaylar konu anlatımlarından sonra değerlendirilip kadroya dahil edilmektedir.

*

Yukarıdaki bilgilerin tamamı AspendiX nickli arkadaşımızdan alınmıştır. Kendisine teşekkür ederiz.

Saygı çerçevesinde departman hakkındaki yorumlarınızı bekliyoruz.

 

 

Etiketler
#help, >, <, 5, departman, gevezenet, haftanın, polemiği


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Haftanın Help Departman Polemiği < 7 > Geveze.Net / #Help Kafkef 2012 Yılına ait Polemikler 18 05 Ağustos 2012 22:11
Haftanın Help Departman Polemiği < 2 > Geveze.Org / #Help Ocean 2012 Yılına ait Polemikler 23 14 Mart 2012 22:38
Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > Geveze.Net / #help Ocean 2011 Yılına ait Polemikler 12 15 Kasım 2011 00:58
Haftanın Help Departman Polemiği < 5 > Geveze.ORG / #Help OnLy 2011 Yılına ait Polemikler 23 06 Eylül 2011 00:10
Haftanın Help Departman Polemiği < 1 > Sohbet.NET / #Help stonecypher 2011 Yılına ait Polemikler 25 30 Ocak 2011 23:01