🔔 Çevrimdışı bildirim almak ister misiniz?
Bir konuya etiketlendiğinizde, özel mesaj aldığınızda, bir mesajınız alıntılandığında forumda olmasanız bile anlık bildirim almak için lütfen izni verin.
Help departmanı olarak, #sınav kanalımızı kapatmış bulunmaktayız.
Peki, helper alımları nasıl gerçekleştirilecek?
Helper alımları şu şekilde yapılacaktır.
Egitim kanalı takibi sonucu;
Helper alımlarımızı, #egitim kanalında soru/cevap botunda ilk 3e giren kullanıcılara teklif götürerek yapacağız.
Bireysel egitim kanalımız #Helpethos kanalında, belirli seviyedeki konuların eğitimi görüp, başarılı olan kişileri #help kanalına halfop (%) helpstajer olarak ekliyoruz.
~~ Help Departmanı Görevli Adayı Eğitim Listesi ~~
PHP Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
Sorgu yapılacak kullanıcının, #Educator kanalında SRC kayıtları (+SRCOku Nick) kontrol edilir.
HelpEthos System botu aracılığı ile kullanıcıya sorguya katılmak isteyip istemediği sorulur (+SÇağır Nick) ve HelpEthos System botu takip edilir.
Sorguyu kabul edip, #HelpQuery kanalına giren kullanıcıya genel sorgu notları (+Query) okutulur.
#HelpQuery kanalında, kullanıcıya verilen eğitimlere göre HelpEthos System botu tarafından sırada ki konunun (+SorguList) sorgusu başlatılır.
Sorguya ara vermek için +SAra, ara verilen sorgunun kaldığı yerden devam etmesi için +SDevam, sorguyu durdurmak için +SDur yapılır.
Sorgu sonunda, kullanıcının bilemediği sorular hakkında küçük eğitimler verilerek eksikleri giderilir.
Kullanıcının bilgi eksikleri giderildikden sonra, HelpEthos System botu aracılığıyla kullanıcıya sorgunun sona erdiği (+Sil Nick) bildirilir.
Kullanıcı kanaldan çıktıkdan sonra, eğitmen tarafından #Educator kanalında sorgu ile ilgili SRC kayıdı (+SRCEkle Nick Konu BilemediğiSoruNumaraları) geçilir.
#Help -> IRCdaemon(Unreal3.2.8.1) ve RuLzzServices-0.5 GevezeNet Resmi komut destek kanalı.
#Helpers -> Departman bireylerinin sohbeti ve bilgi alış veriş/paylaşım(ını) sağlayan kanal.
#Eğitim -> IRCdaemon(Unreal3.2.8.1) ve RuLzzServices-0.5 Soruları ile donatılmış 7/24 online olan soru-cevap botu'nun aktif oldugu kanal.
#Educator -> GevezeNet Help departmanı üst yönetim,eğitmen ve botların kontrolü sağlandığı kanal.
#HelpEthos -> GevezeNet Help departmanı bireyse eğitim kanalı (helper ve adayların bulunacağı kanal)
#HelpQuery -> Bireysel eğitim sonrası ayadların parformans denetlendiği kanal.
#mIRCHelp -> mIRC/Scripting konularında destek verilen kanal.
#Sinav -> Kapalı(Drop)
#helpkurul -> Help departmanı üst yönetim kanalı.
GavezeNet IRC Network - #HELP Departman Hiyerarşi Sistemi
1-) HelpStajyer
HelpStajiyer- #help kanalında alıcağı prefix --> % (Halfop)
Kanallar: %#help,#helpers,+#eğitim,+#helpethos
Görevleri; Belirli bir süre gözemlendikten sonra gösterdiği performansa göre değerledirme yapılır.
Sonuçlar.Delete veya +Level.
2-) Helper
Helper - #help kanalında alıcağı prefix --> @ (operator)
Kanallar: @#help,#helpers,+#eğitim,+#helpethos
Görevleri; Kendisini stajiyer döneminde iken saygı, uslub ve #Help kanalına olan ilgisini kanıtlamış kişidir.
3-) HelpSecure HelpSecure- #help kanalında alıcağı prefix --> @(operator)
Kanallar: @#help,+#helpers,%#eğitim,%#helpethos,%#educator
Görevleri: Helperların eksik oldukları konuları tesbit etmek ve onları gelişmesini sağlamak ve Helperlara örnek gösterilicek kişi(ler)dir (eğitmen Helper)
Bilgi: Ekleme silme yetkisine sahiptir. (Silmek için tek başına karar veremez. O an cıkıcak olan hoşsuzluğu not alır ve bir üstüne verir yönetim kararı ile çıkıcak sonuca göre gereken yapılır.)
4-) HelpSop
HelpSop- #help kanalında alıcağı prefix --> @(operator)
Kanallar: @#help,@#helpers,@#eğitim,@#helpethos,@#educator,# helpkurul
Görevleri: Helper aday adayları'nın eğitimlerini takip etmek ve departmanın sistemini en iyi bir şekilde kavramış kişi(ler)dir (helpmaster adayı)
Bilgi:Ekleme silme yetkisine sahiptir. (Departmanda O hoşsuzluğu yaratan kişileri eğer oline olan HelpMastır yok ise tek başına karar verebilicek yetkiye sahiptir.)
Not: Aynı zaman da #helpers kanalını +m moduna alma yetisine de sahitri.
5-) HelpMaster HelpMaster- #help kanalında alıcağı prefix --> &(Protect)
Kanallar: @#help,&#helpers,&#eğitim,&#helpethos,&#educator,# helpkurul
Görevleri: Departman'nın bir biriminden sorumludur belirlenen görevin tüm kordinesini sağlamak ve takip etmekle yükümlüdür
6-) HelpOwner
HelpFounder- #help kanalında alıcağı prefix --> ~(owner)
GevezeNet Help departmanı Genel kordinator
GevezeNet IRC Network - #HELP Departman Web & Forum
eSystem ==> IRCdaemon(Unreal3.2.8.1) ve RuLzzServices-0.5 Soruları ile donatılmış 7/24 online olan soru-cevap botu
Helpethos ==> Bireysel eğitim ve sorgu botu
Geveze-HELP ==> HElp kanalına Kullanıcı girişlerinde duyuru için kullanıkan bot
Geveze-Host ==> Helperlara host sağlamak için kullanılan bot
Yukarıdaki bilgilerin tamamı kanal Founderi [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 'dan alınmıştır. Bilgiler için kendisine teşekkür edip, saygı ve sevgi çerçevesince yorumlarımızı bekliyoruz.