IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  kral sohbet




53Beğeni(ler)

Yeni Konu aç Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 10 Temmuz 2012, 23:08   #1
Çevrimdışı
Haftanın Help Departman Polemiği < 7 > Geveze.Net / #Help


sohbet


GevezeNet IRC network Help departmanı görevlileri ;

  • Helpfonder: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
  • CoFounder: Psyche
  • Helpmaster: AmiR
  • Helpsop: Paint, Ruya
  • Helpsecure: Atanıcak
  • Helpers: System, Kursad, Yao, DNA, Clone, kaCak, Muhammed, Judas, Jb, TuseM, Hüseyin, DarkApocalypse, AntepLi, Karanlik, Tugce
  • Helpstajiyer: Sirin3m, düŞ, Safak


GevezeNet IRC Network Help departmanı görev dagilimi

  • Help kordinator: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
  • Yardımcısı: Psyche
  • Eğitim Genel sorumlu: AmiR
  • #Egitim kanalı eğitim sorumlusu: Paint
  • Yardımcısı: atanıcak
  • Bireysel eğitim ve adaylar sorumlusu: Ruya
  • Yardımcı: atanıcak
  • Botlar sorumlusu:Paint
  • #mIRCHelp sorumlsu: Ruya

Departmana Helper dahil etme sistemi;

Help departmanı olarak, #sınav kanalımızı kapatmış bulunmaktayız.
Peki, helper alımları nasıl gerçekleştirilecek?

Helper alımları şu şekilde yapılacaktır.

Egitim kanalı takibi sonucu;
  1. Helper alımlarımızı, #egitim kanalında soru/cevap botunda ilk 3e giren kullanıcılara teklif götürerek yapacağız.
  2. Bireysel egitim kanalımız #Helpethos kanalında, belirli seviyedeki konuların eğitimi görüp, başarılı olan kişileri #help kanalına halfop (%) helpstajer olarak ekliyoruz.

~~ Help Departmanı Görevli Adayı Eğitim Listesi ~~

PHP Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
1)   +Kurallar
2
)   +Hiyerarşi
3
)   +Helpserv
4
)   +Wildcard
5
)   +NickservGenel
6
)   +NickservSetUnset
7
)   +ChanservGenel
8
)   +ChanservSetUnset
9
)   +ChanservLevels
10
)  +ChanservAkick
11
)  +Memoserv
12
)  +Helpop
13
)  +ExtBan
14
)  +Exception
15
)  +NickModeKip
16
)  +KanalModeKip
17
)  +Who
18
)  +Flood
19
)  +List
20)  +KullanıcıKomutları
21
)  +Version
22
)  +BağlantıHataları
23
)  +Ignore
24
)  +Timer
25
)  +mIRCEntegrasyon 

* Help Kültürü konusu eğitimi için => +HelpEthos

~~ ~~ ~~ ~~
GevezeNte IRC network Sorgu sistemmi;

  • Sorgu yapılacak kullanıcının, #Educator kanalında SRC kayıtları (+SRCOku Nick) kontrol edilir.
  • HelpEthos System botu aracılığı ile kullanıcıya sorguya katılmak isteyip istemediği sorulur (+SÇağır Nick) ve HelpEthos System botu takip edilir.
  • Sorguyu kabul edip, #HelpQuery kanalına giren kullanıcıya genel sorgu notları (+Query) okutulur.
  • #HelpQuery kanalında, kullanıcıya verilen eğitimlere göre HelpEthos System botu tarafından sırada ki konunun (+SorguList) sorgusu başlatılır.
  • Sorguya ara vermek için +SAra, ara verilen sorgunun kaldığı yerden devam etmesi için +SDevam, sorguyu durdurmak için +SDur yapılır.
  • Sorgu sonunda, kullanıcının bilemediği sorular hakkında küçük eğitimler verilerek eksikleri giderilir.
  • Kullanıcının bilgi eksikleri giderildikden sonra, HelpEthos System botu aracılığıyla kullanıcıya sorgunun sona erdiği (+Sil Nick) bildirilir.
  • Kullanıcı kanaldan çıktıkdan sonra, eğitmen tarafından #Educator kanalında sorgu ile ilgili SRC kayıdı (+SRCEkle Nick Konu BilemediğiSoruNumaraları) geçilir.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

~~ ~~ ~~ ~~

GevezeNet IRC network Help departmanı kanalları.

  • #Help -> IRCdaemon(Unreal3.2.8.1) ve RuLzzServices-0.5 GevezeNet Resmi komut destek kanalı.
  • #Helpers -> Departman bireylerinin sohbeti ve bilgi alış veriş/paylaşım(ını) sağlayan kanal.
  • #Eğitim -> IRCdaemon(Unreal3.2.8.1) ve RuLzzServices-0.5 Soruları ile donatılmış 7/24 online olan soru-cevap botu'nun aktif oldugu kanal.
  • #Educator -> GevezeNet Help departmanı üst yönetim,eğitmen ve botların kontrolü sağlandığı kanal.
  • #HelpEthos -> GevezeNet Help departmanı bireyse eğitim kanalı (helper ve adayların bulunacağı kanal)
  • #HelpQuery -> Bireysel eğitim sonrası ayadların parformans denetlendiği kanal.
  • #mIRCHelp -> mIRC/Scripting konularında destek verilen kanal.
  • #Sinav -> Kapalı(Drop)
  • #helpkurul -> Help departmanı üst yönetim kanalı.

GavezeNet IRC Network - #HELP Departman Hiyerarşi Sistemi

1-) HelpStajyer
HelpStajiyer- #help kanalında alıcağı prefix --> % (Halfop)
Kanallar: %#help,#helpers,+#eğitim,+#helpethos
Görevleri; Belirli bir süre gözemlendikten sonra gösterdiği performansa göre değerledirme yapılır.
Sonuçlar.Delete veya +Level.
2-) Helper
Helper - #help kanalında alıcağı prefix --> @ (operator)
Kanallar: @#help,#helpers,+#eğitim,+#helpethos
Görevleri; Kendisini stajiyer döneminde iken saygı, uslub ve #Help kanalına olan ilgisini kanıtlamış kişidir.
3-) HelpSecure
HelpSecure- #help kanalında alıcağı prefix --> @(operator)
Kanallar: @#help,+#helpers,%#eğitim,%#helpethos,%#educator
Görevleri: Helperların eksik oldukları konuları tesbit etmek ve onları gelişmesini sağlamak ve Helperlara örnek gösterilicek kişi(ler)dir (eğitmen Helper)
Bilgi: Ekleme silme yetkisine sahiptir. (Silmek için tek başına karar veremez. O an cıkıcak olan hoşsuzluğu not alır ve bir üstüne verir yönetim kararı ile çıkıcak sonuca göre gereken yapılır.)
4-) HelpSop
HelpSop- #help kanalında alıcağı prefix --> @(operator)
Kanallar: @#help,@#helpers,@#eğitim,@#helpethos,@#educator,# helpkurul
Görevleri: Helper aday adayları'nın eğitimlerini takip etmek ve departmanın sistemini en iyi bir şekilde kavramış kişi(ler)dir (helpmaster adayı)
Bilgi:Ekleme silme yetkisine sahiptir. (Departmanda O hoşsuzluğu yaratan kişileri eğer oline olan HelpMastır yok ise tek başına karar verebilicek yetkiye sahiptir.)
Not: Aynı zaman da #helpers kanalını +m moduna alma yetisine de sahitri.
5-) HelpMaster
HelpMaster- #help kanalında alıcağı prefix --> &(Protect)
Kanallar: @#help,&#helpers,&#eğitim,&#helpethos,&#educator,# helpkurul
Görevleri: Departman'nın bir biriminden sorumludur belirlenen görevin tüm kordinesini sağlamak ve takip etmekle yükümlüdür
6-) HelpOwner
HelpFounder- #help kanalında alıcağı prefix --> ~(owner)
GevezeNet Help departmanı Genel kordinator
GevezeNet IRC Network - #HELP Departman Web & Forum

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Resmi forum


GevezeNet IRC network Help departmanı botları

  • eSystem ==> IRCdaemon(Unreal3.2.8.1) ve RuLzzServices-0.5 Soruları ile donatılmış 7/24 online olan soru-cevap botu
  • Helpethos ==> Bireysel eğitim ve sorgu botu
  • Geveze-HELP ==> HElp kanalına Kullanıcı girişlerinde duyuru için kullanıkan bot
  • Geveze-Host ==> Helperlara host sağlamak için kullanılan bot




Yukarıdaki bilgilerin tamamı kanal Founderi [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 'dan alınmıştır. Bilgiler için kendisine teşekkür edip, saygı ve sevgi çerçevesince yorumlarımızı bekliyoruz.
GevezeNet IRC network Help departmanı görevlileri ;

  • Helpfonder: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
  • CoFounder: Psyche
  • Helpmaster: AmiR
  • Helpsop: Paint, Ruya
  • Helpsecure: Atanıcak
  • Helpers: System, Kursad, Yao, DNA, Clone, kaCak, Muhammed, Judas, Jb, TuseM, Hüseyin, DarkApocalypse, AntepLi, Karanlik, Tugce
  • Helpstajiyer: Sirin3m, düŞ, Safak


GevezeNet IRC Network Help departmanı görev dagilimi

  • Help kordinator: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
  • Yardımcısı: Psyche
  • Eğitim Genel sorumlu: AmiR
  • #Egitim kanalı eğitim sorumlusu: Paint
  • Yardımcısı: atanıcak
  • Bireysel eğitim ve adaylar sorumlusu: Ruya
  • Yardımcı: atanıcak
  • Botlar sorumlusu:Paint
  • #mIRCHelp sorumlsu: Ruya

Departmana Helper dahil etme sistemi;

Help departmanı olarak, #sınav kanalımızı kapatmış bulunmaktayız.
Peki, helper alımları nasıl gerçekleştirilecek?

Helper alımları şu şekilde yapılacaktır.

Egitim kanalı takibi sonucu;
  1. Helper alımlarımızı, #egitim kanalında soru/cevap botunda ilk 3e giren kullanıcılara teklif götürerek yapacağız.
  2. Bireysel egitim kanalımız #Helpethos kanalında, belirli seviyedeki konuların eğitimi görüp, başarılı olan kişileri #help kanalına halfop (%) helpstajer olarak ekliyoruz.

~~ Help Departmanı Görevli Adayı Eğitim Listesi ~~

PHP Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
1)   +Kurallar
2
)   +Hiyerarşi
3
)   +Helpserv
4
)   +Wildcard
5
)   +NickservGenel
6
)   +NickservSetUnset
7
)   +ChanservGenel
8
)   +ChanservSetUnset
9
)   +ChanservLevels
10
)  +ChanservAkick
11
)  +Memoserv
12
)  +Helpop
13
)  +ExtBan
14
)  +Exception
15
)  +NickModeKip
16
)  +KanalModeKip
17
)  +Who
18
)  +Flood
19
)  +List
20)  +KullanıcıKomutları
21
)  +Version
22
)  +BağlantıHataları
23
)  +Ignore
24
)  +Timer
25
)  +mIRCEntegrasyon 

* Help Kültürü konusu eğitimi için => +HelpEthos

~~ ~~ ~~ ~~
GevezeNte IRC network Sorgu sistemmi;

  • Sorgu yapılacak kullanıcının, #Educator kanalında SRC kayıtları (+SRCOku Nick) kontrol edilir.
  • HelpEthos System botu aracılığı ile kullanıcıya sorguya katılmak isteyip istemediği sorulur (+SÇağır Nick) ve HelpEthos System botu takip edilir.
  • Sorguyu kabul edip, #HelpQuery kanalına giren kullanıcıya genel sorgu notları (+Query) okutulur.
  • #HelpQuery kanalında, kullanıcıya verilen eğitimlere göre HelpEthos System botu tarafından sırada ki konunun (+SorguList) sorgusu başlatılır.
  • Sorguya ara vermek için +SAra, ara verilen sorgunun kaldığı yerden devam etmesi için +SDevam, sorguyu durdurmak için +SDur yapılır.
  • Sorgu sonunda, kullanıcının bilemediği sorular hakkında küçük eğitimler verilerek eksikleri giderilir.
  • Kullanıcının bilgi eksikleri giderildikden sonra, HelpEthos System botu aracılığıyla kullanıcıya sorgunun sona erdiği (+Sil Nick) bildirilir.
  • Kullanıcı kanaldan çıktıkdan sonra, eğitmen tarafından #Educator kanalında sorgu ile ilgili SRC kayıdı (+SRCEkle Nick Konu BilemediğiSoruNumaraları) geçilir.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

~~ ~~ ~~ ~~

GevezeNet IRC network Help departmanı kanalları.

  • #Help -> IRCdaemon(Unreal3.2.8.1) ve RuLzzServices-0.5 GevezeNet Resmi komut destek kanalı.
  • #Helpers -> Departman bireylerinin sohbeti ve bilgi alış veriş/paylaşım(ını) sağlayan kanal.
  • #Eğitim -> IRCdaemon(Unreal3.2.8.1) ve RuLzzServices-0.5 Soruları ile donatılmış 7/24 online olan soru-cevap botu'nun aktif oldugu kanal.
  • #Educator -> GevezeNet Help departmanı üst yönetim,eğitmen ve botların kontrolü sağlandığı kanal.
  • #HelpEthos -> GevezeNet Help departmanı bireyse eğitim kanalı (helper ve adayların bulunacağı kanal)
  • #HelpQuery -> Bireysel eğitim sonrası ayadların parformans denetlendiği kanal.
  • #mIRCHelp -> mIRC/Scripting konularında destek verilen kanal.
  • #Sinav -> Kapalı(Drop)
  • #helpkurul -> Help departmanı üst yönetim kanalı.

GavezeNet IRC Network - #HELP Departman Hiyerarşi Sistemi

1-) HelpStajyer
HelpStajiyer- #help kanalında alıcağı prefix --> % (Halfop)
Kanallar: %#help,#helpers,+#eğitim,+#helpethos
Görevleri; Belirli bir süre gözemlendikten sonra gösterdiği performansa göre değerledirme yapılır.
Sonuçlar.Delete veya +Level.
2-) Helper
Helper - #help kanalında alıcağı prefix --> @ (operator)
Kanallar: @#help,#helpers,+#eğitim,+#helpethos
Görevleri; Kendisini stajiyer döneminde iken saygı, uslub ve #Help kanalına olan ilgisini kanıtlamış kişidir.
3-) HelpSecure
HelpSecure- #help kanalında alıcağı prefix --> @(operator)
Kanallar: @#help,+#helpers,%#eğitim,%#helpethos,%#educator
Görevleri: Helperların eksik oldukları konuları tesbit etmek ve onları gelişmesini sağlamak ve Helperlara örnek gösterilicek kişi(ler)dir (eğitmen Helper)
Bilgi: Ekleme silme yetkisine sahiptir. (Silmek için tek başına karar veremez. O an cıkıcak olan hoşsuzluğu not alır ve bir üstüne verir yönetim kararı ile çıkıcak sonuca göre gereken yapılır.)
4-) HelpSop
HelpSop- #help kanalında alıcağı prefix --> @(operator)
Kanallar: @#help,@#helpers,@#eğitim,@#helpethos,@#educator,# helpkurul
Görevleri: Helper aday adayları'nın eğitimlerini takip etmek ve departmanın sistemini en iyi bir şekilde kavramış kişi(ler)dir (helpmaster adayı)
Bilgi:Ekleme silme yetkisine sahiptir. (Departmanda O hoşsuzluğu yaratan kişileri eğer oline olan HelpMastır yok ise tek başına karar verebilicek yetkiye sahiptir.)
Not: Aynı zaman da #helpers kanalını +m moduna alma yetisine de sahitri.
5-) HelpMaster
HelpMaster- #help kanalında alıcağı prefix --> &(Protect)
Kanallar: @#help,&#helpers,&#eğitim,&#helpethos,&#educator,# helpkurul
Görevleri: Departman'nın bir biriminden sorumludur belirlenen görevin tüm kordinesini sağlamak ve takip etmekle yükümlüdür
6-) HelpOwner
HelpFounder- #help kanalında alıcağı prefix --> ~(owner)
GevezeNet Help departmanı Genel kordinator
GevezeNet IRC Network - #HELP Departman Web & Forum

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Resmi forum


GevezeNet IRC network Help departmanı botları

  • eSystem ==> IRCdaemon(Unreal3.2.8.1) ve RuLzzServices-0.5 Soruları ile donatılmış 7/24 online olan soru-cevap botu
  • Helpethos ==> Bireysel eğitim ve sorgu botu
  • Geveze-HELP ==> HElp kanalına Kullanıcı girişlerinde duyuru için kullanıkan bot
  • Geveze-Host ==> Helperlara host sağlamak için kullanılan bot




Yukarıdaki bilgilerin tamamı kanal Founderi [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 'dan alınmıştır. Bilgiler için kendisine teşekkür edip, saygı ve sevgi çerçevesince yorumlarımızı bekliyoruz.
 

IRCForumlari.NET Reklamlar
radyo44.com.tr
Alt 10 Temmuz 2012, 23:28   #2
Çevrimiçi
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 7 > Geveze.Net / #Help




Gelişmekte olan bir sunucunun yardım departmanında sıkı bi founder var en iyisi olmaya yeterli bir sebeb.
Başarılar GevezeNET #Help departmanı ve Siyah.

__________________
*Zafer asla mahvolduklarını zannedenler tarafından kazanılmaz.
Alparslan TÜRKEŞ
#dimetoKa


Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.
 

Alt 10 Temmuz 2012, 23:35   #3
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 7 > Geveze.Net / #Help




başarilar.

__________________
Küçükken bir yerim ağrıdığında - Öpeyim de geçsin. derdin. Yüreğim ağrıyor ANNE. Öpte geçsin.
 

Alt 10 Temmuz 2012, 23:58   #4
Çevrimiçi
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 7 > Geveze.Net / #Help




Hiyerarşi'nin üst safhalarda olduğu bir help departmanı. Şahsen görüyorum ve takıldığım noktalarda girip sormaktan da üşenmiyorum. Böyle devam edeceklerini ve daha da geliştireceklerine eminim.

Başarılarınızın devamını dilerim arkadaşlar.

 

Alt 11 Temmuz 2012, 00:38   #5
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 7 > Geveze.Net / #Help




Kaliteli ve bilgili insanların bir arada bulunduğu Yönetici vasfını gerçekten idrak edebilmiş HelpMaster , HelpSop , HelpOp ve HelpHop arkadaşlarımla çalışmaktan gurur duyuyorum.

Çalışma düzeni ve konu açıklamalı eğitimlerle günden güne bilgileniyor ve bunları kendi aramızda bir oyun şeklinde gerçekleştiriyoruz.

Ekip arkadaşlarıma kolay gelsin.

Teşekkürler.

 

Alt 11 Temmuz 2012, 02:52   #6
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 7 > Geveze.Net / #Help




Botlar sorumlusu olarak biraz botlardan bahsetmek istiyorum.

Helpethos ve eSystem botu Scheat'in yazdığı botlar. Esystem botu gelişmiş bir eğitim sistemine sahipti fakat açıkçası bu kadar gelişmiş bir oyun sistemine ihtiyacımız olmadığını düşünürek eSystem botunun görevine son verdik onun yerine Helpethos botu için bir oyun sistemi düzenledim. Açıkçası eğitim anlamında Helpethos'dan daha iyi bir bot yok içindeki bütün dökümanlarda Scheat'e ait.
Hiç bir bot tarafından helperlara ait istatistikler kayıt altına alınmıyor, çünkü helperları istatistiklere göre değerlendirmenin yanlış olacağını düşünüyoruz.

Bu arada Geveze.net Help Departmanı HE-System Uzaktan yardım sistemi kapsamındadır.

 

Alt 11 Temmuz 2012, 11:11   #7
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 7 > Geveze.Net / #Help




Gelişmekte olan bir sunucu.
RhomanthiC ise, uzun süredir IRCHelp departmanlarında.
Bütün IRCHelpFounderlerin sistemini görmüş, bilmiş ve hepsinden birşeyler yapıp kendi tarzını yaratmış olması gerekir.
Şuanda bu yolda ilerliyor, gayet te başarılı.
Departmandaki arkadaşlar ise, genç dinamik, öğrenmeye meilli ve araştırmacı kişiliklere sahiptir.
IRCHelp departmanlarını bu denli görmek, beni gerçekten sevindiriyor.
Başarılar Geveze.Net / #help departmanı.
Saygılarımla..

 

Alt 11 Temmuz 2012, 13:24   #8
Çevrimdışı
ads
ads - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 7 > Geveze.Net / #Help




Başarılar dilerim -

 

Alt 12 Temmuz 2012, 19:59   #9
Supernova
Guest
Supernova - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 7 > Geveze.Net / #Help




İnşallah daha iyi yerlere gelicek [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ellerine sağlık arkadaşlarımın. Daha iyisini yapacaklarını umuyorum. allah kolaylık versin şimdiden.

 

Alt 13 Temmuz 2012, 13:42   #10
Çevrimdışı
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 7 > Geveze.Net / #Help




Helpfonder: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Orhan isabetli karar olmuş.. İşini gerçekten iyi yapan helpe gönül vermiş bi arkadaşimdir.. Kendisine başarılar diliyorum..

 

Konu Kapatılmıştır

Etiketler
#help, &gt, &lt, >, <, 7, departman, gevezenet, haftanın, haftanä±n, polemiği, polemiäÿi

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Haftanın Help Departman Polemiği < 3 > Sohbet.Net / #Help Ocean 2012 Yılına ait Polemikler 12 04 Nisan 2012 14:13
Haftanın Help Departman Polemiği < 2 > Geveze.Org / #Help Ocean 2012 Yılına ait Polemikler 23 14 Mart 2012 22:38
Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > Geveze.Net / #help Ocean 2011 Yılına ait Polemikler 12 15 Kasım 2011 00:58
Haftanın Help Departman Polemiği < 7 > Sohbetlive.Com / #Help Emre 2011 Yılına ait Polemikler 7 28 Eylül 2011 02:20
Haftanın Help Departman Polemiği < 5 > Geveze.ORG / #Help OnLy 2011 Yılına ait Polemikler 23 06 Eylül 2011 00:10